Zoals Rikkel zegt . Maar ik moet wel toegeven, dat mijn voorkeur voor xbox 360 heel sterk is toegenomen de laatste maanden. Mijn voorkeur voor ps3 is wellicht nog steeds groter(door mgs4,bluray,...), maar xbox 360 is toch zowizo een must voor mij, door grote titels als gears of war, halo, too human, masseffect, en ga maar een tijdje door...
Edit: En inverband met de Wii. Concept speekt me enorm aan. Ben zeer benieuwd ernaar,... Maar of ik deze ga kopen, kan ik nu nog niet zeggen. Omdat ik toch nog altijd zo'n gevoel heb van, het is een controller, het is een add-on, je kan ook met een gewone controller spelen,... Wat als Microsoft of Sony met zoiets komen op hun console,maar dan nog eens met enorme graphics... Maar dit gaat niet het geval zijn, maar ik ben toch zeer benieuwd naar eye-toy 3 enzo, als eye-toy 3 me echt wegblaast, kan het zijn dat ik daardoor de Wii niet koop. Maar als de Wii echt zo indrukwekkend is, tja, dan is dat ook een must have voor mij. In ieder geval, de Wii heeft toch mijn intresses gewekt...(na E3 kan ik een oordeel maken over de Wii)
Laatst bewerkt: 7 mei 2006