1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar nu is ie draadloos. 8)

    Weer wat bij geleerd. thx
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    De Ps3 ''core'' heeft een 40Gb HHD en de Ps3 ''premium'' heeft een 60Gb HHD.
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    ik loop niets te zeuren maar als je ziet wat er in de 500 euro versie zit en wat er in de 600 euro versie zit vind ik dat de mensen die 500 euro versie kopen een beetje bedrogen uitkopen als je hem niet kunt upgraden.
    als je ziet wat je voor 100 euro meer krijgt is die 100 euro bijna verwaarloosbaar
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nu word ik helemaal gek .. het was eerst 20GB ...

    kan iemand de site van Sony geven met duidelijkheid?
     
  5. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees het idd op IGN... over het missen van features, maar ik kan me het haast niet voorstellen dat Sony zo'n domme stap begaat.

    - Productie is kut. Nog een aparte productielijn... Lijkt me makkerlijker dat je maar 1 type moederbord de fabriek uit hoeft te rollen.
    - 20 GB was bedoeld voor gamers? Nou grote kans dat ze een PSP hebben en dus gebruik willen maken van WIFI en MS Duo Pro.
    - Groot prijsverschil tussen de 2 versies. Je moet echt een rund zijn wil je de goede kopere versie aanschaffen. De 20 GB versie zal hetzelfde lot krijgen als de core versie van de xbox 360. Bij de Xbox 360 viel alles gelukkig nog te upgraden bij de PS3 dus niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    bron: www.gamers.nl

    @Bezax
    Uhm de Xbox360 pack van 300 euro is eigenlijk ook belachelijk, want je krijgt geen draadloze controller, geen hardeschijf van 20 gb en geen remote controler(al was dit voor korte tijd).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2006
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb de belangrijkste bron weer gevonden op joysiq!
    http://www.joystiq.com/2006/05/09/ps3-a-tale-of-2-skus/

    [​IMG]So the PlayStation 3, as we just learned, is launching as two different SKUs. Since many of you have asked, and just as many of you have tipped us to the press release, here are the differences between the "base" and "premium" version of the console.
    • You lose 40GB (20GB base vs. 60GB)
    • You lose HDMI output
    • You lose MemoryStick / SD / CompactFlash slots
    • You lose 802.11 b/g wireless
    • You save $100
    We are not sure how upgradeable the base model is going to be. The extra $100 is looking good to us. It's kind of strange how Sony did an about-face on the multiple SKU model, but we guess it has something to do with that $599 price tag.

    [Image from our Sony press conference; thanks to everyone who sent this in!]

    Download (.doc file)

    lees vooral het .Doc bestandje!!!

    [​IMG]

    is dat plaatje dus
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  8. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik heb het even opgezocht op officiele Playstation3 E3 site en kwam het artikel met David Reeves het volgende tegen.

    20/60 GB
    zonder/met HDMI.

    @Fardo: Je had dus gelijk. ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je de Ps3 ''core'' hebt kan je je Ps3 dus niet in HD draaien.

    • You lose HDMI output

    Maar da's mijn idee.
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Huhm zover ik me kan herinneren zal de hardeschijf gewoon up te graden zijn.Trouwens ik heb helemaal geen bericht gezien de afgelopen dagen waarin stond dat dit niet meer mogelijk is.Maar goed we zullen zien.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ok ik bn blij dat ik niet gek ben .. volgens mij verlies je ook de kaarten input etc.

    //edit ik heb ook niet gehoord dat de PS3 HD te upgraden was/is :eek:
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  12. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou kunnen maar daar krijg ik geen uitsluitsel op deze site over, maar als jij zegt dat het zo is dan sluit ik me daar bij aan.

    Ik vind dat Sony er maar een potje er van maakt zo. Volgens mij ze ze duidelijk de weg even kwijt.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    joystiq.com is de betrouwbaarste gamer blog op het net ... :eek: ...
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep en ook kan ik zeggen wat fardo zegt is ook meestal waar he
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nou we hoeven nou niet gelijk aan de kant van Fardo staan he ;)

    Maar ik kan me gewoon echt herinneren dat de PS3 hardeschijf up to graden is....
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb niet altijd gelijk :eek: denkt aan Assasin's Creed en aan UT 2007 :eek:
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Je hebt vandaag 2 keer verloren :D ;)
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm .. van unreal weet ik het nog niet ...maar een andere leuke game gaat ook naar de ps3 ... www.wardevil.com ... :eek:
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja ziet er goed uit en dit is volgens mij ook nog een van de eerste games die 1080p ondersteunt.

    Edit: welkom Fardo ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2006
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Heeft de 360 HDMI? Is die dan ook niet HD? Nou wel dus, want op de PS3-core kan je gewoon een component aansluiten. Daarmee kan je een maximale resolutie behalen van 1080i of 720p. Met de PS3-Premium is het maximum 1080p :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina