Gast, ik post alleen een nieuwsbericht, meer niet, jij valt mij meteen persoonlijk aan. Als jij zo gaat doen, dan kan ik dat ook hoor. Ik ga niet verder op geruchten en speculaties, ik post alleen een newsbericht rechtstreeeks gekopieerd van een website.
Maar Boss, geef nou zelfs eens toe. Misschien dat je het zelf niet in de gaten hebt, maar je bent af en toe echt overdreven te enthousiast over de PS3, en dat mag, kan ik me voorstellen, zeker als je fan van MGS bent. Maar als iemand die mening niet deelt, dan kan ie het meteen krijgen. Het komt op mij over de je de mogelijke negatieve dingen niet wilt zien.
Dat ik de PSone en de PS2 erg tof vond / vind, wil niet zeggen dat ik de PS3 automatisch tof vind. Ik kijk per generatie. Van de PS2, GC en de Xbox vond ik de Xbox ik het minste en de PS2 het beste, maar van de aankomende generatie lijkt de Xbox 360 me het leukste. Dat wisselt gewoon per generatie. Hoe Sony het op het moment met de PS3 aanpakt staat mij op het moment niet aan, en dat mag ik vinden. Het hele gebeuren op de E3 heeft daar voor een klein gedeelte mee te maken ja, so what. Ik vind het nou niet bepaald tof als ze filmpjes laten zien die er bloedmooi uitzien waar je helemaal lekker van word om later te horen dat het niet ingame was. En dit was niet de eerste keer dat Sony dit flikte.
En dat over dat ik er niet tegen kan over MGS4, Boss, lees je je eigen posts wel? Ik vind dat nou niet echt een volwassen stukje van je, sorry hoor.
Ik heb btw gezegd dat MGS4 er goed uitziet, maar ik zou het spel wel eens willen zien zoals jij het zou spelen, echt ingame dus. Zoals je dus nu de Xbox 360 games ziet. Echt negatief vind ik die uitspraak dus niet.
Je mag mij best voor een fanboy uitmaken, ga je gang, maar gezien het feit dat ik 4 PS2 met 90 games (waaronder MGS2 en MGS3, heb ook nog eens MGS 1 op de PSX en MGS Twin Snakes op de GC, dus misschien dat ik MGS leuk vind?) heb, 2 GC met dik 40 games, een xbox met 15 games, een DS, een PSP, binnenkort een Xbox 360 en een Revolution, denk ik dat het fanboy gedeelte wel meevalt.
Als ik je bericht zo lees, dan heb ik het idee dat je me het kwalijk neemt dat ik zo enthousiast over de Xbox 360 ben en niet over de PS3. Je doet nou net alsof ik het jou en Sony verschuldigd ben om enthousiast over de PS3 te zijn, dat vind ik wat te ver gaan, we mogen tenslotte een eigen mening hebben.
Ik zet me helemaal niet op tegen jouw, integendeel zelfs, je bent een aardige gozer. Je hebt hier de ruimte om enthousiast te zijn over de PS3, geef mij dan de ruimte om daar niet enthousiast over te zijn maar wel over de 360, in een normale discussie, ipv mij persoonlijk aan te vallen.
De games die op de 360 komen spreken mij gewoon heel erg aan. Dat racegames er zou uit komen te zien als PGR3, daar droom ik al jaren van, en eindelijk is het er. Als je PGR3 ingame ziet, dan heb je het gevoel dat je er zelf rijd. Perfect Dark, een van me favoriete games ooit, daar komt eindelijk een zeer vet vervolg op, na jaren wachten. Alles wat ik in een console zoek, zie ik in de Xbox 360. Het maakt me geen reet uit of de PS3 nou beter is, alles wat ik wil qua games, vind ik bij de 360. Van Sony heb ik simpelweg te weinig weinig gezien om enthousiast over te worden. En geef toe, echt veel hebben ze nog niet laten zien. Het enigste wat mij van de PS3 misschien echt aanspreekt is de komst van een GTA, maar ik denk dat deze GTA ook wel op de 360 zal veschijnen, waarschijnlijk nog eerder zelf.
Dan ook nog de mogelijkheden met xbox live, die zijn gewoon echt enorm, dat gaat echt heel veel plezier opleveren. Gewoon lekker online gamen met vrienden en kennissen. En dan nog games zoals Kameo, Gears of War, Elder Scrolls Oblivion en in de toekomst Halo 3, dat wil ik spelen.
Sorry dat ik daar enthousiast van word.
Laten we nu maar weer verde gaan over de PS3, want dit schiet zo echt niet op.
Laatst bewerkt: 1 nov 2005