1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij de pre-e3 shows laten de 3 console bouwers altijd hun parade paardjes en hun geheimen zien ... Killzone en Motorstorm zijn niet op de E3 te zien ... heel misschien wel voor intimi achter gesloten deuren met een NDA contract
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    wat een leugens van Sony , voor mij de ps3 in 2008 pas :)
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de 499 versie kan gewoon Blueray spelen hoor ... maar goed ... ik ben niet echt onder de indruk :eek:
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Om daar nog even over door te gaan... Nintendo had al lang een game met motion sensors, Wario Ware Twisted op de GBA. Die is nu volgens mij al een jaartje of zelfs 2 uit in Japan.

    En die game had WEL een rumble functie
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ach de techniek is niet nieuw .. was al bedacht door MS en Logitech :eek:

     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zag het volgende staan in de link van Rikkel:

    ''The cheaper, $500 version will not have any WiFi capabilities''
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nu word het wel wat grootser gedaan. Nu komen er tenminste fatsoenlijke games voor uit :p (bij de wiiiiiiiiiiiiii iig)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG]

    When Sony gave out the specs on the PS3 earlier tonight, the company mentioned that there would be two configurations: a $500 version with a 20GB hard drive and a $600 edition with a 60GB drive. Turns out that was only half the story. Yes, that pricing and storage info is accurate. But it turns out that there are a lot of other things missing from the lower-end (we can't bring ourselves to call a $500 console "cheap") version, besides an extra 40GB of storage. According to the specs released by Sony, the 20GB version will lack WiFi, a memory card reader and, most significantly, HDMI output. While you could probably get along without WiFi in a home-based console that already has Ethernet, and you can always presumably hook up a memory card reader via one of the unit's four USB ports, the lack of HDMI output makes this pretty much a non-starter for anyone hoping to actually use the PS3's Blu-ray drive for anything more than playing games. Sure, we can understand Sony not wanting to undercut sales of its own dedicated Blu-ray players by offering the $500 PS3 as a cheaper alternative. But if the company was hoping to use the gaming platform as a way to build a base of fans for HD discs, chances are the strategy is going to backfire the first time someone tries playing a Blu-ray flick in their 20GB version and discovers that the unit's lack of HDMI limits them to analog 1080i output (or worse, depending on a disc's use of HDCP).
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Lol, als die gast vindt dat Nintendo het dus ook "gestolen" heeft, heeft elke console met online mogelijkheden deze ideeen van Nintendo, want die was al aan het experimenteren met online mogelijkheden begin jaren 90 :p

    Maarja, het maakt allemaal niet uit, het feit is dat de PS3 gewoon niet gaat worden wat is beloofd als het zo doorgaat.
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De pc was eerder.

    Maar ik heb iets leuks gevonden :9

    e3 2005:

    [​IMG]

    e3 2006:

    [​IMG]
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb absoluut niets tegen het Playstation merk. Heb met heel veel liefde jaren op mijn Playstation gespeeld. Later ook op mijn PS2, met GT3 & 4, MGS 3, Ico, Shadow of the Colussus en vooral PES3,4 en 5 voor mij als toppers. Maar ik ben nu niet echt teleurgesteld hoor. Heel die smoke and mirrors (of gebakken lucht) marketing hype die ze vorig jaar gecreéerd hebben, daar prikte ik toen al doorheen. Toen was ik al teleurgesteld. Het is nu alleen maar bewaarheid geworden. En eigenlijk is het maar goed ook, dat dat nu ook duidelijker is geworden voor het grote deel van de pers en gamers. Het is gewoon een irritantie, neppe manier van je publiek voorliegen die Sony maar vol bleef houden.

    Natuurlijk gaan er heel erg vette spellen voor de PS3 komen over de jaren heen. En natuurlijk gaat ie als zoete broodjes over de toonbank vliegen. Maar voor de launchprijs van 599,- (de goedkope versie is niet interessant, net als bij de 360) die 1,5 x zo hoog is als de prijs van de 360, verwacht ik dan ook écht next-next-gen, wat mr. Katuragi ons beloofde. En helaas, dat zit er dus echt niet in.

    Het zal er wel op neerkomen dat ik hem een keer koop als ik spellen als MGS4 en GT5 te vet vind om voorbij te laten gaan. Maar gelukkig zullen daar het komende jaar genoeg goede 360 (en misschien voor mij zelfs Wii) spellen tegenoverstaan die me kunnen laten wachten tot het ding enigzins normaal geprijsd zal zijn.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    ik heb het over de consoles ;)
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    lama, dit topic gaat te snel om zonder quote te reageren :mad:
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe zo dat ziet er weer lekker uit hoor :9 .

    Al die filmpjes zeggen toch geen drol, het gaat mij toch echt om de ingame beelden van de spellen. Ik was vorig jaar ook erg verbaasd toen ik al die filmpjes zag van de PS3 maar toen kwam het bericht dat het niet ingame was.. Bij MGS4 geloof ik de graphics nog wel want die spellen zien er altijd erg goed uit(ook op de PS2 imo)

    Daarnaast vind ik 500/600 euro toch echt even teveel van het goede dus die ps3 koop ik nog maar even niet. Leuk dat hij True HD ondersteunt maar voor mensen zonder HD-TV geeft dit weinig extra's. Die controller is ook wel meer van het zelfde. Hopelijk zijn de analoge sticks nu van betere kwaliteit want bij de PS2-controller waren ze +- al na 3 maanden versleten.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Damn, dat is wel een heel erg groot verschil.
    Vooral zo door gaan Sony.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Wat is Nintendo zijn Gun dan voor iets waar je mee moest schieten in Duckhunt?:+ telt dat niet. maar toch echt vette screens van Tekken liek omfg
    man ik hoop eigenlijk dat Sega wat van Shenmue 3 gaat presenteren eindelijk?
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat hoop ik ook, want de console waarop die komt koop ik als 2e console naast de Wii (hopen dat ie op de Wii komt, dat kost wat minder :p)...

    Ik moet dat verhaal gewoon verder spelen :'-(
     
  20. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    2 games spraken me aan van de Sony press conference : Heavenly Sword en FFXIII ( cg trailer was gemaakt door dat team die advent children had gemaakt, het team v KH 2 zou de game maken had ik ergens gelezen).

    Voor de rest boeit me nix v wat ze hebben bekendgemaakt..

    waar heb je die 2e Tekken pic vandaan?? vershil is idd best groot..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina