1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hahaha , een beetje terug naar de pre-historie dus .
    Misschien moet sony nu maar de slogan gaan lanceren "back too the good old days "
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Dude doe nou niet zo achterlijk, de ps3 is speelbaar.Dat zinloze gemekker van jou toch altijd.....


    Btw van welke site komt die bericht af ? Xboxfanboy.com ? :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2006
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    (Die bericht |:- ) wired.com is, bestond allang voordat de Xbox bestond....

    Ach ja, de waarheid is hard, Nintendo heeft meer dan 20 games speelbaar met die nieuwe controller, als Sony al in 2003 plannen had om met zo'n controller te komen dan hadden ze volgens mij wel iets meer (en hopelijk mooiere) games op de speelvloer gehad.....|:- :p

    Open je ogen mensen!!

    Sony = LEUGENS, LEUGENS LEUGENS en....... oja, LEUGENS......_0/

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou Sony heeft vorig jaar de boel bij elkaar gelogen, over de grafics,console, ingame etc. .Dus als je 2 jaar geleden al plannen hadden denk je niet dat ze vorig jaar al wat ''concreets'' hadden laten zien?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De PS3 is idd speelbaar ... maar niet op e3 voor het publiek ... alleen door sony gekozen persleden achter gesloten deuren
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, dus waarschijnlijk (als je dit bericht mag geloven) is er geen één 'retail' PS3 die games afspeelt op de beursvloer? Het lijkt mij dat als ze over zes maanden de PS3 willen uitbrengen, ze onderhand wel eens een werkende mogen laten zien. Dus ik heb toch een beetje m'n twijfels over dat artikeltje. Maar aan de andere kant kijk ik er ook niet van op als het waar zou zijn.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  8. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ten eerste vind ik dat het woord realistisch tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt wordt. Zo'n beetje elke game schijnt realistisch te zijn. Misschien wil ik wel helemaal geen realistische motorgame spelen...Tenslotte zijn mijn favoriete Xbox games, PDO, Halo 1 & 2 en Ninja Gaiden, ook geen van alleen realistisch als in de betekenis dat ze de werkelijkheid nabootsen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    @arjan, was bij xbox 360 ook het geval, dat ze geen retail hadden :9
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Aha, waren ook devkits ja. Dan heb ik niks gezegd :cool:.

    Edit:

    Ik heb geen idee of het echt is, maar dit schijnt het 'menu' te zijn van de PS3. Het heeft dezelfde layout als de PSP, dus het zou net zo goed een PSP kunnen zijn. Ik ga het nog even nakijken, maar hier is de screenshot:

    [plaatje]http://pix.nofrag.com/f2/da/eb25c3a507e9c799c1605fcf7c23.jpg[/plaatje]

    Nog een paar plaatjes van de PS3 in het zilver *).

    [plaatje]http://img92.imageshack.us/img92/9127/ss81yo.jpg[/plaatje]

    [plaatje]http://img92.imageshack.us/img92/9066/ss95al.jpg[/plaatje]
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me stug dat de retail PS3's al klaar zijn. Waarom anders het uitstel naar November? De devkits mogen misschien 'near final' zijn, dat wil niet zeggen dat ze ook al in de juiste proporties in de juiste behuizing zitten. Lijkt me heel sterk (blijkt dus ook uit wat die gasten zeggen). Het is 100% normaal om op E3 spellen vanaf een devkit / debugkit te laten zien / spelen.
     

  13. Hij was toch zogenaamd uitgesteld omdat ze door Blu-ray vetraging opliepen:confused: :+

    Als dat het enigste probleem was hadden ze er echt wel een paar van de retail achtige versies neer kunnen zetten.

    LIES, LIES, LIES|:-
     
  14. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Iedereen lopen te zeiken dat dit dé E3 voor Sony wordt, maar de PS3 wordt flink onderuitgehaald :) :cool:
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Microsoft was zowizo het beste dit jaar(wat ook zeer logisch is), Maar Sony was wel een pak beter dan Microsoft vorig jaar! En als je het logisch bekijkt, Sony staat zowat als Microsoft vorig jaar... En Sony heeft een paar pareltjes laten zien, dus...(heavenly sword(vind je grafisch 3N mooi? Dit blaast 3N letterlijk weg he...), mgs4(geen woorden voor), 8 days, Naughty dog's game(realtime), warhawk viel goed mee,... Dus slecht was het niet, helemaal niet. Vorig jaar had Microsoft G5's speelbaar, ... Sony liet speelbare ps3's zien! En een pak spectaculairder als vorig jaar Microsoft, en games die grafisch even mooi zijn als games op de 360 die eind dit jaar uitkomen,maar Microsoft heeft deze E3 gewonnen, door hun aantal games, hoeveelheid,... Maar zo super vond ik die conference niet hoor(Zo was Nintendo's conference het fijnst, en achteraf bekeken ook zeer geslaagd, maar ik wilde meer zien, zoals ik al een paar keer zei,maar N heeft goed werk geleverd), gears of war was gewoon supersterk(en crisis, maar dat is op pc ook, en men zegt achteraf op ps3 ook, en voor rest waren er natuurlijk nog coole games(Rare,...) En dus Microsoft toch gewonnen. Maar Ps3 is zeer hoog gestegen in hun zaak, met spijtig genoeg teleurstellingen als tekken,... Maar als Sony zo blijft groeien in hun zaak, wees er maar zeker van dat op TGS al een stuk cooler gaat zijn en nog groeien, volgend jaar E3, een bom(net als Microsoft dit jaar behoorlijk goed was!) gaat zijn. En @ Rikkel, die ps3 die crasht, ik ben eens benieuwd of er ook 10 duizenden ps3 gaan crashen met de launch...(of vriesproblemen, overhitting,... Mensen kunnen wel stoer doen, hahaa ps3 crasht, kijk eerst naar 360...) Maarja, maakt niet zo veel uit:).
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt helemaal goed met die PS3 en toffe games, ik twijfel er niet aan :cool:
    Vraag me niet om het uit te leggen....just a feeling you know :)
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Peter Moore

    Peter Moore of Microsoft had some very interesting things to say about Nintendo and Wii as they battle head-to-head against Sony’s PS3.

    “Tell me why you would buy a $600 PS3? People are going to buy two (machines.) They’re going to buy an Xbox and they’re going to buy a Wii … for the price of one PS3. People will always gravitate toward a competitively priced product — like what I believe Wii will be — with innovative new designs and great intellectual property like Mario, Zelda and Metroid”

    http://www.washingtonpost(...)AR2006051100612.html

    De massa media gaat er voor zorgen dat Sony het nog heeeel moeilijk gaat krijgen om de console aan de gewone consument te s lijten....
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ok, je hebt genoeg gezegd 8) PGR realistisch 8) En het antwoord op je vraag: Ja, ik heb MotoGP vaak genoeg gespeeld. Deel 2 that is, Ik had daar mijn eigen motor gemaakt. Dat vond ik wel heel vet. Maar het racen was gewoon niet realistisch. En ga met mij daar absoluut niet over in discussie. Kijk alleen al naar de ronderecords in MotoGP3 :'-(

    Ze hadden ook andere problemen, met name het 'passen' van de hardware. De case was iets te klein om alles erin te proppen. Dit kan dus een duidelijke verklaring zijn dat er nog geen mooie zwarte PS3 stond.

    Apple G5 anyone?
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk, en die foto van die ps3 beloftes(inputs,...) die is al helemaal bullshit, hoeveel "lies" staan daar wel niet op? Want zoveel heeft Sony niet geschrapt, ja de 2de hdmi poort:'-( , geen 2 tv's functie:'-( , dat is wel even slikken voor mij,maar een ramp no way. En als ze games speelbaar laten zien als heavenly sword(waar alle lijken blijven liggen(uiteindelijk duizenden he_O_ ), met super graphics dat ninty nine night en dead rising van de kaart veegt, tja, dat is toch ps3 power, zo ken ik momenteel niet veel games op xbox 360, oke, oblivion is cool,maar grafisch als dit, no way, ghost recon is mooi, maar dit vind ik nog mooier op het eerste zicht, ... Tja, maar eind dit jaar komen gears of war enzo ook uit, en natuurlijk, dat is grafisch super,maar het is ps3 zijn launch he, halo kon met de launch grafisch ook niet op tegen mgs2 en pgr ook niet tegen gran turismo,... Dus komt zeker wel goed, wat de fanboys ook zeggen...
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen, of het nu fanboys zijn of niet, vergissen zich in de naam die Sony inmiddels al gevestigd heeft met zijn eerdere versies van de PlayStation. Het merk "PlayStation" is een begrip geworden in de gamesindustrie, en er zijn miljoenen mensen die het apparaat toch wel kopen, ongeacht wat er wel of niet bekend en zeker is, ongeacht wat ie gaat kosten, ongeacht wat dan ook....Ik denk dat hetgeen we nu gezien hebben qua games, pas het begin is voor de PS3, en toch was ik al behoorlijk onder de indruk.

    Ik sta hier als een neutrale, maar toch wel die-hard gamer, tussen en kijk het gewoon ff lekker aan. Ik ben zeer zeker onder de indruk van een spel als Gears of War, maar bij het aanzien van bijvoorbeeld Heavenly Sword viel mijn mondje toch ook wel even open....met andere woorden, ik denk dat we nog genoeg moois gaan krijgen, of je nu voor een X360, PS3 of Wii gaat. De Wii zal ik zeker niet gelijk in huis halen, omdat ik eerst wil kijken hoe het uitpakt met die games en nieuwe besturing enzo....maar uiteindelijk zal ik um toch ook wel in m'n kamertje hebben staan :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina