1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja maar Sony en MS leggen de nadruk op de kracht van hun consoles en Nintendo op de gameplay dus daar is toch niet zoveel mis mee ? Maar goed ik kan ook wel goed begrijpen dat we vaak van zulke nutteloze discussies aan moeten gaan van welke console is krachtiger enz enz.Elke console heeft zijn sterke en zwakte punten en daarmee is alles gezegt.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Natuurlijk, maar gameplay ligt nog altijd bij de ontwikkelaar en dat kan dus per spel, per console verschillen.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd. Vroeger zag unreal er misschien super uit, maar ik vond persoonlijk die gameplay sucken :D, en ook vond ik andere games mooier qua graphics, omdat er meer interactie was, op eerste zicht zou je zeggen, nee unreal is mooier,maar kijk eens dieper in de game... . Maarja, ik kan wel begrijpen dat veel mensen er zeer grote fan van zijn...
    @ Tecnomic: ik zeg helemaal niet dat er iets mis mee is, ik zeg dat elke ontwikkelaar gameplay op 1 moet zetten...
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    The outsider

    Ingame screens van the outsider op de ps3:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Ziet er toch tamelijk vet uit:)
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk boss.

    kijk maar naar fifa en pes.
    fifa heeft wel de betere gfx maar kwa gameplay kan het niet tippen aan pes
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe weet je dat het echt in-game is? Heb je bewegende beelden gezien? Iemand die het speelt met een controller. Als ik die screen zie zou ik zeggen dat het niet in-game is. Ze zijn duidelijk gemaakt om te laten zien hoe mooi die moet worden, als het echt in-game was zouden de screens een hud hebben en wat meer realistischer uitzien, in plaats van zou gescripted. Ik geloof best dat ze ingame zijn, maar niet in-game zoals ik denk dat ze het bedoelen. Het zal er wel mooi uit zien ;)

    VB: Gears of war.

    Ze zeggen dat dit ingame is
    Maar eigenlijk ziet het er zo uit

    Nu ziet het er in het echt ook meesterlijk uit, maar dat bedoel ik alleen maar.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik had het gewoon over het algemeen ;)

    bron: www.gamers.nl

    De site van gamer.nl is vernieuwd jongens en hoe! :)
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit begint me wel stilletjes mijn strod uit te hangen. Als grote sites zeggen dat het ingame is... Trouwens, van Halo3 gaat er ook een ingame trailer getoond worden op E3. Dan wil ik je ook wel eens horen zeuren van, oooh, heb je iemand zien spelen, ooh heb je iemand een controller zien vasthouden. dus van elke trailer, screens, ... ga je dat vragen?
    Dus de trailers van mgs4, halo 3, ... ga je allemaal niet geloven,omdat het maar trailers zijn?:{ , kom he kerel...
    ps: Dus iedereen moet net zoals met gears of war voor jou laten tonen, anders geloof je het niet? ...
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Rikkel
    Noem mij dan een game wat in jou ogen dan wel ingame is ? Je loopt de laatste weken alleen maar te zeuren over dat het niet ingame is, maar wij mensen gaan gewoon op ons gevoel af en denken wat wij denken.Als het niet ingame is so be it, maar loop dan niet telkens te zeuren.Trailers geven ons juist een beeld van wat we ongeveer kunnen verwachten ook al zijn ze soms fake maar goed...
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd,maar over killzone en motorstorm mag iedereen zeggen wat ze willen, daar zijn ze tever(Sony) meegegaan. Maar nu zal het gelukkig wel ingame zijn op E3. Maar over mijn "precious" mgs4 moeten ze wel zwijgen he8) :p . Neenee, ik bedoel maar. Iedereen die mgs reeks gespeeld heeft, weet dat Hideo Kojima nooit of te nooit cgi of pre renderd shit gebruikt(tussenfilmpjes zijn allemaal ingame! Pff, zijn nog altijd mensen die dat niet weten:{ ). En dan zit Rikkel, Fardo en weet ik veel wie nog allemaal te zeggen dat het niet ingame is. Dat is gewoon bullshit, ik heb, iemand die de mgs reeks gespeeld heeft nog niet horen zeggen dat mgs4 niet ingame is hoor. trouwens, zo super over de top waren de graphics nog niet. Gears of war mag er direct gaan naast staan. Maar op deze E3 gaan de graphics nog mooier zijn. En dan ga je hier vanalles te horen krijgen, dat weet ik nu al... pfff, tja, het zal pas duidelijk zijn voor die mensen als de game echt uit is. Bye the way, eet me nu aub niet op he mensen :D ...
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja aan zulke lui begin ik mij dus ook aan te ergeren.Mensen die gewoon vanuit hun luie stoel alleen maar lopen te roepen dat het niet ingame is.En ja en dat ze nog steeds niet door hebben dat MGS 4 gewoon ingame is vind ik ronduit triest, maar goed dat is mijn mening.Ik denk gewoon dat ze stinkend jaloers zijn :D
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik irriteer me er niet echt aan, ik vind het gewoon spijtig,maarja, terug over to ps3 maar ;)...
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Pak 10 post van mij waarin ik zeur binnen de laatste twee weken en ik geef je 100% gelijk. Ik weet niet waar je over zeurt deze game komt ook op de 360, en ik geloof niet dat hij er zo gata uitzien op de 360 of de ps3.

    Let maar op of ik dit ga doen. Dat filmpje van Too Human wat je op de x05 zag, ik weet 100% zeker dat het niet zo gata uitzien, in de richting maar niet zo mooi als ze lieten zien.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, maar over Assassin Creed was je zeer enthousiast. Maar toen wist je nog niet dat het een ps3 only titel is(maar ik denk wel dat het ook naar de 360 komt, ubisoft kennende he). En hierbij was het ook een pure cgi trailer...
    Maarja, Halo3 trailer gaat volgens mij echt wel ingame stuff tonen(kan je ook zien, Too human was idd pre renderd toen... Nog eens een bewijs dat niet alleen Sony het doet,maarja Too human zal zoals je zelf zegt, dichtbij de pre-renderd shit zitten...)
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog steeds enthusiast over assasin's wordt een lijpe game!
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat begrijp ik ook, dat je daar enthousiast over bent, nu snap je mijn mgs4 gevoel eindelijk. Terwijl mgs4 zelfs ingame was, maar maakt niet uit, nu heb jij hoge verwachtingen van een game waar een pre-renderd trailer van getoond is. Snap je wat ik bedoel :D...
    Maarja back ontopic...:)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe heavenly sword's scans!

    Dit is ook een game waar ik veel van verwacht, enjoy(niet zo duidelijk beelden,maar geen nood, deze game is hoogstwaarschijnlijk speelbaar op E3_O_ ):
    [​IMG]
    [​IMG]
    Dit is genomen van een scan, dus daarom beetje onduidelijk,maar voor mij ziet het er toch next gen uit, en het lijkt ook een enorm snel spel te worden!_O_
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    EA en Ubisoft hebben ook hun E3 line-up voor de PS3 bekend gemaakt.

    EA:

    -Madden NFL 2007

    Hier word ik niet bepaald enthousiast van.

    Ubisoft:

    -Assassin’s Creed
    -Brothers in Arms: Hell’s Highway
    -Rayman Raving Rabbids
    -Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas

    Dit is al een stuk beter, maar Rainbow Six en BIA zou ik eerder op de 360 halen. Rayman zou ik liever op de Wii halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina