1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag godverdomme ook wel voor die 500 of 600 euro, je gaat me toch niet vertellen dat dat nou zo'n boeiend feit is...

    Microsoft gaat waarschijnlijk de prijzen van de 360 omlaag halen:
    299 wordt 219
    399 wordt 299

    Voor 300 euro een 360 + HD.

    't Zou wel verdomde triest zijn als de PS3 van 500 dan geen HD zou hebben he?
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb inmiddels aardig wat filmpjes gezien en ik ben niet overtuigd.
    Enige game die me aanspreekt is MGS4.
    Grafisch blaast de PS3 de X360 absoluut niet weg! (zoals ik eerder al had gezegd). Grafisch vind ik een aantal games zelfs tegenvallen.
    Daarnaast heeft Sony heel veel fouten gemaakt met het apparaat vind ik, onder andere het jatwerk (oa van 360 en Wii controller) en de 2 versies (geen rumble, geen hdmi, de ander maar 1x hdmi, hoge prijs ect).

    Origineel zijn hebben ze moeite mee.
     
  3. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij gaan ze wereldwijde launch met 2 miljoen stuks niet echt redden.. Ik denk dat ze er in Japan al zoveel nodig hebben, daarna is Amerika aan de beurt en Europa (sony kennende) als laatste.

    2 miljoen is nou niet echt veel denk ik met Japan als grootste afzetmarkt.

    Prijs is wel aan de hoge kant (want net als bij de 360 is de duurste wel een must).
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap ook niet wat iedereen nou aan het miepen is over die analoge sticks.

    Joysticks zijn echt al 25 jaar oud ofzo (Ik heb er nog mee op een Atari gespeeld dus...). Ja die waren Digitaal die joysticks, dat weet ik. Maar echt revolutionair om dan een analoge te verzinnen is het niet meer dan...

    Elke joystick, stuur of gamepad heeft analoge besturing tegenwoordig, ieder merk. Wat lopen we dan te zeuren dat het idee gestolen is?

    Of mis ik nu het complete punt waar het om draait? Dat kan ook...
     
  5. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet dat het bijna niemand opmerkt dat Sony zijn fanbase gewoon iedere keer KEIHARD voorliegt..... |:-
    Nog een paar weken voor de lente vertelde ze dat ze nog op koers lagen voor een spring release.
    Nu zien we wederom bijna geen echte ingame beelden (als ze ingame zijn vallen ze behoorlijk tegen op MGS4 na..)

    Geen Killzone footage (halen ze de target niet??)
    Geen Motorstorm footage (halen ze de target niet)
    Geen twee HDMI poorten (grootspraak om wind uit de zeilen MS te halen?)
    Geen 7 controller poorten (grootspraak om wind uit de zeilen MS te halen?)
    Waar zijn de 3 ethernet poorten (grootspraak om wind uit de zeilen MS te halen?)
    2 versies (terwijl men dit zeker niet van plan was omdat dit de consument zou verwarren...) Als er iets verwarrend is zal dat de goedkope PS3 worden aangezien je daar geen `True HD` uit kunt krijgen|:- (zelfs niet te upgraden....)
    Hij word nog groter dan verwacht (misschien op release nog wel groter :+ )
    En ik denk dat dit lijstje nog wel aangevuld kan worden door verschillende (oplettende) mensen....


    Sony zeikt gewoon over zn fanbase komt het op mij over...
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, Sony heeft het weer geflikt. Ze hebben alweer flink de mensen voorgelogen.
    Daarnaast hangt het apparaat aan elkaar van jatwerk en vind ik de games tegenvallen.
    Alleen MGS4 ben ik enthousiast over.
    Ze hebben het bij mij echt verbruikt.

    Hou het wel bij de 360 en bij de Wii, want overtuigen doet de PS3 mij helemaal niet.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Helemaal mee eens.

    Stukje op ign playstation zegt ook wel veel. Zij hebben em in handen gehad de controller en zijn ook niet overtuigd. Zijn zelf behoorlijk pessimistisch, helemaal als je nagaat dat het de playstation freaks zijn van ign. En daar komen bovengenoemde zaken ook naar voren. Zelfs de makers van de controller wilden niet reageren op het regelrecht rippen van de 360 en wii_0/

    Tis gewoon een dual shock controller, maar nu zonder shock... nu heb je een dual controller ofzo:+ Kreeg er op m'n oude playstation al zere vingers van die vierpuntsdruktoetsen... ze hadden op z'n minst de analoge sticks als hoofd besturing kunnen maken..


    'To Pull a Sony' wordt dit ook wel genoemd. Wonder why NOT ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel er niet dat Sony wel echt geprobeerd heeft dat allemaal te implementeren maar dat het uiteindelijk niet haalbaar is geweest. En ja, ze moeten natuurlijk iets proberen. Want ze je kan niet een console voor 600 euro gaan verkopen als je eenzelfde console voor 33% of 50% goedkoper hebt.
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens echt veel gerenderderde nep-ingame filmpjes! Ziet er allemaal wel stoer uit, maar voor geen meter dat dit ingame is!

    Overigens maakt zowel Microsoft als Sony zich hier schuldig aan! Dit is even algemene kritiek op de E3 :)
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben het eigenlijk met je eens, mgs 4 heeft goede sfeer.

    Ook wel grappig: http://www.engadget.com/2006/04/07/sony-says-georges-fornays-499-to-599-euros-a-mistranslation/
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  12. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het verschil tussen de twee versies ook ontzettend groot (vooral vergeleken met de verschillen tussen xbox360 versies:

    Want je hebt voor je €499 dus gewoon 40 gig minder harde
    schijfruimte hebt, je kan geen Memory Stick, SD card of Compact Flash
    geheugenkaartjes aansluiten op de PS3, en je kunt niet draadloos online en
    dat je kunt geen Blu-Ray kijken, althans niet in HD.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hier enkele uitspraken uit de persconferentie van Sony:

    A dig at opponents. PlayStation is not interested in gimmicks. PlayStation believes that next-gen does not begin until PS3 arrives.

    Controllers zonder rumble function, 500 euro versie geen HDMI (dus geen true Hd). Ze hebben het geen gimmicks verhaal wel erg letterlijk genomen, de controllers hebben namelijk geen rumblefunctie.
    Geen gimmicks? Eye toy dan? Motion sensor dan? PSP connectivity dan?

    PS3 will include HDD and do true HD and Dolby Surround Sound.

    Als je de 600 euro versie koopt heb je wel HD, bij de 500 euro versie niet

    Account manager, ranking systems, voice rankings and more -- a virtual society -- are all part of this basic service. And yes, it's all provided free of charge.

    Hee, heb ik dit als niet eens ergens anders gezien? Oja, op de Xbox 360. :{

    Kaz takes the stage again. He wraps up everything we've seen -- the best technology, the best graphics, a new controller, and much more.

    Best technology komt niet tot uiting, grafisch niet beter dan 360.
    New controller? Ja hoor, uiterlijk van de Psone / PS2 controller van een paar jaar terug met gejatte functies van zowel Microsoft als van Nintendo. Echt een nieuwe controller hoor. :{
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat die lui van bv de PU hier over gaan zeggen, wil ik eigenlijk wel weten.
    maar weet iemand toevallig een forum waar ook ps3 fanboys zitten? ff kijken of die waardige argumenten hebben :p
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind het alles nog wat matig voor al het ingame materiaal

    Toch een beetje teleurgesteld in Sony

    Zeker die beweegbare controller.. denk niet dat dat wat wordt voor mij
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, dit kwam ik net op Gamespot tegen:

    Naast het uiterlijk van de console ben ik verders alleen onder de indruk geraakt van MGS 4. Vind het verder allemaal een beetje tegenvallen, en ik kom ook een hoop features tegen die ik bij de concurrentie al eerder ben tegen gekomen.

    Sony heeft vorig jaar op de E3 niets anders dan gebakken lucht verkocht... heel veel zelfs.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de 500 versie heeft een 20GB HDD, HD ook maar geen HDMI (alleen bij het 600 model)

    verder geef ik je op de meeste punten gelijk ..
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch een Pre-E3 show, dat wil toch helemaal niet zeggen dat Killzone en Motorstorm helemaal niet aanwezig zullen zijn om de E3? Het is slechts de presentatie van Sony.
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Phoehee, gelukkig dat ook andere het opvalt....

    Ik vind het nogal wat, hoe luchtig sommige mensen hier over heen kunnen lezen...

    In de toekomst zal er naast mn 360 een tweede console denk ik (ik beloof niks hé mensen ;) ) Ik denk dat de Wii een goede kans maakt als de spellen ook waar maken wat men nu belooft...
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    @Fardo: Ja, ok, klopt.

    Leuk artikel van gamespot.
    Sony's PS3 E3 van vorig jaar was gewoon niks anders dan een marketingpraatje. Ze moesten iets hebben tegenover de X360.
    Nu een jaar later maakt het apparaat veel dingen van vorig jaar niet waar.
    Ik noem dat flink op de bek gaan.

    Trouwens de slogan van Sony kwam net opeens in me hoofd: Like no other.
    Erg toepasselijk op de PS3 controller. :9

    Ze pissen gewoon weer over hun gamers heen. Keep up the good work.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina