1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook een ps fan en ik ben ook teleurgesteld maar ja ken je de jappaners.
    dus voor de echte ps3 te zien zullen we moeten wachten op de tgs.

    maar ik vind wel hun uitspraken mij een beetje irriteren, zoals vroeger op de core van de xbox360 nu maken ze zelf 2 versies. mmm
    en die controller jah ik zeg dat dat iets word zoals de eye toy veel verwachtingen maar weinig goed.
    want laten we nu eerlijk zijn buiten de eye toy games en een paar games waar jeje gezicht kunt laten trekken hebben ze tog niets anders gedaan met die eye toy.
    en dat is het verschik ook tussen sony en nintendo.
    nintendo komt met die neiuwe controller maar men gaat er ook 100 voor gaan.
    ook als je die man zelda zit spelen das gewoon de max..


    en het is ook zoals peter moore zegt voor de prijs van de ps3 heb je in je huiskamer de xbox360 en de nintendo wii staan
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  3. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah wat mij betreft heeft Sony het voor mij goed verprutst met de PS3. Vorig jaar mooi stoere praat maar als het er op aan komt blijft er niks heel van al die mooie zeepbellen.

    - Games zien er redelijk uit wat pas over 6 maanden in de winkel moet liggen maar ze halen het lang niet met de filmpjes die ik vorig jaar heb gezien.
    - Veel verloren opties. Terug brengen van Ethernet, USB poorten etc.
    - De "2 beeldschermen" support. Leek me echt helemaal het einde...

    Wat ik niet snap is waarom iedereen zo zit te zeiken over de prijs. Ik vind het juist een redelijke prijs, ook in vergelijking met de Xbox 360. Koop maar eens een Xbox 360, Xbox Live en een WIFI adapter. Ow... Op hoeveel kom je dan uit? Ga dan niet zitten blehren over de prijs van de PS3.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat is waar maar jah het verschil is dat je je xbox360 zelf wanner je wilt kunt upgreaden en ik denk dat dit niet het geval is met de ps3
     
  5. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah... alleen de HD kun je niet veranderen.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De hd en de HDMi poort van de ps3 is intern ... dus je moet nu een keuze maken ... als ik er een koop dan word het dus de 600 euro versie .. tevens ben je bij de ps3 gebonden aan je machine .. een maat van me heeft al 2 xbox 360's thuis staan ... 1 core en 1 premium ... als ik bij hem langs ga ... dan neem ik alleen mijn harddisc mee .. en ik dan gewoon mijn saves gebruiken :eek:
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Uhm heb je überhaupt wel het Eye Toy spel The Eye Of Judgment gezien? In dit spel moet je niet je hoofd laten zien, maar werk je met kaarten die je moet plaatsen en waarbij de technieken van de vorige Eye Toy delen worden gebruikt.Daarnaast was de presentatie van Zelda met de Revo controller wel leuk, maar toch wat overdreven.Zulke spellen speel ik gewoon zoals altijd met de gewone controller en om dan nog een beweging te maken als je met een pijl en boog schiet is grappig, maar meer dan ook niet.Daarnaast is de PS3 duur idd, maar het ligt er ook aan vanuit welke kant je dat bekijkt.Voor mensen die een Blu Ray speler straks gaan halen en ook graag willen gamen hebben de PS3 als perfecte keuze en ook nog voor een koopje.En ja ben je iemand die puur gaat gamen dan is de PS3 is idd duur, maar wat boeit het eigenlijks? De PS2 was bij de launch ook rond de 600 euro, maar nu krijg je met de PS3 gewoon meer.
     
  8. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de HD hoor. Er zit verder geen verschil tussen de 2 versies.

    Bron: NG-gamer.nl
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    HDMI zit niet op de 500 euro versie :eek:
     
  10. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... mijn bron zegt van niet. Tevens lees ik ook net dat de HD vervangbaar word in de PS3.

     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah geen hdmi wat dus heel belangrijk is de toekomst van hd
     
  12. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah wat voor nut heeft het dan om een PS3 (Blu-ray speler) te kopen als er geen HDMI op zit?

    Tevens moet Sony dan ook weer 2 verschillende productielijnen opzetten. Lijkt me goedkoper als je gewoon 1 type produceert met verschillende harde schrijven.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit zijn de specs :) en die bron van jouw vind ik minder betrouwbaar dan ign en gamespot :eek:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals he izt heb je voor 100 euro meer veel meer.
    dus ik vind aks je de console echt niet meer kunt upgreaden dat ze de mensen een beetje in het zak zetten voor die 100 euro
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond ze redelijk crap, voor al mer FPS kon er niks mee worden.
    Toen kocht ik een Xbox en opeens kon ik FPS schooter spelen op een console _O_
     
  16. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Laat maar... ik heb het nu wel gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    ?

    Dus al je die Ps3 ''core'' koopt kan je hem niet draaien in HD :eek: ?!
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm ik zoek het op ... als deze inderdaad makkelijk te upgraden is ... is het intressant
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Wat lopen we nou te zeuren over de prijs van de PS3?! Ja dat veel geld is oke, maar om er telkens over door te zeuren schiet je ook niet veel mee op.Denk je dat Sony nou echt de prijs gaat verlagen alleen omdat wij gierige Nederlanders lopen te zeuren over de prijs. Het is net zoals Bezax al zei , als je ziet wat je voor die 600 euro krijgt moeten we ook niet gaan zeuren.Verder heb ik niemand over de hardeschijf van de PS3 gehoord.Bij de PS3(dure versie) zal er een standaard een hardeschijf zitten van 60 GB oftewel dat is 4x zoveel als die van de 360 en wat kost een hardeschijf van 20 GB voor de 360? Juist 100 euro!

    @Fardo
    uhm heb je het nu over de hardeschijf ? Zo ja, deze valt dan idd up te graden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2006
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina