1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    You and me both!
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dit niet boeiend opzich
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Die fps ziet er goed uit
     
  4. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, idd ziet er erg tof uit
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij zei video van metal gear solid :9 Goede sfeer zit er in.
     
  6. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    AUW Nintendo daar ga je dan met je Wii!
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De controller is het zelfde als ps2 :p behavle een wii achtig iets
     
  8. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo Wii is officieel DOOD!
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    nintendo zou boos zijn :9
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk hem gamen, te lastig. Ik vind dat van wii en sony echt niks.
     
  11. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    nintendo is duidelijk te vroeg geweest met het onthullen van den wii controller
     
  12. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh en de Xbox 360 is trouwens ook dood.
    Grafisch en gamplay lopen beide de Xbox 360 en Wii achter.
    De Xbox 360 vooral controller opziend en de Wii uiteraard grafisch iedereen die Tony Hawk gezien heeft weet waar ik het over heb.

    Nou kan M$ wel ook met zo'n controller komen maarja bij Sony is het standaard net als de HDD en dat maakt nou een enorm verschil he.
    Standaard maakt het grote verschil omdat iedereen het heeft en niet maar een paar mensen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    2 versie. 499 en 599.


    Wat een losers sorry maar het ziet er goed uit, maar ze stelen. De controller van wii, online van xbox en de twee versie's net als xbox. tjonge tjonge
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  15. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeur maar niet beter goed gestolen dan slecht verzonnen.
    Overigens had de Wii niet de eerste console geweest met zo'n controller.
    De Dual Shock 3 is overigens meer geavanceerd dan de Wii controller geen sensoren en meer angles 6 tegenover de 5 van de Wii controller.
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste indruk: Grafisch niet zo goed als ik had verwacht, lanceert wel lekker snel. En dan de controller: hij ziet er wel goed uit maar die tiltfunctie... ik weet het niet. Ik vond het al niet lekker werken toen ik met een sidewinder speelde.
     
  17. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat verwacht je dan wel niet?
    Heavenly Sword, MGS4, NBA 07, Warhawk zijn allemaal echte spellen die echt mooier zijn dan de Xbox 360 games tot nu toe.
    De controller biedt nieuwe mogelijkheden zoals de Wii alleen dan zonder de Xbox 1 graphics maar met echte next gen graphics.

    Wat valt er in hemelsnaam te zeuren?
    Dit wordt de machine gewoon en ook al koop ik toch de Wii en heb ik al de Xbox 360 weet ik cker zonder twijfel dat de PS3 weer king of the castle wordt alleen nu met de beste graphics, physics en controller.

    Trouwens m'n 100st post :D
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond het totaal niet indrukwekkend, op een aantal spellen na. Heavenly Sword, MGS4, Resistance en de nieuwe Naughty Dog game (al weet ik niet wat dat wordt, de art direction was iig mooi) zagen er super uit. Warhawk was ook best mooi.

    Maar veel spellen, en ook GT4.5 (GT4-HD) vielen me ZWAAR tegen. OK, hij zal op 1080p draaien en op 60 fps (JPRaceGamer had gelijk), maar het is op dit moment niets meer dan GT4 in een mooier, hogere resolutie, jasje. Ik verwachtte allerlei upgrades als schademodellen, veel betere belichting, aangepaste A.I. (kan natuurlijk altijd nog), maar wat we nu zagen was echt niet super. Behalve super-scherp. Tja, dan zou de 360 ook Forza wel op 1080p kunnen draaien (ware het niet dat er geen aansluitig voor is, natuurlijk).

    En dan die demo van Genji 2. Man die producer had een slaapmiddel moeten nemen ofzo, die stond te shaken als een groep 8 leerling met zijn eerste presentatie voor de klas. Wat een ongelooflijke wanvertooning. Daarnaast is 499 Euro (of 599 als je het goed wilt doen) veel te duur voor een console. Stel je voor: de vader van Pietje die 7 jaar is gaat met Sinterklaas kijken voor een nieuwe console voor zijn zoon. Dan liggen daar de Wii voor een Eurootje of 250,- (? zoiets gok ik) met DS-achtige innovatieve games en daarnaast de 360 voor 299,-/399,- met op dat moment al heel veel vette games. En daarnaast een PS3 voor 499,-/599,-. Met alleen zijn launch-spellen. Waar zou hij voor kiezen, als de verschillen miniem zijn in de graphics op de demopods? Blu-Ray gaat bij zulke mensen ook niet echt uitmaken op dit moment denkik, de meeste mensen hebben 8/10 keer toch geen HD scherm en al helemaal niet met 1080p aansluiting. Ik denk dat het dan de Wii of 360 wordt, vaker dan Sony lief is in iedergeval.

    Het ding komt een jaar later als de Xbox 360 en buiten MGS4 heb ik niets gezien wat de 360 niet ook binnen een paar maanden zou moeten kunnen laten zien. MGS4 zag er weer briljant uit. Alleen jammer dat we weer geen gameplay zagen, alleen scripted inengine cutscenes.

    Ik koop liever 5 hele toffe 360 spellen aan het einde van het jaar en houd de rest van mijn geld op zak, dan dat ik 600,- + games + accesoires ga betalen voor iets wat ik eigenlijk al in huis heb. Koop hem wel een keer na een prijsdaling of als ik er echt niet meer omheen kan wat spellen betreft.

    Man, wat zonde. Ik hoopte echt om weggeblazen te worden. Maar eerlijk gezegd ben ik best teleurgesteld. Het volgen van de competitie gaat Sony minder goed af dan het trendzetten uit het verleden (Live rip-off, Wii controller rip-off).
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    NBA 07 komt natuurlijk in precies dezelfde vorm naar de 360. Waarschijnlijk zullen einde dit jaar de multi-platform spellen er beter uitzien op de 360, omdat de developers al meer bekend zijn met die technologie (kan ook natuurlijk niet zo zijn). Maar ik verwacht daar echt niet veel verschil in.

    MGS4 en Heavenly Sword waren super. Al was de Heavenly Sword demo in een vrij kleine arena, terwijl in de voorgaande trailers de omgevingen altijd super-groot waren. Desalniettemin zeer indrukwekkend.

    Maarja, morgen komt Microsoft met zijn persconferentie en ik denk dat die op games gebied heel wat meer te bieden heeft op het moment.
     
  20. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja dat ligt niet aan Sony maar aan die luie sufferd van Polyphony.

    De PS2 was ook 1150 Gulden (500+ Euro) toen die uitkwam en toch verkocht die veel veel veel meer dan de Dreamcast die maar 399 Gulden was en ongeveer dezelfde graphics had enzo.

    Sony verkoopt toch wel Sony heeft namelijk de naam.
    Overigens kan Nintendo totaal met niets hardware innoveren wat de Dual Shock 3 niet kan nadoen en zelfs beter doen.

    Nou ik weet niet op welke Xbox 360 jij speelt maar de meeste games zijn grafisch matig (op Kameo, GRAW en PGR3 na dan) en lopen op slechte framerates en komen bovendien grafisch totaal niet in de buurt van Heavenly Sword, MGS4 en Warhawk.
    Let wel op dat ik alleen games opnoem waarvan ik cker weet dat ze echt zijn, want bij 8 days, Getaway en die andere van Naughty Dog zet ik nog ff m'n vraagtekens.

    En ik koop liever een PS3 erbij zodat ik alles op m'n Xbox 360, PS3 en Wii kan beleven.

    Wii controller is ook al een rip-off van een andere controller kan me alleen niet meer voor de geest halen van welke console het ook weer was.
    Xbox Live is een rip-off van Dreamcast Online.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina