1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Zag ik trouwens nou goed dat de nieuwe Getaway game in Amsterdam gaat spelen? Dat lijkt me nou wel weer leuk :)
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Zo, dit topic gaat echt té hard 8)
    Ik hoor dat veel mensen niet tevreden zijn over de prijs van de PS3 'premium' Nou, ik wel :) Voor die 599,- krijg je namelijk veel meer dan bij de 360. En wat ik niet kan uitstaan van de Xbox-fanboys in dit topic is dat iedereen loopt te zeuren dat alles gejat is. Hoe komt de Xbox dan aan een controller met 2 pookjes, met 4 druk toetsen, met een D-pad en met shoulderbuttons. Alsof ze dat verzonnen hebben (hoor je hier niemand over). Ook zeggen sommige dat de PS3 het hele XBL gaat na-apen. Ten eerste: De allereerste PS2's kon al online (dit werd pas later beschikbaar na de komst van de Xbox). Ten tweede: Als je een goed Live netwerk wil, dan is het toch logisch dat je er dingen zoals Voice-chats en dergelijke in gaat doen |:- Als dit er niet in zat gingen jullie hier weer zeiken dat het netwerk van de PS3 bagger is. Maar nu het misschien wel net zo goed/beter gaat zijn dan Xbox Live is het ineens gejat en dergelijke :{ En Sony heeft al veel eerder laten zien dat het ook Motion Sensor had. Toen gingen ze met een glas door een bad met eendjes heen.

    En nog eens over de prijs: Met die 599,- heb je 40 gig meer dan de 360, kan je HD-films bekijken, kan je gamen in 1080p en racen met Force Feedback. En dat de PS3 nu ineens geen 2xHDMI heeft vind ik wel genaaid. Mij doen ze er geen pijn mee, maar wel de mensen die er gebruik van wilden maken. Dit vind ik wel slecht van Sony, maar het maakt de PS3 nu geen flutconsole. Dan zou namelijk elke andere console ook flut zijn.

    De 499,- versie vind ik wel heel erg stom, maar de mensen moeten er zelf voor kiezen om die te kopen. Zo vind ik de core ook heel stom, want wat is nou een 360 zonder HDD? Ik vind wel dat die PS3 'core' een HDMI output had moeten hebben. Nu is het maar een halve next-gen console. Wel chill voor de mensen dat ze nu ook met de goedkope versie een HDD hebben.

    De screens van games heb ik nog niet zo goed bekeken. Wel die van GT5. Eigenlijk GT4,5. Ik zie al mensen die die game aan het afkraken zijn, terwijl ik (als iemand die al meer dan 1000 uurtjes GT4 gespeeld heb) duidelijk kan zien dat die screens verder gebouwd zijn op de GT4-engine. PD is vast druk bezig geweest met het 1080p @ 60fps gebeuren, de gameplay, de AI en dergelijke. Die graphics gaan echt nog wel een grondige schoonmaak beurt krijgen. Absoluut :)
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat een hoop onzin in je stukje. Als je de thread een beetje doorleest, kom je er zelf ook wel achter
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dreamcast kon al online, Dreamcast was dus de eerste.

    Krijg je er een force feedback racestuur bij dan?

    Word het beter dan? Feit is dat alles zowat letterlijk is gekopieerd. Maarja, beter goed gejat dan slecht verzonnen. Geld ook voor de controller.

    Als je eerste een jaar lang beweert dat hij er wel 2 heeft en opeens heeft hij er maar 1 (en de 500 euro versie zelfs geen!), dan vind ik dat niet bepaald chique aangezien ze vorig jaar ermee liepen te pochen.
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat alleen GT 1080p gaat ondersteunen en het feit dat ze nu al zeggen `we gaan hem proberen vlak na de PS3 launch uit te brengen` moet toch voor de `Sony kenners` (:+ ) een teken aan de wand zijn.... (met geluk komt die game ergens eind 2007 uit)

    Een vriend van me wacht nog steeds op de online mode van GT4....... |:-
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    De PC was de eerste :+

    Zeg ik dat dan. Ik zeg ook dat je HD-films kunt bekijken, die krijg je er toch ook niet bij :confused:

    Klopt, hier ben ik het mee eens. Dit vind ik echt lelijk van Sony.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee je zegt het volgende: ''Met die 599,- heb je 40 gig meer dan de 360, kan je HD-films bekijken, kan je gamen in 1080p en racen met Force Feedback''.

    Lijkt net alsof je zegt dat je dit alles voor 599,- krijgt.
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    - Geen 7 controllers....
    - Geen 3 ethernet poorten.....

    Niet voor iedereen belangrijk maar ook als je het zo bekijkt erg lelijk van Sony....
    Had Plasticman een tijdje terug toch op de meeste punten gelijk wat betreft Sony zn grote beloftes waar naar verloop van tijd steeds minder van waar word....
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, 'kan'. Je 'kan' met Force Feedback racen :p
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de beelden van Heavenly Sword 'echte' gameplay beelden??
    Die gast liep maar een beetje en dan had je weer een soort filmpje. En na 3 minuten kwam het Playstation 3 logo weer in beeld. Maar het zag er wel strak uit
     
  11. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    He is ook iemand opgevallen hoe GROOT dat ding is! Ik dacht altijd dat ie slank was en vooral mede door de ophef over de grootte van de Xbox 1 toendertijd ben benieuwd wat iedereen daarvan gaat zeggen als ie uit is.

    Ook raar is dat er niks is gezegd over BC? Tevens was volgens mij die Tiger Woods real time demo nep! Als je goed kijkt zie je dat er iets mis gaat en die gast wordt dan stil en sluit snel de demo af..erg vaag..

    Oja iedereen is toch terleur gesteld van de hype van Sony op de E3 2005 ten opzichte van de E3 nu? Hoeveel denken jullie dat er over blijft van de dingen die ze nu zeggen tot wanneer die echt uitkomt want dat moet ik eerst ook nog maar eens zien..
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    - Online GAMEN gaat betaald worden
    - Sja, ze hebben eigenlijk al redelijk veel ramen ingegooid met deze presentatie...
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    waar kan ik die persconferentie in godsnaam met een fatsoenlijke snelheid downloaden? die van gamespot gaat echt met 0.0 KB/s :mad:
    en op E3 insider tv staat de hele tijd "2006 Event Coming Soon"

    ik wil weten waar iedereen het hier over heeft

    (de 360 gaat de PS3 ownen, als ik het zo hoor 8) :+ alleen fanboys als JPRacegamer willen dat niet toegeven :D ;))
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de playstatoin 3 nu niet meteen een (*) apparaat, maar is vind het wel slecht van sony dat ze dit nu zo doen. eerst de hele tijd lopen pochen over van alles en dat dan allemaal onder zo'n beetje dezelfde kwaliteit als de 360 (ook een paar dingen nageäapt) waarmaken voor 100€ duurden :confused: ik snap ze echt niet
     
  15. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
  16. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    A.U.B. ;)
    http://media.ps3.ign.com/articles/705/705941/vids_1.html
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  18. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Er zouden toch 7 controller aansluitingen zijn? Waarom zie ik dan maar 4 leds? En de knop tussen de "select" en "start" knop lijkt wel een beetje als de guide button..
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat komt omdat er geen 7 controlleraansluitingen op dat ding komen ;) Volgens mij gewoon 4
     
  20. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze apen gewoon alles na!!

    Ze pakken dingen van Nintendo en dingen van Microsoft

    LOSERSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina