1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Man, wat ben je nu weer aan het zeggen over lekker slappe poep als je er zelf niets over weet...:confused: , als xbox 360 zoiets zou hebben, en je snapte nog niet goed waarom,... dan zou je zeggen van, ooh kijk xbox 360 heeft dat he, maar ps3 niet hahaha... Man wacht af, En als iedereen dan toch alles van de ps3 de grond ik wil boren(op deze site dan toch...), ps3 gaat wel de goede richting in van gaming, Xbox 360 is een pure update, wat kan je aan die technologie nieuw noemen(ja de nieuwe graphische kaarten,...)? Ik koop hem natuurlijk wel, want de line up,... ziet er enorm uit(is niet zo duur, staat me enorm fel aan natuurlijk!),maar bij ps3 gaat eye-toy zoo groot worden, games gaan door cell technologie geheel anders zijn(qua berekeningen),... Ookal moeten wij wachten op 2007(want Sony heeft gezegd te lanceren in de lente 2006,maar ze hebben nooit gezegd waar he, dus het zou wel eens kunnen dat wij moeten wachten tot Kerst 2006,maarja, so what...), de echte gamers kopen ze beide, Degene die voor één console willen gaan, gaan voor de ps3 gaan denk ik. Dreamcast was ook vroeger dan ps2, dus het wil niet zeggen dat als je vroeger bent, de oorlog wint... Maar ik denk wel dat het deze keer echt een oorlog gaat worden. In ieder geval, dat iedereen toch gewoon afwacht met afkraken, en noem maar op met die shit, gamespot(zo een grote site) had het nieuws over die 120 frames verkeerd vertaald, en ze waren de spellen van de ps3 al aan het afkraken, tjonge tjonge, wat is dat tegenwoordig hier, als ze zo beginnen te doen, dan begin ik me meer en meer vijandelijk op te stellen(wat ik helemaal niet wil doen), omdat ik er gewoon niet tegen kan, tegen dat fanboygedrag.
    ps: Nintendo gaat ook een heeeeel goede richting in van consolegaming, deze is volledig vernieuwend, en ziet er in mijn ogen best enorm cool uit, ik kan me er heeeeel veel bij voorstellen wat je allemaal met die controller kunt doen, terwijl zitten hier op deze site, het al volledig de grond in te boren, terwijl ze nog geen game van Nintendo hebben gezien, stelletje lozers zijn dit, dan zeggen soms dat Nintendo dood is, Nintendo zal nooit dood zijn(hoop ik!)

Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lancering PS3 uitgesteld naar 2007?
    De geruchten dat de lancering van de PS3 ernstig vertraagd is, worden steeds sterker. Een anonieme ex-medewerker van winkelketen GameStop gooit olie op het vuur.

www.gamez.nl

4. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bericht slaat nergens op, hilarisch wel, alle ps3's gesmolten? Het hele PS3 ontwikkelingsteam ontslagen? :D Is het al 1 april? :p
    Gewoon fake, dat ze zoiets op hun site zetten zegt wel genoeg. ;)

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, wat wordt er allemaal de wereld in gezonden...:{
    ps: Kameo, jij bent eigelijk wel goed in het posten van kritiek op de ps3(heb je de laatste 3 maand ooit eens iets positiefs gezegd gehad over de ps3?), weet je wat ik raar vind, vroeger was je voor de ps3(voor alle consoles), en nu neem je alles kwalijk wat Sony doet, ik snap je niet, is het inverband met de filmpjes(wat Microsoft ook al heeft gedaan) of inverband met de vertraging(waar ze nooit over gelogen hebben, ze hebben gezegd in lente 2006 de ps3 uit te brengen, maar waar hebben ze nooit gezegd, dus waarschijnlijk japan, Kerst 2006 hier... Maar dat maakt niet uit, laat ze maar doorwerken, en als de ps3 perfect af is, dan pas op de markt brengen.) of inverband met de prijs(ik schat 550 euro, maar smeerlapjes sturen 750 euro de wereld in, wat niet kan)...weet ik veel wat, of tewel ben je heel wispelturig(de éne moment ben je voor dat ,de ene moment voor dat, je veranderd constant...?). Ik snap het in ieder geval niet meer...

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sorry hoor, maar dit slaat nergens op.

Ten eerste ik geef nergens mijn mening over het bericht, ik post gewoon een nieuwsbericht, klaar. Ik zeg nergens iets negatiefs. Hoe jij daar dan alle info over mij uit haalt?
    Ten tweede, kan jij niet tegen een negatief bericht over de PS3? Als iemand iets negatiefs post over de PS3 dan brand jij hem meteen af. Ik word daar echt moe van. Als je niet tegen negatieve berichten kan over de PS3, ga dan naar een playstation forum en blijf niet hier, want je irriteert alleen maar mensen op deze manier.
    Je mening is geen feit, klaar. Je baseert alles op geruchten en speculaties, over hoe geweldig de PS3 is. Vind ik toch wel knap, zeggen dat iets heel tof is en beter dan de concurrentie terwijl je er amper wat van hebt gezien.

Maar weet je wat? We gaan allemaal wel heel erg positief over de PS3 doen, ben jij ook weer tevreden, want kennelijk mag je niet tegen zijn.

Ps. jij bent eigenlijk wel goed in het ophemelen van de PS3, sorry hoor, maar je gedraagt je de laatste tijd echt als een fanboy. Als jij zo gaat doen, dan kan ik het ook. :{

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 roeleert gewoon....samen met de X360 :9

Zow, nou iedereen tevreden ? Haha :+

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, dat is idd de beste manier om het te zeggen. ;)

9. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @ Boss Waarom probeer jij mij af te schilderen als een xbox fanboy. Ik heb zowel de Ps2 als de xbox en zal de xbox360 en de ps3 ook beiden kopen. Maar wat me gewoon irriteert is dat Sony gewoon met allemaal verhalen komen die nergens op slaan. Om zo de indruk te wekken dat de ps3 ongelofelijk veel sterker is dan de xbox360. ( Ik denk dat de 2 consoles kwa kracht bijna hetzelfde zijn en dat het vooral aan de developers liggen wat ze eruit kunnen persen). Maar wat Sony gewoon doet is een hoop shit uitkramen om zo de illusie te wekken dat de ps3 een enorme voorsprong heeft. Hetzelfde met dat geblaat dat de ps3 het dubbele aantal teraflops had. Dat riepen ze ook al met de ps2 dat die 2x zoveel gigaflops had als de xbox. Maar de xbox produceerd wel mooier beeld. Dus daar ligt het niet aan. Sony heeft geen beelden van games laten zien die gerenderd worden door de ps3 hardware....microsoft wel...gewoon continue een illusie proberen te creeren dat hun console beter is.

Ik bedoel zeg nou zelf. Wat is dat nou weer voor iets 120 fps in een film. Who cares...der zijn geen tv's die dit ondersteunen en dan nog....dat is met het blote oog geeneens waar te nemen. Verschil tussen 90 en 120 fps zie je niet eens. maar kost wel extra geld om dat soort shit in te bouwen..

maar goed correct me if i'm wrong. en nogmaals...ben geen fanboy...microsoft heeft ook zijn lompe dingen en ik ga beide consoles kopen maar sony heeft net wat meer irritatie punten bij mij. :)

10. SupahMaster

SupahMaster Guest

Zo is het! Go T!jg3rn00tj3 :D

Als je het verschil neit ziet tussen 60 en 120, waarom in een film dan wel. de tv's ondersteunen dit niet eens. En werkelijk, hoeveel mensen per km2 heeft nou een HDTV. En jezus dat tijdsverschil met de launch. Een half jaar tussen Japan en VS & Europa. Bij de 360 is dat een paar dagen. Wat ik denk is dat de PS3 zijn tijd te ver vooruit is. Tegen de tijd dat hier iedereen een HDTV heeft ( ( nog niet eens 1080p/i ) komt er al weer een X720/PS4/Rev2 uit

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zucht, goodbye...

Hey dude, jij bent degene die verdergaat op geruchten en speculaties, hoeveel berichten heb je al wel niet gepost bebaseerd op geruchten en speculaties...(hoe ik me baseer op jou, op je gedrag, toen ik hier pas was, was je voor alle consoles, maar je bent feller en feller je gaan opzetten tegen Sony, en jij weet het ook! DAT kan gewoon niet anders, als je het zelf niet door hebt, vroeger stuurde je me zelfs pm's,... achteraf bleek killzone fake te zijn,... en was je mss geraakt?maar je deed nog normaal, maar tegenwoordig begin je je meer en meer tegen Sony en zelfs mij te zetten, ik snap het niet,Sony heeft met mgs4,...zoveel bewezen,...eye-toy,noem maar op)sony heeft het goed gemaakt met mgs4,... Ik baseer me op feiten dude, en
    jij kunt er precies niet tegen, mgs4 was ingame, bijna zo mooi als killzone, alleen was killzone een crapfilmpje aangezien het niet ingame was,maar mgs4 was dit wel, ik baseer me op echte ingame filmpjes, en die zien er enorm uit punt. Ik baseer me op de specs, en die zien er enorm uit, punt. Als er echte verliezen zijn bij Sony, wat zo is, dan zeg ik trouwens ook negatieve zaken over Sony hoor, heb ik trouwens al een paar keer gedaan, ik heb zelfs al gezegd gehad, dat Sony nog moet gaan oppassen,...
    En dan begin je me dan nog eens als slot uit te maken van fanboy, waarom? Omdat ik zo super doe over mgs4,... over opvolgers van mijn lievelingsgames? he? daarom doe je zo, of je doet zo omdat ik echt voor de ps3 ben(door middel dat er mijn lievelingsgames op zijn?) Dude hier wordt ik al bijna emotioneel van, jij als een gamer wilt in een gamecommunitie leven, en dan doe je zo?? pffff, waar gaat het heen, ik voel me er echt niet meer goed mee... En dan zeg je ook nog,als iemand iets negetiefs hier zet van de ps3, dat ik hem onmiddelijk afbrandt? Dat doe ik ja, dat geeft ik toe, als het geruchten en speculaties zijn!!! Als het een feit is,leg ik me erbij neer, dude, waarom zeg je dit allemaal, ik krijg het van fanboy's, en ik brandt fanboy gedrag af ja, als mensen geruchten als feiten beginnen te zien,... met wat zijn we dan bezig? Want ik moet zeggen, jij bent goed bezig hoorO-) ...

ps: Sorry dat ik je irriteer, en sorry dat ik dit forum niet ga verlaten, maar ik vind de xbox en xbox 360 enorme consoles, de line up, online,... van de 360 staat me super aan, dus doe dan niet zo tegen mij, dat ik xbox haat,...
    (en we zitten hier in het ps3 topic,...en in topics als ps3 vs xbox 360 doe ik nogal oorlog-achtig,maar tegen fanboy's vooral,... in andere topics ga ik wel niet xbox afkraken of weet ik veel he, ik ga in het revolution topic, de revolution ook niet afkraken hoor, pfff, en dan maar zeggen dat ik een fanboy ben, damn man)
    maarja, ik zal je een beetje geruststellen, je zal mij vanaf wel minder op dit forum zien, aangezien ik stilletjes aan moe begin te worden van het gedrag hier, ik wil in een gamecommunitie leven, whitout fanboys,... maarja, maakt niet uit, mij zal je hier geen uren meer op een dag zien, af en toe wekelijks waarschijnlijk, dus ben je al een beetje van mij af, zolang jullie maar happy zijn

@T!jg3rn00tj3: ik vind je helemaal geen fanboy, ik vind je zelfs goed meevallen(in het begin dacht ik eventjes anders, ik ben heel eerlijk), maar zaken als dit:
    terwijl grote site de japanse sites verkeerd vertalen, terwijl de grote sites nog tegoei moeten weten hoe de vork in de steel zit, en dan dit zeggen, sorry, maar dan zeg ik heeeel eerlijk: niet bij mij he kerel, nu ben je aan het lullen, wacht af, zo denk ik dan, nogmaals sorry, maar dan zet ik mijn reactie hier(en eerlijke he)
    ps:en met die 2x zoveel gigaflops enzo he, games als jak en daxter, ICO, shadow of the collosus, maken hier heel veel gebruik van, ontwikkelaars moeten anders tewerk gaan ja, maar ze kunnen wel veel kracht er uit halen. De ps2 heeft er meer dan de xbox,maar dat wil niet zeggen, dat ze daarom mooiere graphics hebben, xbox hun chip is krachtiger, graphische kaart,al hun andere power zeg maar... Maar die gigaflops zijn ook nog altijd belangrijk... ps: Dat was niet het enige dat Sony riep, er waren nog zaken die van de ps3 krachtiger zijn dan de xbox 360,maar dat zijn zaken voor later, als de exclusieve games van de ps3 en 360 tegen elkaar strijden...

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gast, ik post alleen een nieuwsbericht, meer niet, jij valt mij meteen persoonlijk aan. Als jij zo gaat doen, dan kan ik dat ook hoor. Ik ga niet verder op geruchten en speculaties, ik post alleen een newsbericht rechtstreeeks gekopieerd van een website.

Maar Boss, geef nou zelfs eens toe. Misschien dat je het zelf niet in de gaten hebt, maar je bent af en toe echt overdreven te enthousiast over de PS3, en dat mag, kan ik me voorstellen, zeker als je fan van MGS bent. Maar als iemand die mening niet deelt, dan kan ie het meteen krijgen. Het komt op mij over de je de mogelijke negatieve dingen niet wilt zien.

Dat ik de PSone en de PS2 erg tof vond / vind, wil niet zeggen dat ik de PS3 automatisch tof vind. Ik kijk per generatie. Van de PS2, GC en de Xbox vond ik de Xbox ik het minste en de PS2 het beste, maar van de aankomende generatie lijkt de Xbox 360 me het leukste. Dat wisselt gewoon per generatie. Hoe Sony het op het moment met de PS3 aanpakt staat mij op het moment niet aan, en dat mag ik vinden. Het hele gebeuren op de E3 heeft daar voor een klein gedeelte mee te maken ja, so what. Ik vind het nou niet bepaald tof als ze filmpjes laten zien die er bloedmooi uitzien waar je helemaal lekker van word om later te horen dat het niet ingame was. En dit was niet de eerste keer dat Sony dit flikte.

En dat over dat ik er niet tegen kan over MGS4, Boss, lees je je eigen posts wel? Ik vind dat nou niet echt een volwassen stukje van je, sorry hoor.
    Ik heb btw gezegd dat MGS4 er goed uitziet, maar ik zou het spel wel eens willen zien zoals jij het zou spelen, echt ingame dus. Zoals je dus nu de Xbox 360 games ziet. Echt negatief vind ik die uitspraak dus niet.

Je mag mij best voor een fanboy uitmaken, ga je gang, maar gezien het feit dat ik 4 PS2 met 90 games (waaronder MGS2 en MGS3, heb ook nog eens MGS 1 op de PSX en MGS Twin Snakes op de GC, dus misschien dat ik MGS leuk vind?) heb, 2 GC met dik 40 games, een xbox met 15 games, een DS, een PSP, binnenkort een Xbox 360 en een Revolution, denk ik dat het fanboy gedeelte wel meevalt.

Als ik je bericht zo lees, dan heb ik het idee dat je me het kwalijk neemt dat ik zo enthousiast over de Xbox 360 ben en niet over de PS3. Je doet nou net alsof ik het jou en Sony verschuldigd ben om enthousiast over de PS3 te zijn, dat vind ik wat te ver gaan, we mogen tenslotte een eigen mening hebben.

Ik zet me helemaal niet op tegen jouw, integendeel zelfs, je bent een aardige gozer. Je hebt hier de ruimte om enthousiast te zijn over de PS3, geef mij dan de ruimte om daar niet enthousiast over te zijn maar wel over de 360, in een normale discussie, ipv mij persoonlijk aan te vallen.

De games die op de 360 komen spreken mij gewoon heel erg aan. Dat racegames er zou uit komen te zien als PGR3, daar droom ik al jaren van, en eindelijk is het er. Als je PGR3 ingame ziet, dan heb je het gevoel dat je er zelf rijd. Perfect Dark, een van me favoriete games ooit, daar komt eindelijk een zeer vet vervolg op, na jaren wachten. Alles wat ik in een console zoek, zie ik in de Xbox 360. Het maakt me geen reet uit of de PS3 nou beter is, alles wat ik wil qua games, vind ik bij de 360. Van Sony heb ik simpelweg te weinig weinig gezien om enthousiast over te worden. En geef toe, echt veel hebben ze nog niet laten zien. Het enigste wat mij van de PS3 misschien echt aanspreekt is de komst van een GTA, maar ik denk dat deze GTA ook wel op de 360 zal veschijnen, waarschijnlijk nog eerder zelf.

Dan ook nog de mogelijkheden met xbox live, die zijn gewoon echt enorm, dat gaat echt heel veel plezier opleveren. Gewoon lekker online gamen met vrienden en kennissen. En dan nog games zoals Kameo, Gears of War, Elder Scrolls Oblivion en in de toekomst Halo 3, dat wil ik spelen.
    Sorry dat ik daar enthousiast van word.

Laten we nu maar weer verde gaan over de PS3, want dit schiet zo echt niet op.

Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sterk gerucht echter, stel dat dit echt van een ex medewerker komt moet er toch iets van waarzijn.

Ten eerste worden de geruchten steeds hevtiger, die geruchten komen natuurlijk grotendeels van de concurenten, echter deze bron is van een gamestop, een redelijk grote keten, als dit echt zo zou zijn (dat de ps3 verschoven wordt) weet ik zkr dat de grote ketens hiervan op de hoogte zullen zijn.

Joystic, ik ken de site persoonlijk niet, maar hoe zou je moeten bewijzen dat iemand echt een ex-medewerker is van gamestop?, dat gaat heel moeilijk, ik zou eenzelfde bericht kunnen sturen naar www.gamer.nl en ze zouden niets kunnen bewijzen, zelfs als ik zeg dat ik op area51 werk is da niet hard te maken, dus dit punt is redelijk vaag.

Dit klinkt onlogisch, echter er zijn berichten van devolpers dat de ps3 hardware inderdaad van slechte kwaliteit was:

Itagaki is niet echt objectief, echter, toch wel een beetje, het is van tecmo, en tecmo heeft zich altijd zeer prositief over de ps3 gedragen, toch is er iets vreemds, helemaal omdat deze speculaties van slechte kits ook door andere dev worden gedragen en de wereld in worden geholpen.

Een heel ontwikkelteam de zak geven, dit team heeft waarschijnlijk 2 jaar gewerkt aan deze machine, als er mensen zijn die veel weten over de ps3 zijn hun het, het is dan ook zeer vaag als dit waar zou zijn, hun ZIJN de ps3, als je hun de zak geeft moet je inderdaad weer helemaal vanaf het begin beginnen met alle tools en dingen te maken, en dan zou sony dus echt terug bij af zijn, een bedrijf als sony kan zich dit zeker weten niet permiteren, en alhoewel het bericht als het dus echt van een gamestop medewerker kwam, redelijk geloofwaardig zou zijn, deze laatste zin is zo onwaarschijnlijk, dit zou ze miljoenen kosten!, mijn conslusie is dan ook dat dit bericht is geschreven die de geruchten alleen maar wil vergroten om de druk bij sony op te voeren, maar het blijft erg vaag :confused:

14. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal even goed in en uit ademen en weer gewoon, zonder domme discussies, terug over PS3 keuvelen. ;)

Dat bericht van Kameo, dat die PS3's gesmolten zijn enz...is ondertussen alweer ontkracht btw. HET WAS FAKE :D -->

"But speaking to Eurogamer earlier today, the BBC journalist who authored the report said the 22 month figure was not the product of some "inside track" with Sony - it was "just speculation."

So there you have it - you should still get your shiny new Sony console next year after all. Depending on where you live, maybe... "

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61477

Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @ Kameo, xbox 360 staat me superfel aan, dat kan ik je verzekeren, de games die je opnoemt staan me ook superfel aan, mijn broer is meer pro playstation dan mij, en ik heb hem al een paar keer gezegd, mm Sony moet nog dik gaan oppassen, xbox360 hun line up, hun prijs, alles, vooral de games zien er geweldig uit,... ik zie er heeeeeeeel fel naar uit, want het ziet er idd ongelooflijk uit. Dus ik wil maar zeggen, xbox 360 komt zeker in huis te staan, en iedereen zal het kunnen zien, ik ga er geen deken ofzo over leggen...
    Maarja, nu gaan we gewoon terug verder ontopic...

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat ging weer over ander artikel van de bbc, dat de ps3 volgens hun bronnen naar 2007 is geschoven, dit artikel voor zover bekend is nog niet officieel ontkracht

17. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat was hetzelfde bericht. Juist door die gesmolten PS3's zou de PS3 naar 2007 verschoven zijn. ;)

Pff, de laatste tijd weer veel fake roddels hè? :mad:

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook niet gezegd dat het waar was, heb alleen het bericht gepost. :)
    Leek me trouwens wel sterk dat het waar was, aangezien het nergens anders stond. Goede reclame voor de site (gamez.nl is de site van GamePro en PcZone).

19. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde dan ook niet op jouw hoor, maar het bericht dat je postte. ;) Don't shoot the messenger zeg ik altijd. :)

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ow, ok :cool:
    Heb ik dan verkeerd begrepen. Sorry :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina