1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Euhm, nog zoiets, die versie van 500 euro kan je wel upgraden, jullie hebben hier allemaal het volledig verkeerd begrepen,ik heb heel de tijd niets gezegd, tot ik het zeker wist, die versie is identiek als die van 600 euro(buiten de HDD), zoek het maar op!_0/
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het op IG ja, maar ik had meer het gevoel dat hij het over de specs had (rekenkracht e.d. ipv Wifi en HDMI, maar we zullen er binnekort vast wel meer van horen. Als de PS3 'Core' geen HDMI ondersteunt wil dat natuurlijk niet zeggen dat hij niet werkt op Component, dus per defenitie is de kwaliteit van het beeld minimaal hetzelfde als bij de 360 (ik he het over het beeld, niet de graphics). En daar doen we ook niet moeilijk over dat je slechts Component kan, want dat werkt ook uitstekend.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik vind dat er in sommige topics flink na sony uitgehaald word.
    Ik vind het onterecht.
    Elke console heeft z,n topgame en als je een echter gamer ben dan ga je geen fanboygedrag vertonen maar dan kijk je gewoon naar wat alledrie de consoles te bieden heeft.
    i.p.v "jaa en de ps3 is duur en dit en dat"
    Ik bedoel het is idd duur,maar je bent het niet verplicht om te kopen.;)
    Ik ben dolgelukkig met mijn xbox360 maar ik denk dat de ps3 het ook goed gaat doen,geef het allemaal de tijd.
     

  4. Nee, die link werkt ook niet..
    Ik geloof het ook allemaal wel... Laat ze maareens met iets speelbaars komen op een PS3 i.p.v. een high-end PC... Een paar van die 3d-artiesten inhuren om een mooi trailertje te maken kan ik ook nog wel..8)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    De "ps3 core" heeft alle ingangen, uitgangen en blabla, zoals de andere versie, nogmaals...:{
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    aah oke :cool:

    maar dan nog heb ik geen zin om 500+ uit te geven aan zo'n ding. kom op zeg, je kan daar (als je er een spel bij koopt) gewoon bijna 2 xbox360's voor kopen. :eek: en dat voor ongeveer dezelfde kwaliteit.

    nee bij mij is het of het een of het ander en microsoft was eerder en veel goedkopen dus is het de 360 geworden.
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is dat nu weer voor een uitleg? Het was getoond op een ps3, ja dat lees je goed, alleen had die ps3 nog geen hdmi en blu-ray, dus een devkit(die zo goed als af is, zo goed als ps3 bijna is)...
    Maarja, ik ga ophouden, het heeft toch allemaal geen nut...
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ps3, met 20 gig, 500 euro, 360 met 20 gig, 400 euro. Tegen dan misschien 350 euro...
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    begrijp je me nou toen ik zei dat het geen zin heeft om tegen een fanboy in te gaan? (niet beledigend bedoeld tegenover fanboys :+ )

    ja en 100 tot 150 euro (zoniet 200 tot 250 euro) vind ik toch best veel geld!
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006


  11. Je probeert toch niet te suggeren dat ik een fanboy ben:confused: :+
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar nu even wel ^^
     
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    De meeste game studios hebben voor de Xbox 360 nauwelijks tijd gehad om ze te kunnen ontwikkelen en er was maar een studio die de final devkit vlak voor de launch in huis had en dat was Epic ..vandaar dat veel lauchspellen er grafish niet veel mooier uitzagen als opgefokte Xbox spellen puur om het feit dat ontwikkelaars de software en hardware nog niet in huis hadden. Bij PS3 zijn sommige ontwikkelaars ook al redelijk lang bezig met het ontwikkelen van PS3 spellen en is het logisch dat daardoor uiteraard de launchspellen grafisch mooier zullen zijn dan bij de Xbox 360..

    P.S. ik vind Resistance: Fall of Man grafisch niet mooier dan GoW.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu dat GTA 4 op de Xbox 360 uitkomt, heeft dat ook effect op de Ps3 verkoopt laterz dit jaar?
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je zelf? In lichte mate wel ja. De GTA fanboys die nu een 360 hebben gingen de PS3 gewoon halen volgend jaar. Maar nu hij tegelijkertijd uitkomt hoeven die geen PS3 te halen, logisch toch.
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ff die resistance movie gechecked in HD die boss poste,, en ik vind hem niet mooier dan gears of war, ik vind hem niet zo next gen eruit zien die resistance, alleen wel mooi gedaan die buiten battle..
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    arme mensen kopen een xbox 360 zonde HDTV en rijke een ps3 met een HDTV. voor de rest zijn ze zowat hetzelfde. dus waarom al dit fanboy gedoe?

    360 RULES BIG TIME!!!!!!!!!!!!!!! :9
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Persoonlijk viel Sony's presentatie mij ook tegen, ik had er meer van verwacht. Tenminste die indruk had ik gekregen nadat ik had gelezen dat Sony hard terug zou slaan deze E3. Sony heeft vorig jaar de fout gemaakt om teveel te leunen op pre-rendered demomateriaal, wat ze uiteindelijk duur is komen te staan. En zo'n fout is alleen maar te herstellen door keihard terug te slaan.

    Als ik nu even terugkijk naar de reacties van de afgelopen paar dagen in deze thread, wordt Sony's PS3 flink gebashed, en dat is in een zekere mate zowel terecht als onterecht.

    Sony heeft met dat hele True HD gebeuren flink uitgehaald naar Microsoft vorig jaar. In de ogen van Sony zou de Xbox 360 geen echte next-gen HD ervaring kunnen bieden aan de gamers omdat deze console niet over een HDMI uitgang beschikte en geen 1080p ondersteunde. Sony beweerde vervolgens dat hun console wel de echte True HD ervaring zou kunnen bieden, omdat de PS3 instaat zou zijn om games en films in 1080p weer te geven. De PS3 zou namelijk zowel games als films tegelijkertijd kunnen uitsturen via de twee HDMI uitgangen.

    Verder becommentarieerde Sony, Microsoft's keuze om de Xbox 360 in twee uitvoeringen op de markt te brengen.

    Nu, inmiddels één jaar verder maakt Sony haar definitieve product(en) bekent. Wat blijkt nu? Er zullen twee uitvoeringen van de PS3 op de markt komen, en er is het één en ander geschrapt uit de features die vorig jaar waren opgegeven. De verschillen zijn inmiddels een ieder wel bekent, maar om even het beeld te schetsen waarom Sony nu voor een groot deel wordt uitgejouwd: 1x HDMI i.p.v. 2x, 4 controllers i.p.v. 7, 4x USB i.p.v. 6x, 1x LAN i.p.v. 3x. De 'Core' versie moet het doen zonder HDMI, wifi, media-card sloten en een kleinere harde schijf.

    Bovenstaande punten waren vorig jaar allemaal de overtreffende trap van de Xbox 360, en nu is het één en ander vervallen of aangepast. De controller was vorig jaar slechts nog een studiemodel, maar de zogenaamde 'guide-knop' was toen ook al aanwezig op de controller.

    Maar word ik nu tekort gedaan door Sony als ik straks een PS3 koop? Ga ik die tweede HDMI aansluiting missen? Of ga ik nu drie mensen teleurstellen omdat we maar met z'n vieren kunnen gamen? Kom ik nu in de problemen omdat er maar vier USB-aansluitingen opzitten? Nee......
    Iedereen heeft het recht om teleurgesteld te zijn in Sony omdat een aantal features en specs zijn vervallen en of gewijzigd, maar op zich zit er niet veel schokkends tussen. Ik vond het ook jammer, maar ben daar allang weer overheen.

    De Dreamcast is kapot gemaakt door de zeer slechte marketing, het was verder een uitstekend platform. En als de marketing wel in orde was geweest hadden ze het nog niet gered tegen Sony's PS2. Met de PS3 zal het uiteindelijk toch wel goedkomen, ondanks alles, let maar op ;).

    Tja de PS3 beschikt over een Blu-Ray speler ja, wat kan je daar nou weer voor een wanargument op verzinnen om Sony nog
    een schop na te geven :{.

    MS draaide vorig jaar ook op twee G5's, en daarnaast wordt er bijna altijd op devkits e.d. games geshowed, wat Sony dit jaar ook doet.

    Jij bent toch geen fanboy? Hoe verzinnen ze het toch.......:{ (=sarcasme :))
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem geen fanboy... maar misschien alleen nu tijdens de E3 dat er bij sommige mensen meer fanboy gedrag naar boven komt :p
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    reageer dan ook ff op mijn quote....

    Ik ben geen fanboy of what ever, kritisch is wat anders....... Maar goed....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina