1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    :{
    Het is nu al door genoeg developers gezegt dat de ps3 niet krachtiger is! Zelfde graphics als de xbox360. Hij is wel wat sneller...
    HD-DVD maakt mij ook niks uit, dvd-speler heb ik liever, aangezien daardoor de console goedkoper is geworden!
    Xbox360 heeft/had ook prima launchgames! Het is natuurlijk ook maar net welke games je aanspreken...
    Mijn xbox360 is nog nooit overhit geraakt... Het is natuurlijk bij veel mensen zo geweest, maar de eerste paar ps3's zullen ook vast fouten hebben!

    Ik ben erg blij dat ik een xbox360 heb! Aangezien de games mij meer aanspreken. PS3 hoeft van mij niet!

    is dit een tosti apparaat of wat :p _0/

    [​IMG]
     
  2. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jij een beetje op de hoogte bent van de laatst technologie maar 1 br disc van 25 gig kost voor de consument 20 euro.
    Ik denk dat je dan dus voor een brfilm game of wtf dan ook wel even flink in de buidel mag tasten.
    Oww je kun natuurlijk ook voor 40 euro een 50 gig disc kopen.
    Waarschijnlijk krijg ik nu naar mijn kop geslingert dat zijn consumenten prijzen.
    Maar het bewijst wel dat die krengen verrekte duur zijn.

    HD-DVD VS BLURAY
    Een bericht over bluray op tweakers.net
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  3. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Fanboy of niet.....

    1 ding is waar. Sony heeft een console die de concurrentie met de 360 meer dan aankan. Het is ook niet helemaal wat ik ervan gehoopt had, maar de console werkt en komt hopelijk nog steeds uit in nov. We hebben ingame footage gezien en een aantal aankomende sterke games. Weggeblazen ben ik niet. Maar omdat het "Sony" is zal de 360 het toch moeilijk krijgen Ze zijn nu eenmaal de grootste. Daar kan verandering in komen, maar dan moeten nintendo en MS gaan uithalen vanavond. Dat zou nog wel eens kunnen lukken.......... genoeg leuke games, en dan vergeet ik de ps3 wel een tijdje
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een gameplay trailer gezien van Heavenly Sword. Dat ziet er echt vet uit. Al vind ik ook dat Sony flink aan het jatten is van hun concurrenten, plus dat 600 euro me een tikkeltje te ver gaat. Maar jah, het wordt wel een krachtige console. Maar ik ben er ook wel weer van overtuigd dat Microsoft mooie dingen voor ons in petto heeft.

    Btw: Final Fantasy 13 _O_
    Hoop niet dat die bij de launch komt, anders ben ik bang dat ik me niet kan inhouden ;) Ik wil namelijk echt eerst wachten op een prijsverlaging
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Sony de grootte fout in gaat om de ps3 zo duur te maken, de games wordne er waarschijnlijk ook niet goedkoper op. Om meerdere redenene, oa omdat wat hierboven ook werd vermeld dat die br discs vrij duur zijn en omdat het devellopen voor de ps3 stukken lastiger is dan voor de 360. Tuurlijk heeft het ding wat voordelen maar het gaat tegenwoordig toch meer over de main stream gamers hun kopen immers een consol massaal in (net zoals ze bij de ps2 hebben gedaan). En geloof me die lui leggen echt geen 500 of 600 euro neer voor zoon apparaat. Dus we zullen zien.
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Heavenly Sword, Metal Gear Solid 4 en Final Fantasy zagen er erg goed uit. Eight Ball ofzo ook.

    Edit: Eight Days bedoel ik ja
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    eight days denk ik dat je bedoelt, ziet er idd goed uit.
    en mgs 4, 1 woord... :eek: oh!!!!!!
    niet zo zeer om de graphics die ik eerder vond tegenvallen maar het verhaal, de weniding die het neemt :eek: , foxhound bestaat nu gewoon uit:
    Campbell, solid ocelot (ocelot met solid zijn arm), Meryl!!!!!!!!!!!, Raiden die de ninja van het team is! Otacon, en Old snake en nog wat lui
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Eight Days bedoel ik ja.

    Graphics van MGS4 waren een beetje saai ja.

    Gran Turismo HD viel me toch wel zwaar tegen.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Aha, ze hebben dus weer een Sony gepulled. Hoe typerend. Achterkant is idd wel ietsje anders geworden ja (in negatieve zin).

    Het apparaat ziet er zelf wel mooi uit.
    Controllers heeft weer hetzelfde uiterlijk als 2 vorige, kan nog, want de controller ligt goed in de hand, had toch liever wel een nieuwe model gezien, vind dit nu toch wel een beetje een ouderwets model worden en vind het wel een beetje goedkoop.
    Verder vind ik de controller een combinatie van jatwerk van de 360 controller en van de Wii controller (met gyrosensor opeens).
    Nou begrijpt iedereen hopelijk waarom Nintendo zo lang wacht met het geven van informatie van hun console. Vind ik niet zo heel erg chique.

    De versie van 500 vind ik echt ronduit belachelijk en een hele domme fout.
    Geen eens HDMI (lekker true HD maar niet heus) en geen eens een rumble functie!

    De versie van 600 heeft trouwens ook niet de 2 beloofde HDMI aansluitingen.
    Dan wel een 60 gig HDD, maar vind hem echt te prijzig.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je, eigenlijk heeft Sony alles wat Nintendo als info heeft uitgegeven vorig jaar wel gejat. De backwards compatibility achtige ding, en de motion sensor (ook al is dat een 2de rangs motion sensor) en dat was de enige info daarover :eek:
    weet iemand een forum waar meer playstation fan boys zitten ff kijken hoe die er over denken ;)
     
  11. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Sony een beetje door de mand viel op het gebied van ingame beelden. Microsoft ging vorig jaar echt met de billen bloot door heel veel ingame beelden te tonen. Hoe dan ook denk ik de PS3 de concurrentie zeker aankan. Resistance: Fall of Man werd wel gespeeld en zag er goed uit. Verder hoop ik dat sommige korte beelden die je in de Metal Gear Solid video zag ingame waren, want dan is het echt top. Ook Eight Days zag er leuk uit.Verder leuk dat de nieuwe Getaway (deels?) in NL speelt. Maar het is allemaal wel weer meer van hetzelfde. Schieten, vechten, schieten en nog eens schieten. Met weinig vernieuwing. Het vernieuwendste was nog die cardgame i.c.m. de EyeToy. Verder is de motion sensor technologie weer lekker nagedaan van Nintendo. Ben benieuwd wie die technologie ooit bedacht heeft, die gaat binnen lopen.
    Hopen maar dat de presentaties van Nintendo en Microsoft wat beter uit te houden zijn.
     
  12. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    microsoft heeft de 2 analoge sticks gejat van sony en een dvd speler ook !! beter goed gejat dan slecht gejat al zeg ik het zelf..als ik maarh in de voordeel ben!
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik moest net wel lachen zat ik alle sony trailers te kijken en toen in eens een trailer van CoD 3 voor de xbox 360! wat een verschil in trailers zeg dan is de xbox in een x niets meer!
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je niet slecht bedacht? :p ;)
    neej maar kijk die dingen zijn nog vrij logisch, een analoge stick is sowieso een MUST en de DVD speler mag je van mij gejat noemen maar als ze een DVD speler wouden dan zouden ze tog eerder de ps2 hebben gekocht gewoon omdat je daar geen afstandsbediening voor nodig had.
    enne weet iemand een forum waar meer playstation fan boys zitten ff kijken hoe die er over denken ;)
     
  15. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks tegen de PS3, maar ik post het nog 1x, de PS3 is niet beter dan de 360.

    'Grafisch verschil PS3 en Xbox 360 verwaarloosbaar'
    Door Yoeri Lauwers - donderdag 4 mei 2006 10:11 - Bron: Ars Technica - Submitter: MetroidPrime - Views: 43.700 - Permalink
    De Zweedse spelontwikkelaar Starbreeze AB, bekend van het spel Chronicles of Riddick, stelt dat het praktisch onmogelijk zal zijn de beelden die geproduceerd worden door een Xbox 360 te onderscheiden van de beelden die uit een PS3 zullen komen. Hoofdontwikkelaar Magnus Högdahl zei in een interview met IGN dat de PS3 wel een voordeel heeft in opslagcapaciteit van de schijfjes, door gebruik te maken van Blu-ray. Bovendien zullen spellen die intensief gebruik kunnen maken van de 'Synergetic Processing Units' daar een voordeel uit kunnen halen. De Xbox 360 is op zijn beurt weer voorzien van een sterkere grafische eenheid, zodat de beelden van de consoles in de praktijk niet te onderscheiden zullen zijn.

    Dit zal vooral het geval zijn bij multiplatformspellen, omdat daar vaak concessies gedaan worden en er ontwikkeld wordt voor de 'grootste gemene deler' in de hardwareplatforms. Daardoor is de software niet in staat specifieke voordelen van een bepaalde console te benutten. Door de grote druk die op spelontwikkelaars rust en de gigantische kosten die met het ontwikkelen van een spel gepaard gaan, is de druk om spellen op meerdere platforms uit te brengen hoog. Bovendien is de hardware op een punt aangekomen waar de winst als resultaat van bijkomende investeringen steeds minder wordt. Het verschil tussen een NES en Playstation was overduidelijk zichtbaar, terwijl de verschillen tussen een Playstation en Playstation 2 nog wel opgemerkt konden worden, maar al veel minder duidelijk waren. Met de release van de next-gen consoles zal dit verschil nauwelijks nog vermeldenswaardig zijn, zo schrijft Ars Technica.

    Engelse Bron: http://arstechnica.com/news.ars/post/20060503-6740.html

    Ik vrees dat jij zelf de echte fanboy actie hier uithaalt.
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Tering dit valt me heel erg tegen.

    -600 pleuro voor de fatsoenlijke ps3
    -Controller is fucked up.. ik haat die vierpuntsdruktoetsen waar je zekere klauwen van krijgt. Komop analoge knuppels jonges... fps zijn zo niet te doen.
    -Geen rumble function meer op de controller.... zogenaamd omdat de motion sensor dan fucked up raakt. Ik zeg: anders is de batterij te snel leeg op hun controller. Je kan me niet wijsmaken dat alle ps3 games die sensor gaan gebruiken
    -Vind wel dat er veel geript is van Sony en microsoft, wanneer bedenken ze zelf es iets nieuws.
    +Nu is de keuze heel erg makkelijk. Nintendo wii komt als eerst naast me 360 te staan en de ps3 ooit ook wel es als ie een paar keer goed is afgeprijst:)
    -Geen mgs4 voorlopid dan
    +Bespaar een hoop geld zo:)
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    sarcastisch bedoeld :confused:
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat hij bedoeld met "dan is de xbox in een x niets meer". Bedoeld hij dan dat de oude XBox gewoon ja echt "oud" is in vergelijking met de PS3 en de 360, of bedoelt hij dat de CoD3 er slecht uit zag vergeleken met de Sony trailers?

    Anyway, het is dom geweest van Sony om de BluRay disc te gebruiken, veel kostbare tijd verspilt voor overbodige luxe en een hoog prijskaartje als zure appel er nog bij.
     
  19. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    woops! foutje van jou... hoezo heeft MS ze gejat van Sony, als Sega ze al had voor de 1e playstation?
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    gewoon je ziet dan een opgeleukte trailer van call of duty 3 en bijv ridge race 7 woot!

    maar de Playstation krijgt STANDAARD een HD wel cool zeg.. nu alleen nog Wachten tot november
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina