1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees al wel weer dat de prijs te hoog is, maar als je een Xbox 360 premium koopt met een wireless Adapter ben je 479 euro kwijt, koop je een PS3 met 20 GB, en ik neem aan dat daar ook wel een HD kabeltje, Headsetje e.d. bij zal zitten, dan kost het je 499, gezien het bij de PS3 is ingebouwd. Voor mij is dan het verschil maar 20 euro, dus overdreven duur kan ik het niet noemen. Microsoft komt waarschijnlijk nog met een externe HD DVD speler, en dan ben je zeker even duur uit als een PS3 voor 599.

    Voor de Xbox 360 kocht ik een extra Controller + 2 Play & Charge Kits (wat wel zo handig is), koste me bij mekaar zo'n 85 euro, koop ik een PS3 controller, dan hoef ik alleen maar een USB snoetje te halen, die ik zo lang kan maken als ik wil, en die dingen kosten nagenoeg niets.

    Oftewel, de prijzen van zowel de 360 als de PS3 liggen waarschijnlijk wel dicht bij mekaar, als je koopt wat ik nodig had om lekker te kunnen gamen.

    Een ander ding om over na te denken, is dat je met de PS3 wel beschikt over een Blue Ray speler, en dat is niet niks, en er kan gespeeld worden op 1080P wat in de US al vrij standaard is op een nieuwe HDTV.
     
  2. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook dit is weer niet waar!

    - Blu-ray 2x: constante 72 Mbp / 8.78 MBps
    - 12x DVD: 66 - 132 Mbps / 8.2 - 16.5 MBps

    Een blu-ray 4x is pas 9% sneller dan de Xbox 360 DVD 12x maar helaas wordt het maar een 2x..
     
  3. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL dat dacht ik ook al:

     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die ''goedkope'' 499-versie zit geen wifi in gebouwd en ondersteunt dus geen draadloos internet, volgens mij...
     
  5. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Dacht het niet he?..

    [​IMG]
     
  6. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    net even :) de press conference gekeken en ze hebben idd wel coole features die ik graag had gezien in de xbox 360 maar, de vormgeving van dat tosti apperaat en die controller blijven echt kut.
    Voor de rest leukt gejat allemaal :)
     
  7. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond de kaartdemo van de ps3 eyetoy wel cool! hier zie ik wel mogelijkheden in. Soort starwars schaakspel!! vet!

    Kan iemand me alleen uitleggen, want dat heb ik midden in de nacht om 2.30 uur niet geheel kunnen volgen: De controler heeft maar een detectie van 6 graden? Dat is nop!!! Die vent zat in de warhawk demo met de controler achter z'n oren.... Wel cool als het werkt. Kun je met de analoge sticks naar verschillende kanten schieten (geometricwars-style). Ik zie wel mogelijkheden, ook met racen enzo..
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor nog alle filmpjes te bekijken:
    http://www.gamespot.com/e3/e3videos.html
    En bedankt aan de gene die vele info deze nacht gepost hebben(vooral Fardo;)).
    Ik heb zojuist heavenly sword gezien, en dat ziet er toch echt geweldig uit!!! Niet normaal. Genji2 heb ik zo mijn twijfels over, en voor de rest moet ik nog veel zien. Ben de volledige conference aan het downen:) en mgs4 trailer ook aan het downen(niet naar het schijnt niet normaal is)...

    Greetz
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mee eens, ben wel benieuwd wat voor`n gameplay we kunnen verwachten, en nog belangrijken; voor welk genre.

    Ik vind het ook een pluspunt dat Sony beiden versie standaard voorziet van een harde schijf. De Xbox 360 Core versie moet het standaard zonder doen. Maar dat is verder ook het enige hardwarematige verschil met de Premium in tegenstelling tot de grote verschillen tussen de PS3 uitvoeringen.

    Zeker een pluspunt! Ik ben overigens wel nieuwsgierig hoe ze de boel op temperatuur weten te houden.

    Of voor gameconsoles de Cell beter is dan de IBM multi core processor is discutabel. Multi-threading is zo'n beetje de toekomst op het moment. En de Xbox 360 kan ook games in 1920x1080 pixels weergeven, hetzij interlaced. De RSX kan dus games in 1920x1080 pixels progressive weergeven. De balans tussen beiden systemen zit hem in de processor en de videokaart. De Cell processor is op papier krachtiger dan de IBM PowerPC processor. De ATI GPU is weer krachtiger dan de RSX.

    Over welke studios heb jij het dan? Want o.a. Paramount Pictures, Universal Studios en Warner Bros. staan ook achter HD-DVD. En HD-DVD spelers gaan zeker 1080p ondersteunen, de eerste generatie inderdaad niet.
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt een broodje aap verhaal.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Waarom lopen ze te patsen bij sony met een opgepoetste verise van GT4?
    "Pay special attention to the loading times"
    Dat zou er verdraaid nog bij moeten komen. Een opgepoetste versie van GT4 die loopt op de ps3 zou helemaal geen laadtijden mogen hebben. Ik vind dit nou niet echt een juweeltje om zo te tonen op een persconferentie waar je het publiek moet impressen voor jouw console.
    Vind dit tot op heden (39min. gekeken) geen sterke conferentie. Overigens ook veel overeenkomsten met de 360 kwa harware en functionaliteit :)

    edit:/
    Met die kaarten is wel gaaf :cool:
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    IS geen broodje aap
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    De ps3 zal als warme broodjes over de toonbank gaan :D
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar eens zien dan, ik ben zeer benieuwd.

    Hier overigens een artikel over de PS3 controller uit 2003:

    http://sony.gamerfeed.com/gf/news/4815

    Bewijst toch wel dat ze dit sowieso van plan waren, en niet van Nintendo is gejat
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee tuurlijk niet, trouwens het hele gebeuren(van Sony nu met die controller, maar ook van Nintendo) is niet nieuw. Alleen gaat Nintendo er heel ver in, waardoor het enorm interessant is. En ik ben er zeer benieuwd naar. Voor de rest heb ik al zeer veel goede zaken over ps3 gelezen, echt_O_ , ook qua games. Maar ik heb de hele conferentie nog niet gezien,die download hier zo traag:mad: . Mijn mgs4 trailer is bijna binnen, dat is toch al goed. De rest van de trailers heb ik zojuist gestreamed, vet vet..
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee hoor, de afgeslankte versie moet dit allemaal missen t.o.v. de compleet uigeruste versie:

    - lezer voor Memory Stick-, SD- en CompactFlash-kaarten;
    - geen ingebouwde WiFi voorziening;
    - geen HDMI-uitgang.
     
  17. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh, is geen broodje aap, is officieel verklaard. En om het nog leuker te maken, de goedkopere versie heeft geen HD-uitgang, oftewel kansloze versie want HD hoort gewoon bij Next-Gen.

    De screens die ik van Warhawk heb gezien zagen er trouwens super beroerd uit...

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk dat de Ken zich daar aardig in vergist.

    Microsoft reageert op Sony:

     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  19. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je serieus dat de PS3 met 'slechts' 20 gig en nog een aantal tekortkomingen tov de 600 dollar PS3 geen echte next gen is? Wat betreft HD, zal die 'goedkope'PS3 tcoh wel component ondersteunen om 720p te kunnen weergeven ofniet?
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft in ieder geval geen HDMI uitgang. Maar misschien brengt Sony netzoals met de PS2 nog een componentkabel uit. Dan kan je probleemloos tot 1080i in HD gamen. De eerste Blu-Ray films worden toch nog niet beveiligd, dus afhankelijk van hoe de PS3 met HDCP omgaat zou je ook films tot 1080i kunnen afspelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina