1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja zekerz *) Maar UT2007 komt wel voor de 360 hoor, toch ?
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat was zoals al vorig jaar gemeld op de E3 al bekend, het waarom zou ie niet uitkomen op de 360? Geef eens 1 goeie reden waarom niet...
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja die komt zeker naar de xbox volgens mij .. anders zet ms hem niet op haar site ;)
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nogmaals vorig jaar op de E3 werd UT 2007 alleen voor de PC aangekondigd.Bekijk de persconferentie van Sony maar eens waarin ze een demonstratie van de Unreal Engine 3.0 gaven en het spel toen voor de PC en PS3 aankondigde.Ik durf te wedden dat Epic Games in die 1 jaar niets, maar dan ook niets over de 360 versie heeft verteld.Maar ja het spel verschijnt vast wel op de 360 vanwege Xbox Live natuurlijk waar het spel zich uitstekend voor leent :cool:
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

  7. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ookal was het zo, dan nog komen ze met vernieuwing op het gebied van gameplay. De 360 controller bied niets nieuws, de layout is wel veranderd en dat hebben ze goed gedaan.
     
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou om zo ver te gaan om jat werk vernieuwend te noemen zou ik niet gaan....Het maakt me eerlijk gezecht niet uit of het van Nintendo of van M$ is gejat. Sony zou eens naar hun eigen moeten kijken vanaf een afstandje en dan nog een keer moeten beweren dat ze inovatief bezig zijn..
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ze hebben gelukkig eye toy :)
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    da's een goeie. als ninendo en microsoft sommige dingen niet had gedaan, dan zou sony er volgens mij nooit op gekomen zijn om een soort guide button te gebruiken, of om er zo'n bewegings sensor in te proppen.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehe en die heeft ms weer gecopieerd ... ;)
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ach ja dat jatten verbaast me tegenwoordig niet zo zeer meer, want iedereen jat dus Sony, Nintendo en MS ook.Maar wat is hier dan mis mee ? Beter goed gejat dan slecht bedacht :9

    Als we nou kijken naar de controller van de PS3: iedereen loopt de controller af te kraken, maar gamespot en IGN waren er anders wel erg over te spreken over de game Warhawk die de functies van de controller gebruikt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2006
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de controllers van de PSX en PS2 altijd al fijne controllers gevonden, dus ik ben blij dat ie er bij de PS3 ook weer bij zit :).
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Kijk voor jou is het dan ook geen probleem ;) En arjan check het MGS 4 E3 thread :D ;)
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Agree _O_
     
  16. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet echt een "big thing", die motion sensor in een gewone controller. Het is nieuw, dus vernieuwend voor de gamesindustrie. Nintendo en Sony controller geven vernieuwing op het gebied van gameplay. Xbox 360 heeft een vernieuwende LIVE knop, maar dat heeft meer met LIVE temaken dan gameplay.


    De reden waarom Sony niet innovatief is komt puur omdat ze marktleider zijn. Sony wil zo weinig mogelijk verandering, dan blijven ze namelijk marktleider. Sony ziet natuurlijk ook in dat ze niet stil moeten blijven staan.

    Een beetje innovatie in de controller, een serieuzer netwerk, blu-ray, 1080p.
    Het sterke van Sony is dat ze van alles wat hebben.
    Microsoft focust op LIVE en Nintendo op de controller.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm ... micorosoft en logitech hadden de motion senstion al uitgevonden hoor ... ook nix nieuws

    van het serieuze netwerk van sony geloof ik nog helemaal niets ... eerst zien dan geloven
     
  18. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Motion senstion is niet nieuw op PC gebied. Voor de consoles wel.

    Sony's netwerk wordt serieuzer dan die van de PS2. LIVE zal on overtroffen blijven de komende jaren.
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah over dat live voor de ps3 jah uk denk dat ze xbox-live achterna gaan.
    hoe ik dit weet, dit is heel simpel, speel eens socom 3 op de ps2 en je zult het direct zien helemaal xbox-live maar wel minder goed uitgewerkt
     
  20. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Als redelijk Playstation fan moet ik toch echt zeggen:

    De PS3 is de teleurstelling van de E3.

    De graphics en andere mooie beloftes van vorig worden bij lange na niet gehaald. You go, Sony! Maarja niet dat ik er van wakker lig, ik ben namelijk een handheld ipv van console gamer. Ik ben erg benieuwd hoe de PS3 verkoopcijfers gaan uitpakken op langer termijn.

    Ik krijg trouwens wel steeds meer gevoelens voor de Wii. Toch een wonders mooi apperaatje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina