1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Goede post behalve die laatste zin... Maak van "Wat die fanboys ook zeggen..." maar gewoon "wat de kritische menzen ook zeggen..."

    Bekijk het eens van een andere hoek want lets face it.... Sony heeft leugen op leugen de deur uitgedaan...
    Waar zijn de 7 controller poorten gebleven (USB), Waar zijn de 3 ethernet poorten gebleven....?

    Maar goed, fak it.

    Ik koop wel een Wii voor erbij en een PS3 als ie gratis bij een PSP aangeboden word :+
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben ik dan zo'n type persoon die "niet al te kritisch ingesteld is" ofzo, want ach....goed ze komen misschien niet alles na wat ze gezegd hebben, en ach...ze hebben misschien wat dingen overgenomen/gekopieerd, maar wat kan mij het allemaal schelen 8) :+
    Ik bedoel, geen 7 controllers ? Nou en, zoveel mensen passen er toch niet op mijn kamer :p Geen 2 TV's tegelijk erop aan kunnen sluiten ? Uhm, 1 HDTV is me al duur genoeg....boeien, weet je wel :) En over dat kopieergedrag zeg ik nog altijd, beter goed gejat dan slecht verzonnen....en Sony is niet de enige die zich hieraan schuldig maakt.

    Het gaat mij puur en alleen om de games die ze te bieden hebben, en op dat gebied gaat het echtwel goed komen met de PS3 :cool:
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit was de show waar PS3 er moest staan. Ze hebben het laten afweten. Dingen waar ze xbox van beschuldigd hebben hebben ze nu zelf gedaan; twee versies uitbrengen, geen retail versies op de show.

    Maar waar ik me het meest aan erger. Waar is Killzone??? Verleden jaar hebben ze daar iedereen mee gek gemaakt. Ik moest ook ff slikken toen ik het zag. Veel mensen dachten door dit spel dat Sony de 360 zou wegblazen. En nu is het nergens? Dat vind ik echt de grootste naaistreek. Ik weet zeker dat als het spel weer opduikt, het er stukken minder mooi uit ziet. Anders hadden ze het wel geshowed. Net als Motorstorm trouwens. Echt zo zielig.

    Ik denk dat van de groep die al het gamenieuws volgt er nu potentiële PS3 kopers zijn afgevallen. Voor die € 600,- kan je beter een 360 en een Wii halen (doe ik ook *) )
    Het ergste is dat Sony met hun bedrog en reclame dadelijk dat ding toch weer verkopen aan de grote massa.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch ook de bedoeling als je een nieuw product op de markt brengt ? Alsof Microsoft en Nintendo het alleen voor hun fans doen.... :{
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Verkopen is de bedoeling. Maar consumentenbedrog kan niet de bedoeling zijn.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, het is maar wat je onder bedrog verstaat. Dat ze een paar dingetjes die eigenlijk eerst op de PS3 zouden komen nu hebben weggelaten lig ik in ieder geval niet wakker van....en nogmaals, het is echt niet alleen Sony die zich hieraan schuldig maakt.

    Het gaat mij om de games, en daar ben ik van wat ik er tot nu toe van gezien heb tevreden over. Ik kan het apparaat op m'n TV aansluiten, ik heb er een HDD van 60 GB bij, een Blu-Ray speler, genoeg in ieder geval :)
     

  7. Sony had nu moeten knallen als ze nog een beetje een goede indruk hadden willen maken. Ik geloof het verder wel mat dat ding. Net zoals de pers nu en tig miljoen andere mensen. Het wordt gewoon 3x niks met dat ding....

    Over de volgende E3 waar men nu al weer mee aankomt8) kan ik heel kort zijn.
    a) Waarom zou ik het geloven? Deze zou ook fantastisch worden en is uiteindelijk ook bagger..
    b) Als Sony ook nog maar het lef heeft om volgend jaar op de E3 te komen krijgen ze nog veel hardere klop van mijn helden MS :cool: _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2006
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Jullie pro xbox mensen doen wel stoer van Microsoft dit en dat deze show. Ik zeg ook dat Microsoft het beste was. Waarmee Gears of war het beste is op deze show, of niet? Maar ik kan een launchgame van ps3 laten zien wat heel dicht in de beurt komt van Gears of war(eigelijk als ik het zie, evenaard, want het ziet er abnormaal uit voor, heb ik ook vergeten te vermelden in mijn bovenstaande tekst,...)! Kijk maar eens naar dit:
    HD Trailer van Resistance!!!!!:
    Klik!!!!!!
    (klikken op HD trailer,...(onder tekening ,je ziet wel)
    Als jullie mij nu gaan zeggen dat dat er niet mooi uitziet, dan zijn jullie aan het liegen. Het kan jullie niet liggen he(ik heb het over graphics),maar dit is een beetje zoals gears of war maar dan first person shooter en meer oorlog, en voor mij ziet het er fenomenaal uit, omdat het een launchgame is(normaal gezien)_O_
    Dit spel ziet er nu al zoooooo goed uit ingame, en niet afkomen met pre-renderd he dudes, dit spel is gespeeld op E3!!! En jullie oordelen volgens mij volgens de low resh filmpjes van gamespot. Kijk maar eens naar heavenly sword, mgs4, dit(resistance) in HD,..._O_
    Dus nu al zo mooi, wat gaat dat volgend jaar met E3 zijn? ps3 is nog niet uit, en laat al games op grafisch niveau zien als xbox 360 eind dit jaar. Wat gaat volgend jaar wel allemaal niet op ons afkomen. Jullie hebben waarschijnlijk alle filmpjes van marketplace gezien(hoge qualiteit),maar volgens mij hebben jullie buiten gamespot van ps3 niets gezien,want anders zouden jullie ps3 niet zo hard de grond in stampen, of ben ik weer mis?. Ik bedoel, dit ziet er toch supergeweldig uit. En nogmaals ,Microsoft heeft gewonnen, door de hoeveelheid voor mij...
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak je niet druk om mensen die Sony het licht in de ogen niet gunnen boss.... :)

    Ik weet precies wat je bedoeld, ik heb ook die HD trailers van de Marketplace gezien en was overrompeld door bijvoorbeeld Gears of War....maar ik heb daar tegenover natuurlijk ook HD versies van trailers van PS3 spellen bekeken op dezelfde TV, ik was van bijvoorbeeld Resistance en Heavenly Sword minstens net zo onder de indruk, en ik kom tot zo'n beetje dezelfde conclusie als jij. Op gamesgebied is Sony in mijn ogen nu al goed bezig, en ik denk dat het alleen nog maar beter gaat worden (dit geldt natuurlijk ook voor de X360 games) :cool:
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006

  10. Ze kunnen er uiteindelijk best een paar leuke spelletjes op hebben.. Maar neem maar van mij aan dat de Dreamcast uiteindelijk nog een groter succes zal zijn geweest als de PS3...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2006
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh, en jouw woord is heilig....daarom zullen veel mensen die visie van je delen |:- Haha sorry hoor, maar jij bent wel ZO anti-Sony (zoals sommige vrienden van mij anti-Microsoft kunnen zijn) dat het er gewoon vanaf druipt....je reageert niet eens inhoudelijk op wat je van die trailer vindt, je kan dan ook niet van me verwachten dat ik ook maar enige waarde hecht aan je absurde voorspellingen. Maar goed we zullen zien he, ik neem mezelf voor om niet meer zo inhoudelijk op jou in te gaan....aangezien jij dat ook niet kan op anderen als het gaat om zaken wat betreft Sony _0/
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D Je leeft in een droom man. Maar ergens(hoe raar het ook klinkt) vind ik je haat voor Sony zooo hilarisch, niet normaal! Hahahaha, maarja, ieder zijn vooroordelen(anuwel ik die niet te snel zou maken), maar we zullen zien... Je geeft toch al zelf toe dat er een paar hele mooie titels tussen zitten, waarschijnlijk denk je nu anders dan in het begin,want zo slecht was Sony nog niet op hun voorstelling, als je nu alles in HD terug kunt zien..._0/
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    naa... je heel klein klein beetje neutraal zero 8)... je hebt toch de neiging om slechte meningen over de ps3 te bekritiseren en het er mee eens te zijn bij de goeie meningen over de ps3 :+ net zoals ik dat omgekeerd doe bij de 360 :p

    ik vind de games voor de ps3 zeker even mooi als die van de 360, maar sony zit alles wel een beetje overhoop te schoppen |:-
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, en jij bent gewoon aan het ijlen. Sony overhoopt te schoppen, zeg me maar eens wat? Want teleurstellingen zijn niet overhoop schoppen. En verwijten hebben ze niet gedaan(in tegenstelling tot Moore met zijn schamp op rubberen eendjes:{ ). Trouwens, Zero is één van de weinige objectieve, neutrale mensen. Best wel grappig, direct op Zero reageren, en Plasticman laat je met zijn overdreven fanboy gedrag doen, zo merk ik direct andere fanboys op. En zeg dat het niet waar is he kerel..._0/
     
  15. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste is Gear of War al bijna klaar en behoort tot de "eerste" generatie Xbox 360 spellen als je een beetje de E3 hebt gevolgd dan heb je ook zat spellen gezien voor de Xbox 360 die later uitkomen en die nog mooier zijn dat GoW tevens heb ik ook redelijk wat PS3 filmpjes gezien (ingame) die zwaar beneden de maat zijn. Het is gewoon een feit dat grafisch de Xbox 360 en PS3 bijna niks van elkaar verschillen in iedergeval niet zo groot als PS2 -> Xbox verschil en dat is wel gebleken op deze beurs..iets wat MS en verschillende producenten al eerder hadden aangegeven in meerdere interviews gebaseerd op hardware specs van de 2 consoles..Elk console heeft wel zijn eigen top spellen en dat zal altijd blijven maar als jij verwacht dat de PS3 suprieur aan de Xbox 360 word droom dan maar lekker verder_0/

    P.S. sommige spellen van de PS3 zien er geweldig uit eerlijk is eerlijk maar gewoon niet zo mooi als ze ons eerst lieten denken met al die geprerenderde shit en daarom viel voor veel mensen de PS3 conference tegen...en door wie / hoe komt dat? Iniedergeval niet door alle gamers die nu lopen te klagen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006

  16. Ik zeg dat dat ze er best een paar leuke spelletjes op kunnen hebben. Moeten ze hem wel eerst af krijgen, en hopen dat de developers niet allemaal overstappen naar MS in de tussentijd.
    MS heeft een hele massa toppers onderweg.
    Wat ik tot nu toe heb gezien, zou ik er nieteens over na om er een extra console te kopen van 600,- die bijna niks meer te bieden heeft.
    Op die supervette 2-speeds Beta-ray speler na, waar ik al me hele leven naar verlang|:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2006
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie : ik ben alleen geneigd om slechte meningen over de PS3 die enkel en alleen gebaseerd zijn op nonsens en absurde voorspellingen te bekritiseren :) En dat doe ik net zo goed bij de X360, en alle andere consoles....het zijn alleen de inhoudelijk goede argumenten waar ik waarde aan hecht. En natuurlijk komt daar een stukje persoonlijke smaak bij kijken, en die smaak is bij mij toevallig heel breed :+ Hiermee zeg ik niet dat iedereen alles maar mooi en goed hoeft te vinden, maar ga op z'n minst inhoudelijk in op zaken ookal ben je er niet zo'n fan van....dat is wat ik probeer te zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
    haha niet letteerlijk en ingaan op fanboys heeft toch geen zin

    met overhoop schoppen bedoel ik dingen zoals sommige beloftes niet nakomen, of bijvoorbeeld die versie van 500 euro die je niet eens kan upgraden. de prijs van de ps3 is eigenlijk de reden voor mij dat ik hem niet meer echt leuk vind.

    @ zero

    oh maar ik baseerde mijn uitlating van net op de posts die je net in dit topic had gepost 8)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook weer zo'n voorbeeld van persoonlijke smaak, en dat mag hoor....maar zet het niet neer als feiten ;) Maar je hebt nog steeds niet inhoudelijk gereageerd op die trailer van Resistance....
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ben je me nu aan het vertellen, dat ik E3 niet goed volg? Gears of war komt in November uit, net als Resistance, alleen is resistance een launchgame(gears of war natuurlijk niet), wat moet ik nog meer weten.
    ps: Hopelijk is resistance een launchgame(want je weet maar nooit...)
    Trouwens ps3 heeft niet alleen slechte dingen laten zien:{ , maarja, ik had ook wel iets meer verwacht, ik dacht dat ps3 de hele show ging stelen, toch niet indeed...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina