1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    8) _0/
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie post Arjan, je maakt mijn al eerder aangegeven punt over de zogenaamde "tekortkomingen" van de PS3 nog net ff iets duidelijker....mijn complimenten :) En ja, ook ik denk dat het uiteindelijk echtwel goed gaat komen met de PS3....zeker op het gebied van games, en daar gaat het in mijn ogen uiteindelijk om :cool: De rest is leuk voor erbij zegmaar, zoals ik dit ook heb met de extra functies van de X360 :)

    Maar ja, zoals ik ookal aangegeven heb in de X360 vs PS3 vs Wii Thread.....ik ga stoppen met het "verdedigen" van een console t.o.v. mensen die er toch geen interesse in hebben, om de doodeenvoudige rede dat het toch nutteloos is, alleen kom ik daar nu pas achter zegmaar :+ De E3 heeft mij laten zien dat ik er absoluut geen spijt van hoef te hebben dat ik al een X360 in huis heb vanaf 2 december....maar daarnaast heeft de E3 mij ook laten zien dat ik geen rede heb om van de aankoop van een PS3 af te zien, want ik ben tevreden over wat ik tot nu toe gezien heb, en het kan alleen maar beter worden denk ik dan. Ook denk ik dat de Wii zeker veel potentie gaat hebben, al kijk ik het nog ff aan, maar ik denk dat ook die console er uiteindelijk wel inkomt bij me :)

    Wat iedereen verder nog mag vinden en wel of niet koopt moet iedereen lekker voor zichzelf weten, voor mij is de E3 zeker wel geslaagd....voor zowel Microsoft, Sony als Nintendo :D
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    De PS3 wordt ook gewoon een vette machine. Alleen is het gewoon niet de heilige graal die leagues boven de concurrentie staat zoals Sony iedereen wil(de) laten geloven. Daarom is het wel eens fijn dat ze weer even met beide voetjes op aarde belanden.

    Sony is nog lang niet verslagen. Ik hoop persoonlijk dat de verschillen tussen de grote 3 (iig tussen MS en Sony, want Nintendo bewandelt nu een heel andere weg, met een andere doelgroep) een stuk kleiner zullen worden. En heb daar ook wel vertrouwen in. Uiteindelijk is alleen heerschappij nooit goed. Zowel niet van Microsoft als niet van Sony. Sony moeten nu gewoon even de klappen op durven vangen voor hun grootspraak. Daar moet je dan ook mans in zijn vind ik.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, en ik heb dat arrogante gedrag van Sony ook nooit zo gemogen hoor....ik heb liever realistische beweringen :) Maar ik heb ook nooit geloofd dat Sony ver boven Microsoft zou gaan zweven met hun PS3, misschien wel op ongeveer dezelfde hoogte en uiteindelijk misschien zelfs wel iets hoger, maar er ver boven, dat echt niet. Ik denk dat we mogen spreke van keiharde, maar toch ook gewoon gezonde concurrentie....en daar zijn wij, als gamende consument, uiteindelijk alleen maar de profiteurs van :)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo slecht is het niet als Sony marktleider is. Sony blijft erg zijn best doen om marktleider te blijven. Microsoft opent de jacht op Sony en doet dus nog meer zijn best. Nintendo gaat gewoon zijn eigen weggetje.

    De concurrentie moet er gewoon blijven en die blijft er ook wel, want dat is alleen maar goed voor de gamers. Elk platform probeert dus erg goede games uit te brengen.
     
  6. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoahhh .. fenomenaal wil ik het niet meteen noemen. Ik heb de HD trailer bekekeken en de screenshots op http://media.ps3.ign.com/media/748/748483/imgs_1.html.

    Het is inderdaad een soort van kruising tussen call of duty 2 en gears of wars maar naar mijn mening ontstijgt deze titel die titels op grafisch vlak in ieder geval (nog) niet. Over gameplay valt nog niks te zeggen, op het eerste gezicht ziet het er uit als de zoveelste first person shooter.

    Mijn mening wat betreft de HD trailer en de screenshots ..

    Negatief ..
    • Low-res textures, zie bijvoorbeeld de grond, het wapen en de muren.
    • Low-polygon models, zie bijvoorbeeld het monster wat die gast te grazen neemt.
    • Grauw en grijze omgeving, mag wel wat meer sfeer bevatten.
    Positief ..
    • Aardig wat actie en chaos tegelijkertijd op het scherm.
    • Nette rookeffecten.
    Al met al blaast deze titel mij niet van m'n stoel, maar dat is nogmaals puur mijn objectieve mening. Ik zie een lekkere shooter, meer niet.
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    E3 06: Assassin's Creed First Impressions

    http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6150586&pid=930022

    Een van de indrukwekkendste games op de E3 aldus gamespot _O_ _O_

    Btw tot wanneer is de E3 nou precies ? Ik had toch nog wat meer spetterende nieuws(van alle consoles he) verwacht, maar maybe moet dat nog komen :cool:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gelukkig komt Assassin's ook op de xbox 360 uit :)
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vind het niet zo indrukwekkend hoor, niks ingame ertussen. Oftewel waar moet ik een indruk krijgen van 'wow'... filmpjes hebben we deze E3 al genoeg gezien, maarja dat is dan mijn menig he.
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Voorlopig alleen voor de PS3, check het interview op Gamespot
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6150586&pid=930022

    Btw geef in het vervolg wel de juiste link he dus waar het juist staat vermeld want alleen aan gamespot.com heb ik niks aan ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2006
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm ik zoek even het persbericht op ... :) ... maar goed kan ik pas thuis doen ... hier is het meeste geblocked ..
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ha die Fardo blijft maar volhouden he ;)

    beste Fardo check aub het interview die pas een paar dagen op diverse sites is verschenen en bekijk de laatste minuten van het interview.Daarin zegt ze dat Assasin's Creed in 2007 uitkomt voor de PS3 dus ze noemt dan ook geen andere platformen ;)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt gelijk ... net het persbericht gevonden

    excuses :eek:
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    @Technomic
    We weten allemaal dat je het ook fout had bij UT2k7 dude, no hard feeling!
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Maar ut2k7 is niet fout .. althans waarom staat deze dan op xbox.com vermeld als aankondiging voor de xbox 360 ~:
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Fardo
    Geeft niet joh ;), maar het zal me niet echt verbazen dat ze 'm later ook voor de 360 uit zullen brengen :)

    @Excess Denied
    Tegen wie heb je het ? :9

    En ja dat over UT2007: ik snap er niks meer van hoor....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2006
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    spel blijft er wel gaaf uit zien .. in iedergeval de moeite waard en een must buy als ik ooit een ps3 koop ...
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Was ook niet aan jou gericht Fardo, maar aan Technomic. Hij denkt het allemaal zo goed te weten. Maar het valt me op dat hij later elke keer toch weer op de feiten word gewezen, dat er geen ander platform in een interview word genoemd zegt nog niks...maargoed het maakt niet uit iedereen zo zijn/haar kijk op releasedatums/platforms/interviews/feiten en geruchten hehe ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina