1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het detail schuilt hem echter .. dat Blue Ray films alleen getoond kunnen worden via HDMI .. dus als je je PS3 wilt gebruiken voor Blue Ray films .. heb je de duurdere versie nodig
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Hoezo dat dan?

    - Games komen ook uit op BRD? Die kunnen toch ook via Component gespeeld worden?
    - Het was eerst nog niet zeker of de 360 een HD-DVD speler zou krijgen, of, als BRD een succes was, een BDR-speler. Dit probleem zou dus meteen uit de wereld moeten zijn geholpen als je geen BRD-films via Component kan kijken...
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar de films worden alleen ondersteund als HDMI word gebruikt .. zoek maar eens op google en blue ray :) via component kan dus niet
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    :)

    http://nl.gizmodo.com/2006/03/14/sony_bluray_films_ook_in_volle.html
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Sony moet dit straks beveiligen ... omdat anders de standalone boeren gaane stuiteren ... want hun machines gaan 1000 dollar plus kosten ...
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, wellicht ja. Niet meteen van een negatief gerucht een feit maken hè. Ik ben ervan overtuigd dat je gewoon blu-ray films kan spelen op de PS3, aangeacht welke versie. Maar we zullen zien.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah .. zover ik het gehoord heb zijn de Blue Ray films het betste te bekijken via HDMI ... als je dan ooit weer wilt upgraden moet je een PS3 van 600 euro kopen ... nu is het gewoon de vraag of de consument net als bij de xbox 360 100 euro extra neer wilt leggen voor meer features of dat ze toch een xbox 360 gaan kopen, omdat de games er bijna identiek uit zien :eek:
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    bron: www.games.fok.nl
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused: ? Jullie zijn nog steeds bezig over de verkeerd geinterpreteerde berichten. Ja het heeft op grote sites gestaan, maar is het ondertussen niet bekend dat zowel de goedkope als de duurdere HDMI bezit.... Beide zijn identiek, buiten de HDD, zo simpel is het...:{

    offtopic: Is het tegenwoordig "in" hier op xboxworld om mod te zijn?8) , heb al serieus veel nieuws mods gezien...:D
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    * ze worden aan het lijntje gehouden 8)
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je zal op beiden versies probleemloos Blu-Ray films af kunnen spelen. Doordat de analoge component aansluiting niet over de benodigde bandbreedte beschikt, is het niet mogelijk om 1080p weer te geven via deze aansluiting. Dus tot 1080i wordt wel ondersteunt. Tenminste zo is het op dit moment geregeld voor Sony's BDP-S1 Blu-Ray speler (welke geen cd's kan afspelen, wel mp3 :eek:). Sony en veel andere partners hebben al aangegeven om in principe geen gebruik te willen maken van de beveiliging die de resolutie via component verlaagt.
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Boss , je weet net zo veel als wij , en nou ga je fardo aanvallen , en fardo heeft hier zich hier al bewezen en is nooit te beroerd om anderen te helpen .
    En nou heeft hij zijn twijfels over ps3 , en fardo kennende zegt hij dat niet zo maar .
    Boss ..... jij bent een ps3 fanboy die hier geen woord van twijfel tegen je favoriete spelconsole duldt ,en als je daarom iedereen die het niet met je eens is gaat aanvallen .... dan één verzoek , ga naar een forum waar je niet dan positiefs over je spelconsole leest .... zo zul jij je happy voelen en tergelijkertijd zijn wij van jouw fanboynisme verlost.O-)

    /Mod Fardo kan prima voor zichzelf op komen hoor. -Arjan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2006
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Uhm kerel? Ik heb het hier over die HDMI poort:{ , en het is achteraf bevestigd dat beide versies hetzelfde zijn buiten de HDD, oftewel hebben ze mij serieus bedrogen... Trouwens, aanvallen? WTF? Ik geef dingen toe dat ik die sensor maar dom vind in de controller, conference meer van had verwacht, en ga zo maar door... Dus als iemand kritiek heeft, heb ik daar zeker respect voor,want ik heb er zelf kritiek op...:confused: Trouwens, Fardo heeft meestal gelijk,maar toch heb ik hem al soms het tegendeel kunnen bewijzen(hij mij ook natuurlijk), raar he, wij zijn maar allemaal mensen he, iedereen maakt fouten,maar als ik dit nog niet mag zeggen, met wat zijn we dan bezig. Trouwens, als je op mij reageert op een manier als dit, lees dan al mijn posten van de voorbije week, want dan zou je zo niet gereageerd hebben...
    En uitspraken als deze(heel uw bericht eigelijk,...):
    "zo zul jij je happy voelen en tergelijkertijd zijn wij van jouw fanboynisme verlost"....
    Tja, dat tolereer ik toch niet hoor. Ik denk dat je eens gesprekvaardigheden moet volgen met een psycholoog... Nogmaals, als je tegen mij begint, weet dan wat ik de voorbije week(en) gezegd heb,... en begin niet met fanboy en shit, dada _0/
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Wat dacht je Boss , ik heb al je berichten vanaf het begin van het hele topic gelezen en meegevolgd , en dat ik nou niet eerder reageer , tja , ik ben een mechelaar en géén limburger en uit al je posts kan ik opmaken dat je een grote fanboy van ps3 bent.
    Niets mis op zichzelf mee hoor , ik heb hierzelf een ps2 staan naast mijn xbox , maar ga nou niet mensen zoals fardo aanvallen omdat ze twijfels hebben over het ps3 concept.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oké kerel, vraag morgen aan Fardo of ik hem aangevallen heb(want ik heb al erge discussies met Fardo gehad, die ik heel normaal vind, respecteer,... maar dat snap je wss niet...). Want ik denk dat je de "relatie"(om het zo maar te zeggen) tussen mij en Fardo niet kent. Je blijft maar doordrammen ga niet mensen als Fardo aanvallen,... Wat heb ik in mijn vorige post gezegd man... Ben je zo of... Hey komaan, ... En trouwens, uit mijn posts kun je opmaken dat ik een ps3 fanboy ben, awel he kerel, laat me dan die posts zien, en zaag niet continu daarover... Trouwens, heb ik ooit iets gezegd dat niemand twijfels mag hebben aan de ps3, ik heb het hierover de 2 versies,... Dude... Ik ga ermee ophouden, want jij bent goed bezig moet ik zeggen...
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Sorry voor de late reactie op deze post. Maar ik zat net onderstaand stukje te lezen op joystiq en ik moest er wel om lachen, vooral na jou betoog over dit spel.

     
  17. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    He Boss, heb je dit: http://media.xbox360.ign.com/media/747/747891/vids_1.html al eens gezien veel gedetaileerder dan die HD trailer van resistance en alle PS3 games en dat op een LOW RESH. Vergeet niet dat Mass Effect op het einde van het jaar uitkomt en dat ziet er werkelijk 10x zo beter uit dan Resistance, de gezichten in die game zijn ongekend en super gedetaileert net als de omgevingen. Wanneer deze game uitkomt kan de PS3 het wel schudden en niet afkomen met MGS4 en Kilzone want die komen veel later uit en tegen dan zijn er weer games op de 360 die er beter uitzien dan deze 2. Trouwens volgens mij gaat MGS amper het detail halen van Mass Effect. Het is goed dat je vertrouwen hebt in de PS3 maar het begint meer de kant op te gaan van fanboy gedrag.
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is het bericht dat ik heb gelezen:

    Dus de één zegt dat ze alle twee hetzelfde kunnen, en de ander verklaart wat er allemaal niet op de afgeslankte versie zit en waarom. Dus er zitten wel degelijk hardwarematige verschillen tussen beiden versies naast de harde schijf.

    /Mod @Algemeen,

    Laten we de fanboy discussies maar even laten voor wat het is a.u.b, en ontopic blijven.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie enige onduidelijkheid over het HDMI verhaal ..

    Ik las het volgende op avsforum.com ..

    Blu Ray WIKI: http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc

    HDCP WIKI: http://en.wikipedia.org/wiki/High-Bandwidth_Digital_Content_Protection

    Of je NU gebruik kunt maken van 1080p over HDMI hangt dus af van het Image Constraint Token (ICT). Is deze gezet dan kijk je je films in max 540p. Echter, er bestaan simpelweg niet of nauwelijks nog tv's die 1080p EN HDCP ondersteunen. Daarom is het onzinnig om de ICT nu reeds te zetten. Voordat de normale consument kan 'genieten' van 1080p en HDCP zijn we weer enkele jaren verder. Probleem is echter wel dat men in de toekomst wel de ICT kan gaan gebruiken maar het is naar mijn mening niet iets om nu wakker van te liggen. Ik zou ook heel goed kunnen dat dat onzin gebeuren rond ICT en HDCP gaat floppen. Uiteindelijk ligt die macht bij de consument.

    Die hele 1080p discussie vind ik maar kolder. Wie kan er nu of in de nabije toekomst van genieten? Niemand! Als je nu een 1080p toestel ziet dan blijken ze vaak niet eens een 1080p ingang te ondersteunen. Allemaal erg verwarrend voor ons, de consument. En als 'echte' 1080p + HDCP tv's op de markt komen reken maar dat je dan voorlopig heel diep in de buidel moet tasten. 1080p is momenteel een onnodige en onzinnige feature van een console maar uiteindelijk betalen wij daar wel voor. Al dat geneuzel rond het Blu Ray Digital Right Management (ICT / HDCP) heeft a. veel tijd gekost en b. veel geld. Reken maar dat dat ook verwerkt wordt in het kostenplaatje van een console. Het lijkt wel of ze daar bij Sony voor alles of niets gaan maar naar mijn mening zetten ze te hoog in.

    Daarom ben ik van mening dat Microsoft het met z'n x360 beter heeft aangepakt. Geen onzinnige features waar niemand gebruik van kan maken maar waar je wel voor betaalt. Tegen de tijd dat 1080p HDCP tv's betaalbaar en dus gemeengoed zijn staat de x720 en de PS4 alweer voor de deur ..
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Gozer check maar eens heel snel het real-time filmpje waarin Hideo Kojima zelf aan het woord is en bekijk hoe enorm gedetaileerd Snake wel niet, laat staan het hele spel.Alleen zijn snor al :eek:

    En Mass Effect ? Ja het ziet er prachtig uit, maar gedetaileerder dan MGS ? No way!

    En Pacpoyslim waar heb je dat artikel vandaan van Resistence ? Zker van een of andere amateuristsche site ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina