1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, legendarische quote in wording idd :cool:

    Al vind ik "some guys do rubber ducks, some guys do tattoos" van Peter Moore ook niet verkeerd trouwens. Hij laat eerst zijn Halo2 tattoo laat zien (die er nog zou moeten zitten), zegt daarna die quote en laat daarna onder flink applaus de GTA IV tattoo zien.
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja een gejatte controller is zeker wel het geval. Maar ja nintendo gaat wel een stapje verder. Maar ik ben nu toch wel voor mezelf overtuigd dat de ps3 gewoon betere graphics levert dan de 360. Ik bedoel 1920x1080p @ 60FPS laten zien met gt hd is toch wel knap.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    LOL ... geloof je nog steeds de onzin van 1080p :eek: ... Oh my .. Ach we zullen eens gaan vergelijken als de games er zijn ;)

    kijk eens naar Genji (aantal personen op beeld) en 99 Nights ... Kijk naar de graphics ...

    Ik ben nog lang niet overtuigd dat Sony beter kan presteren .. zelfs de nieuwe GT is vergelijkbaar met PGR3
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waarom is dat slecht nieuws? is toch hun eigen persbericht?
     
  6. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zouden daar nooit de nadruk zo ontzettend op leggen als ze het niet waar kunnen maken. Dat ze het met GT kunnen is dus iig duidelijk. Laadtijden van de PS3 lijken me ook sneller als ik het zo zie. PGR3 kan daar nog wat van leren. Ik ben geen fanboy, ik ga voor het beste spel en op welke bak dat draait zal me worst wezen. Vond nintendo het best uit de bus komen met eindelijk eens wat vernieuwends. Die 360 heeft sinds de release nog geen 40 uur gehaald. Stof happen doet ie hier als eerste console ooit. Maja wie ben ik.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je de prijs gezien? Voor australie is hij echt peper duur. En laat 360 daar net populair zijn
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de ausie dollar is geen us dollar hoor.. deze komt op 651 euro voor de dure versie en 551 euro voor de goedkopere versie ... de Xbox 360 is in australië ook 50 euro duurder
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Alex, het was gewoon GT4 op hogere resolutie. Als ze die al niet op een hoge framerate op 1080p zouden kunnen laten draaien dan zou het niet best gesteld zijn met de PS3. Er is echt zo'n beetje niks verandert aan GT4 in die GT-HD demo. Geen HDR belichting, volgens mij nog niet eens echte self-shadowing, nogsteeds die grote statische 2d achtergronden. Alleen stonden er wat meer mensen langs de baan en hadden die wat vloeiendere animaties. Whoop-di-fokking-doo.

    Ongetwijfeld dat het er nog beter uit gaat zien. Maar als ze echt gebruik gaan maken van de 'next-gen' effecten, dan weet ik niet of ze hem op 1080p kunnen blijven draaien. Zou wel mooi zijn! Maar op dit moment is het gewoon een veredelde update van GT4.

    /edit: trouwens, ik geloof zeker dat op de langere termijn er wel een klein verschil zal optreden tussen de graphics op de PS3 en de Xbox 360. Die verschillen zullen vooral in physics zitten denkik, niet eens persé in de beelden zelf. Het geheel zal denkik wat 'voller' overkomen wat aktie op beeld betreft, omdat de PS3 nu eenmaal die 7 SPU's heeft die, mits eenmaal goed gebruikt, wel sneller zijn dan de 360 CPU's. Het idee wat bij de meeste grote developers naar voren komt is echter dat hele goede ontwikkelaars geweldig mooie spellen op de 360 kunnen maken, maar net zo goed op de PS3. Er zal ook vrij veel (grafisch gezien) bagger uitkomen.. Op beide systemen. Vooral nu, in het begin.
     
  10. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben geen fanboy maar moet me idd aansluiten bij de mensen die nu het "bewijs" hebben dat de ps3 grafisch ee stapje boven de 360 staat.

    alleen zou ik daar zeerzeker niet de gt demo als voorbeeld voor geven.

    en idd lof voor nintendo en hun controller
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Geef eens wat bewijs dan? Wacht maar tot je Gears of War in HD resolutie ziet. Die staat recht tegenover MGS4 wat mij betreft. Echt bloedmooi.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zegt de persoon die zich zelf 3SP noemt ... leest omgekeerd PS3 :{

    Maar wat is het bewijs dan? Want van de industrie krijgen we andere geluiden te horen en omdat de twee systemen niet zo veel van elkaar verschillen zullen er veel multi platform games verschijnen en zullen ze altijd de gulden middenweg nemen. Het echte verschil gaat zitten in de exclusieve games.

    Maar voor als nog zijn de verschillen klein en heeft MS een jaar voorsprong op Sony
     
  13. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle gears of war filmpies tot nu toe in hd gezien.Ik ben dan ook blij dat ik een 360 heb.

    Edit: ja 3sp leest omgekeerd idd ps3 .ik heb ook een spectrum zx (als je ten minste weet wat dat is) logo
    mag dat ook niet?

    Ik heb practisch alle consoles behalve de 8 bit systemen
    omdat ik toen niet echt into consoles was maar meer met de amiga bezig.

    Als er iemand geen fanboy is dan ben ik et dus ga mij niet beschuldigen omdat mijn naam omgekeerd ps3 leest


    ik ben fan van gamen niet van merken!
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ok .. maar goed is jouw bewijs dat de PS3 grafisch beter is, als de industrie dit tegenspreekt (Op Sony na, maar die zei vorig jaar ook dat men twee HDTV tegelijkertijd gaan aansturen en alles wat geen HDMI ondersteund geen HD is)?
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Oh ik ben ook zeker geen fanboy hoor. Heb ook altijd op zo'n beetje alle consoles en computers gespeeld :) En iedereen, maar dan ook iedereen heeft het voorbehoud om te kiezen voor de console (maker) van zijn voorkeur. Alleen is het soms irritant om mensen maar gewoon wat te horen roepen, zonder dat ze eerst feiten checken. Of zelf spellen spelen. Al zal ik daar ongetwijfeld soms ook ongewild een beetje aan mee doen ;)...

    Mijn focus en voorkeur ligt meer bij het Xbox platform dan het Playstation platform de afgelopen jaren. En dat ligt vooral aan Xbox Live, de spellen en de manier waarop Microsoft met hun community omgaan.
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik had heel veel verwacht van de ps drie maar ik vind het na het zien van hun persconferenie allemaal wat matig.. En ik had echt niet zo,n hoge prijs verwacht... ik ga dus eerst zelf kijken voordat ik zo,n ding koop (dat had ik met de 360 niet! ik had m nog nooit in het echt gezien totdat de postbode aan huis kwam!)
     
  17. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Eindelijk iemand met gezond verstand ! je bespaart me een heleboel typewerk !
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je het demo level in HD gezien? Waar?
     
  19. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dat hele graphics verhaal heb ik een aantal jaren geleden al in de prullenbak gegooid. Ik weet nog goed hoe alles en iedereen erop hamerde dat de Xbox gehakt zou maken van de PS2 als het op prestaties leveren aankwam. In de praktijk waren de verschillen echter te verwaarlozen. En met de gedachte in het achterhoofd dat ook bij de nieuwe generatie consoles er weer 90% multiplatformmeuk zal verschijnen voorzie ik wederom minimale verschillen in de kwaliteit van de games die multiplatform gaan.

    Al die technische snufjes vind ik sowieso niet boeiend. En de overgrote meerderheid van de gamers denkt er net zo over. Wat wil men namelijk spelen? Call of Duty, Fifa, SSX en GTA. Juist, allemaal games die op elk systeem verschijnen. Waarom zal men die games straks niet gaan spelen op de 200 euro goedkopere 360?
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nou ik vond bijvoorbeeld bij Splinter Cell de verschillen toch behoorlijk aanzienlijk worden. Xbox versie was echt een stuk mooier dan de PS2 versie.

    Terwijl Pro Evo en Burnout er bijvoorbeeld op de PS2 weer mooier uitzagen :) Dus tja.. inderdaad. De exclusieve games zullen de verschillen aan moeten gaan tonen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina