Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Bwa, ik vond dynasty warriors altijd wel fijn, de makers van blade storm zijn die van dynasty warriors dus wie weet wordt het echt wel een spel voor mij,maar tot nu toe nog niet veel speciaals gezien,maarja, als ze echt a la braveheart,...games gaan maken, laat maar komen dan:)

2. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met "grafisch" bedoelde ik dus een game met goede graphics hè boss. :p oei is niet echt een bedrijf dat uitblinkt in z'n graphics.

Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    PlayStation 3 wel of niet backwards compatible?

www.insidegamer.nl

4. master_arnout

master_arnout Nieuwe Gamertag!

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik lomp vind aan de ps2 en ps3 de aan en uitknop zit aan de achterkant

is dat een gewoonte van Jappaners om je hand door je kast heen te halen en dan die kut knop zoeken

5. master_arnout

master_arnout Nieuwe Gamertag!

Leuk Bevonden:
    0
    kijk Ken Kutaragi is er ook blij mee

sorry dubbelpost

Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ontwikkelaars ontevreden over software PlayStation 3

www.insidegamer.nl

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @ Kameo, tja, het kunnen niet altijd positieve reacties zijn van de ontwikkelaars,... maarja, best wel logische reacties van de ontwikkelaars,...dat wel, en inverband met die prijs,mm, ja, dat ze die maar bekend maken, want dat zullen de ontwikkelaars ook wel willen weten, als de ps3 te duur wordt, dan gaan wel bepaalde ontwikkelaars dat heel erg vinden...

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het een gewoonte van jou om "Japanners" met dubbel "p" en een enkele "n" te schrijven ? :9
    Hahaha sorry ik wilde niet hatelijk overkomen ofzo, maar je kunt natuurlijk ook gaan mierenneuken over de aan/uit knop....dus doe ik dat nu even bij jou wat betreft je spelling ;)

Ik zou eerder zeggen dat het een gewoonte is van de Japanners om gewoon ubervette games te maken ! :D Hideo Kojima anyone ? O-)
    (Geldt niet voor jou boss, van jou is het algemeen bekend....het staat volgens mij nog op je identiteitskaart erbij ook :9)

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, ja mijn echt naam is eigelijk Hideo Kojima Junoir:p.
    Nee,maar ik denk wel dat iedereen die games van Hideo Kojima heeft gespeeld, en het verhaal volgt,... dat die dan toch wel weten dat ze te maken hebben met een heel talent iemand, ik denk ook als er 1 iemand is met zijn team die een shooter als halo zou kunnen overbruggen, dat het Hideo Kojima is, die zou nog een shooter superintens,...kunnen maken, echt oorlogsgevoel zoals niemand het kan, maarja, hij kan niet alle soorten games maken he...(hij heeft het al druk genoeg:))

10. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is een feit dat de japanners enkele zeer getalenteerde mensen hebben in de gamesbizz. Ik heb in het algemeen meer respect voor japanse developers dan voor westerse omdat zij (imo althans) met de beste games komen. Maar voor westerse bedrijven als Naughty Dog (J&D), Insomniac games (R&C) enzo heb ik ook veel respect. :)

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is waar, daarom stond ps2 mij ook over het algemeen meer aan dan de xbox, als je kijkt naar de ontwikkelaars van de ps2 en de xbox, dan vind ik toch wel persoonlijk dat ps2 veel meer betere ontwikkelaars heeft... Ook als je ziet, ps2 is de moeilijkste console om games voor te programmeren ooit! En als je dan kijkt hoeveel supergames op deze console zijn, dan weet je gewoon al dat er superontwikkelaars zijn(vooral bij Sony). Maar natuurlijk ook third party die exclusief voor ps2 ontwikkeld hebben zoals bijvoorbeeld Hideo Kojima met mgs3...
    Maarja, ik moet wel zeggen, dat de xbox360 line up,... mij fel aanstaat, ook veel japanse games,... games die mij aanstaan,... Het gaat een oorlog worden denk ik tussen Sony en Microsoft(deze generatie was er geen oorlog...)

12. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Havok 3.2 physics voor veel PS3 games:

Gamecloud - What upcoming games will be the first to use Havok 3.0?

Jeff Yates - We’re not actually at liberty to pre-announce titles, but I can say that the vast majority of our customers that are planning to ship in the next year are working with the latest Havok technology. In particular, since our announcement of an agreement with Sony Computer Entertainment, we can say that all Playstation 3 games that ship with Havok technology will utilize our latest 3.2 product version.

http://www.gamecloud.com/article.php?article_id=2034

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ken Katuragi: PS3 in staat tot 120 frames per seconde

www.gamer.nl

Als ik dit bericht zo lees, dan is Sony dus niet helemaal goed bezig.
    Ze omschrijven Ken trouwens wel redelijk goed. :)

Dit is trouwens een interessante zin: ''Katuragi verwacht dat Sony's next-gen console maar liefst 120 frames per seconde zal kunnen produceren.''

Dat weet hij dus nog niet eens zeker, beetje vreemd. Ik snap trouwens nou ook niet echt wat hij met deze uitspraak wil bereiken. Volgens mij gewoon puur PR. Ipv dingen te roepen die je verwacht, kunnen ze beter eens wat laten zien. Minder woorden over hoe krachtig het ding is, en meer daden.

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, wel leuke uitspraak maar niet reeel aangezien de volgende tv standaard hd tv is en die geen 120 fps ondersteunen, en er ook nog geen tv's in productie zijn die het wel kunnen, tevens is het onnodig omdat het verschil voor games nihil is, pure pr praat, als dit de volgende generatie wordt bereikt eet ik me schoen op!

Btw, wel gaaf als je nog meer fps kunt halen, het menselijk oog ververst zich ook super veel (veel meer dan 200 fps), er moet een keer een moment komen dat een computer of beeldscherm zich dus meer per seconde kan verversen als jou oog, wat dus resulteerd in een nieuwe dimensie omdat de wereld die op het scherm wordt geprojecteerd voor jou ogen als maximaal wordt aangezien en als totaal realiteit (denkt aan de toekomst!)

15. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou jij ziet het verschil tussen 90 en 120 fps niet met je oogje hoor. Gewoon Bullshit dus weer. Laat ze maar gewoon zorgen dat de beeldkwaliteit goed is. Aan 120 fps heb je geen zak. Zolang de game gewoon soepel blijft lopen dus zo'n 60 fps dan is het prima. Dom gelul dus weer van die Katuragi in een poging om te bewijzen dat de ps3 zoveel meer krachtiger is dan de xbox360.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom om te bewijzen dat hij krachtiger is, als de console dat daadwerkelijk kan, is toch cool... En als je op een HD tv 120 frames hebt, is dus wel degelijk een serieus verschil met 60 frames,maarja, ik moet wel zeggen, Sony wil enorm veel van de ps3, misschien wel te veel, dat het een monster gaat worden, staat vast,maar ik hoop dat er genoeg winst op kunnen maken, vroeger waren er zelfs geruchten, dat de Cell technologie, en nog bepaalde zaken van de ps3, te fel, te duur waren voor deze generatie,maar Sony heeft er enorm veel geld tegenaan gegooid(heel hard gewerkt),... om het toch kunnen waar te maken, maarja, hopelijk komt het allemaal goed, anuwel, de meeste op dit forum hopen van niet...

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het menselijk oog kan géén verschillen meer waarnemen boven de 60fps. Dus voor de snelheid zal het niets uitmaken. Nu zijn er ook nog géén tv`s te koop die 1920x1080p @120fps kunnen weergeven, want er is verder nog géén ondersteuning voor.

Sony is één van de bedrijven die HDMI heeft ontworpen. HDMI v1.2 is onlangs geintroduceerd en in de specificaties van deze standaard staat nergens 1920x1080p @120fps opgenomen. Wat wel staat opgenomen is 1920x1080i @120fps, wat overeen komt met 1920x540p @120fps. HDMI ondersteunt het dus nog niet. Het beste 1080p signaal dat HDMI v1.2 wel ondersteunt is 1920x1080p @60fps.

Mocht het waar zijn dat de PS3 alle games op 120fps kan draaien, dan is er in ieder geval nog genoeg ruimte over voor de toekomstige games die meer zullen gaan vragen van de PS3 hardware :).

Maar het zijn allemaal nog maar geruchten..... nog niet druk over maken dus ;).

Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  18. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Sony heeft er een hoop geld tegenaan gegooit ja maar daar zullen wij straks ook max voor gaan lappen. Denk maar niet dat Sony de console met verlies gaat verkopen. Geruchten gaan dat de ps3 750 euro gaat kosten in nl bij de launch. Als dat zo is wacht ik mooi wel effe. Ik ga hem zowieso kopen maar ga er geen 750 euro voor uitgeven. Maar ik moet persee MGS4 spelen:p

19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee das waar, op een beeldscherm is boven de 60 en 120 frames is alleen maar veiligstellen zodat het sowieso vloeiend loopt, maar ik kan jou verzekeren dat hoe meer frames per seconde er zijn hoe beter, jou ogen configureren namelijk met heel wat frames per seconde, meer dan enig beeldscherm, men kan alleen maar gissen hoeveel jou ogen het beeld ververst per seconde, als jij de frames zo hoog kan opvoeren moeten jou ogen op een gegevene moment iets waarnemen als realiteit, een soort nieuwe dimensie (videodimensie) die niet van echt is te onderschijden, dus hoe meer hoe beter, jammergenoeg kan de hardware van nu nog niet zoveel frames aan, maar als dit gerucht waar is is dit een stap in de goede richting :)

20. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    120 frames ik geloof dat niet zoo vind ik erg veel. ze mogen blij zijn als ze een spel op 60 krijgen en Vanaf 50 verloopt het al vloeiend. Waar om is 120 dan nodig als het oog het toch niet meer kan waarnemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina