1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen component ondersteuning, helemaal nix aan HD uitgangen zit erop. Ook zit de verwachte dubbele HD uitgang ook niet in de uitgebreide versie...

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  2. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je zit vast met dezelfde 20 gig in die v $499..geen verwisselbare hds...word best lastig als je trailers n demos gaat downen...khoop ook dat x360 met een grotere hd capaciteit komt..
     
  3. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik nu alleen nog wil weten is de prijs van de games, met de prijs van 600 dollar valt te leven, voor een blue-ray speler natuurlijk niet al te duur, maar ik heb zo een gevoel dat de spelle 90 euro gaan kosten ivm de hoge prijs van een beschrijfbaar BR-schijfje
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    AV Multi Out x1.

    Dus waarschijnlijk net zoals op de PS2, de volgende kabels: composite, s-video, rgb en component (HD, 576p, 720p en 1080i).
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, waar the fok moet dat ding dan zitten, aan de onderkant? :{
     
  6. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gevoel dat Sony een dreammachine had aangekondigd, maar eentje heeft geproduceerd even goed/iets slechter (kijkend naar prijzen en xtra's) als de xbox 360... vinden jullie ook niet?

    En wtf is er gebeurt met die coole boomerang controller? ook geen vibraties meer...
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    als je goed kijkt dan zie je hem tussen de 2 analoge sticks zitten :D
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Joh |:- Met mijn opmerking bedoelde ik dat de PS3 uiteraard een besturingssysteem zal hebben, net zoals het dashboard (hoe moet je anders alles regelen) en daar zal dus een extra knopje voor moeten verschijnen. Nogal logisch dat hij daar zit dan hè.
     
  9. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden het ook anders kunnen regelen hoor..kvind t best grappig...alsof een extra center button op de controler de enige optie is om zo'n besturingsysteem op te kunnen roepen...
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dragon Quest verkoopt beter dan Final Fantasy (iig in Japan) en laat die nu net launchgame van de Wii worden :)
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Final Fantasy is en blijft een systemseller en btw volgens mij verkocht FF 12 beter dan DQ8
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, je kan hem op een andere plek doen (maar dat moet wel in het midden, want een a-symetrische controller is lelijk) maar dan wordt hij onberijkbaar, of je moet een knoppen combinatie indrukken, maar dat is lekker wou je zeggen.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Japanse verkoopcijfers vorig jaar:

    Software
    1. Animal Crossing: Wild World (NDS, Nintendo): 2,34 Milj.
    2. Final Fantasy XII (PS2, Square Enix): 2,05 Milj.

    en nu dit:
    Best verkochte games afgelopen jaren
    2004: Dragon Quest VIII (PS2, Square Enix): 3,48 Milj.
    2003: Pokemon LeafGreen & FireRed (GBA, Nintendo): 1,8 Milj.
    2002: Pokemon Ruby & Sapphire (GBA, Nintendo): 4,24 Milj.
    2001: Final Fantasy X (PS2, Square Enix): 2,29 Milj.
    2000: Dragon Quest VII: Eden no Senshi-tachi (PS, Enix): 3,85 Milj.
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan is het volgens Sony eigenlijk niet echt "Next Gen" :+
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Gehehe :+ Idd. Maar 720p moet wel mogelijk zijn.
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    ;-)
     
  17. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Op tmf bij gamekings staat de PS3 presentatie, duurt ong. 30 min. het filmpje
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    @JPRaceGamer

    Ik ben niet een 360 fanboy hor, gewoon iemand die van games houdt, ik richt me een beetje op jou, maar eigenlijk heb ik het tegen iedereen die toch min of meer positief is over de PS3 zoals hij getoond is. Dus ik doel niet zozeer op jou, maar je had een post (5 pagina's terug ofzo :)), die ik mooi als lijdraad kan gebruiken, vandaar.

    Vind je nou eerlijk waar het zaakje niet een beetje tegenvallen?

    Je zegt wel dat er voor 600 euro veel bij zit, maar ja, is dat wel zo?

    Ik hoef geen HD films te zien... Of een film nou scherp is of nog scherper... Boeiend... Als je er niet echt op let zie je het verschil toch niet. Buiten dat heeft toch niemand de 1080p resolutie thuis, behalve mensen die te veel geld uitgeven. Tegen de tijd dat we allemaal een 1080p tv thuis hebben, dan is de volgende generatie consoles al gearriveerd.

    Over die dure (lees de 'goedkopere' variant van de PS:cool: zeggen we maar helemaal niks, dat is gewoon troep en je hebt geen upgrade mogelijkheid om hem beter te maken. De goedkope 360 mag dan ook niet vele bijzonders zijn, maar je kan hem wel upgraden naar een uitgebreide 360 en nu komt het.
    ALS JE DAT WIL.
    De goedkope 360 heeft wel geen HDD, maar wat maakt dat uit als hij toch werkt zonder HDD? Als je alleen maar gamed, niks download en het toch niet nodig hebt, waarom zou je er dan voor betalen? Ja toch?

    De HD-DVD speler komt extern uit voor de 360, uiteindelijk misschien wel duurder, maar ik hoef er geen, tv kwaliteit vind ik al best voor films.

    Kortom, ik vind gewoon dat de PS3 weinig unieke dingen te bieden heeft als wat aanvankelijk beloofd werd! En dat is waar iedereen, of je nou de PS3 wilt beschermen of niet, moet toegeven dat dat tegenvalt.
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee waar de Sony Conference in redelijk hoge resolutie volledig kan downloaden? Op IGN is hij alleen te streamen.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarstraks(voor de nintendo Conference) de Sony conference gezien. Ik had meer verwacht van de conference, maar toch vond ik hem heel goed. Zo vond ik het nooit saai,...
    In ieder geval, hier mijn gedachten van de conference(wat ik nu in mijn hoofd heb he):
    grote pluspunten, verassingen,...:
    Mgs4: Tja, geen woorden voor, ben benieuwd naar de andere trailer op E3(er zijn er 2 hé:))
    8 days: Een geheim project van Sony, en holy crap, wat een gameplay en wat een graphics!_O_ . Die camerastandpunten zijn geweldig gewoon! Ook tijdens het spelen is alles geweldig, en als je door een ruit springt ofzo,en dan gaat die beweging automatisch, en dan terug verder spelen, geweldig, niet normaal!_O_
    Naughty dogs game: Super, geen platform game meer(mocht wel), maar echt, zag er mooi uit:).
    Heavenly sword: Graphics super(mannetjes blijven allemaal liggen_O_ ), gameplay supersnel en cool,...
    Gundam: Zag er zeer mooi uit, maar niet zo dat het in mijn hoofd blijft steken he...
    Resistance: Hell yeah, vet!
    Eye toy: supercool!
    die kaartspelletjes: Best wel cool, lijkt me fijn:)
    Standaard HDD, vind ik zeer goed! Prijs daarbij vind ik ook goed(koop 2 harde schijven bij met 360, en je bent ook 600 euro kwijt...)
    En nog veel mooie dingen getoond_O_ ...

    Teleurstellingen:
    Tekken 6: Zelfde gevoel als met doa4! Euhm tja, echt niet wat ik had verwacht!
    Geen killzone...
    Controller: Tja, ik wilde altijd die banaancontroller, leek me geweldig die controller,maarja, door de menigte hebben ze hun controller veranderd, geen rumblefunctie, wat zeer klote is aangezien ik dat in gt, mgs(hardkloppingen) zeer goed kon waarderen... Ook die sensor vind ik dom. Ik bedoel, what the... Maarja, controller is goed daar niets van, maar toch, geef toe dat ik teleurgesteld ben daarin.
    ...
    Twijfel gevallen:
    GT5: Tja, speciaal gemaakt voor deze E3, het is nog steeds de GT4 engine, op 1080p!!!!_O_ Wat zeer geweldig is,... Maar ik wil dit niet zien, ik wil ps3 power zien(zoals 8 days,...), ik wil schade zien,...
    Warhawk: Ziet er altijd beter uit,maar toch twijfel ik nog steeds
    Apprecieert iedereen de prijs?(ik zowizo wel)
    ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina