Jullie pro xbox mensen doen wel stoer van Microsoft dit en dat deze show. Ik zeg ook dat Microsoft het beste was. Waarmee Gears of war het beste is op deze show, of niet? Maar ik kan een launchgame van ps3 laten zien wat heel dicht in de beurt komt van Gears of war(eigelijk als ik het zie, evenaard, want het ziet er abnormaal uit voor, heb ik ook vergeten te vermelden in mijn bovenstaande tekst,...)! Kijk maar eens naar dit:
HD Trailer van Resistance!!!!!:
Klik!!!!!!
(klikken op HD trailer,...(onder tekening ,je ziet wel)
Als jullie mij nu gaan zeggen dat dat er niet mooi uitziet, dan zijn jullie aan het liegen. Het kan jullie niet liggen he(ik heb het over graphics),maar dit is een beetje zoals gears of war maar dan first person shooter en meer oorlog, en voor mij ziet het er fenomenaal uit, omdat het een launchgame is(normaal gezien)
Dit spel ziet er nu al zoooooo goed uit ingame, en niet afkomen met pre-renderd he dudes, dit spel is gespeeld op E3!!! En jullie oordelen volgens mij volgens de low resh filmpjes van gamespot. Kijk maar eens naar heavenly sword, mgs4, dit(resistance) in HD,...
Dus nu al zo mooi, wat gaat dat volgend jaar met E3 zijn? ps3 is nog niet uit, en laat al games op grafisch niveau zien als xbox 360 eind dit jaar. Wat gaat volgend jaar wel allemaal niet op ons afkomen. Jullie hebben waarschijnlijk alle filmpjes van marketplace gezien(hoge qualiteit),maar volgens mij hebben jullie buiten gamespot van ps3 niets gezien,want anders zouden jullie ps3 niet zo hard de grond in stampen, of ben ik weer mis?. Ik bedoel, dit ziet er toch supergeweldig uit. En nogmaals ,Microsoft heeft gewonnen, door de hoeveelheid voor mij...
Klik om te vergroten...