1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    real-time film is geen in-game film .. de engine is goed .. dat zeker... maar ik ben bog niet onder de indruk
     
  2. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Zo'n tech-demo zegt niets. Ja ik heb het filmpje gezien maar straks moet er ook rekenkracht naar de AI, physics, karakters, omgevingen en dergelijke. Eens kijken of het dan nog zo enorm gedetailleerd blijft. Tot die tijd zegt zo'n tech-demo niks. We weten nu allemaal wel dat Sony graag de zaken graag in een beter daglicht laat zien dan dat ze daadwerkelijk zijn.

    Nogmaals, het is veel te vroeg om hier uitspraken over toen. Ik heb onderhand genoeg games gezien die er in trailers en screenshots schitterend uit zagen maar die wat betreft het eindproduct nogal tegen vielen. Tegenwoordig wordt elk fimpje of screenshot wel wat opgepoetst.

    Dat artikel kwam van joystiq.com. Het is nu wel duidelijk dat je voorkeur naar de PS3 gaat hoor. Niks mis mee overigens, ieder zijn meuk.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, dus Fardo had wel gelijk van de 2 versies... Oké, Fardo heeft deze ook gelijk :D. En tja, wat kan ik daar op zeggen, dat ik het raar vind... Goedkoper voor Sony,maar slechte vertrouwingsmove vind ik dat...
    @pacboyslim : Ja, je hebt een goed punt,maar ik vond Resistance er toch echt zeer goed uitzien. Maar op het moment ziet Gears of war er nog steeds beter uit, en masseffect zal misschien ook wel mooier zijn(kan ik nu nog niet over oordelen),maar dat is al een heel ander soort spel. Maar ik bedoel maar, Sony heeft toch mooie dingen ook laten zien. Zo vond ik van de speelbare games van Sony Heavenly Sword het mooiste, in HD is dit prachtig gewoon. En tja, qua shooters is xbox altijd voorgeweest,daarom dat ik deze keer ook wel onder de indruk was van resistance,en daarom mijn bericht,...

    Greetz
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :{ Man man, jij haalt een bericht van mij boven. Denk je echt dat ik hier op xboxworld ga zeggen, hey, jullie pro-xbox mensen, blabla... Nee, dit was een reactie op plasticman's bericht, en grotendeels bedoeld op plasticman! Dat haat ik dus he, dat ze berichten van mij nemen die fanboyistisch overkomen, maar dit zijn reacties op fanboyistische posts... Jullie voelen je direct bedreigt en dit en dat, allemaal tegen boss...:{ Hey komaan he man. Ik heb al genoeg slechte dingen gezegd van Sony, zelfs al serieuze discussies met mijn broer gehad,maar dat terzijde. Jullie moeten het ook eens langs de andere kant bekijken... Maarja whatever

    Greetz
     
  5. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier screens van een demo die gamespot heeft mogen uitproberen http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/masseffect/screenindex.html Als je het mij vraagt komen de gezichten toch wel realistischer over dan die van snake.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Svennies & Boss - Ik ben gek op discussie .. anders was ik geen politicus geworden :D .. dus als iemand een groot voorstander van een systeem is heb ik wel een paar opmerkingen .. maar dat wilt niet zeggen dat ik de persoon niet mag ... Ik vind het meestal wel leuk .. en Fardo is oud en wijs genoeg om zich te verdedigingen.

    Ik ben voorlopig nog niet echt een goed gevoel met de PS3 .. toch vind ik een aantal titels wel erg intessant ... dus ik blijf hem in de gaten houden ;) ... maar ik ben blij dat ik een xbox 360 heb .. want als de ps3 straks een aantal titels op de planken heeft staan .. staat bij de xbox 360 een groot aantal games in de schappen
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, je had toch gelijk kerel want de geruchten gaan dat op de E3 dit spel op een Xbox 360 draaide :9

    Lees dit!: http://xbox360.ign.com/articles/708/708431p1.html

    "Additionally, Microsoft sources who asked not to be mentioned by name, claimed the demo, hidden behind closed doors at E3, was running on an Xbox 360 using a third-party USB PlayStation controller."
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    enhet artikel is al weer verwijderd van ign ... het word steeds gekker :eek:
     
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik denk dat ze het niet mochten loslaten..
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Whow, dat wist ik nog niet..... 8)

    Wacht ff, ik heb het hele artikel nog wel ergens zien staan....

    " E3 2006: Xbox 360 Assassinated
    Ubisoft Montreal's Prince of Persia influenced action game may come to Xbox 360.
    by Douglass C. Perry
    May 12, 2006 - Ubisoft Montreal revealed its next incredible project, Assassins: Creed, exclusively for PlayStation 3 at E3 this year, much to the delight of Sony console fans and to the dismay of Microsoft consoles fans.



    A third-person action game in the vein of Prince of Persia, Ubisoft Montreal's newest title shows off the next generation with fantastic texture work, early but promising animations, and newly envisioned levels of Prince/Spider-Men climbing/traversing. But the game, officially, is strictly exclusive to PlayStation 3. Ubisoft officially would not comment on a possible Xbox 360 version.

    According to sources close to the company, however, there are potential plans for an Xbox 360 version at Assassins: Creed sometime in 2007. Additionally, Microsoft sources who asked not to be mentioned by name, claimed the demo, hidden behind closed doors at E3, was running on an Xbox 360 using a third-party USB PlayStation controller. The game system was hidden in a stand covered by a sheet. Again, Ubisoft officials would not comment.

    We'll have more soon."

    Dit is dus rechtstreeks gequote van het IGN artikel mensen, dus geen aanvallen of uitspraken over "amutaristische site" e.d.|:-

    IGN is trouwens een merk van Sony.... Zal dat de reden zijn dat het artikel alweer is verwijderd.....?
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Whoow... het word leuker....
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=100392

    "ManaByte"

    No, it's true. Multiple people saw the 360 when seeing the demo, and it was a joke going around E3.

    Ubisoft probably called IGN's marketing department and complained, who then ran up to the IGN warroom at E3 in a panic "Ubisoft will pull all ads if we don't remove that story about their deception on the floor!" And thus it was pulled. It's how things work."


    :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN is toch een onderdeel van Fox Interactive Media...
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja net als teamxbox .. hoe zo?
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Post 690

    "IGN is trouwens een merk van Sony.... Zal dat de reden zijn dat het artikel alweer is verwijderd.....?"
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep maar wat zijn cijfers.

    kijk naar veel forums en je ziet verschrikkelijk veel mensen zeggen zoveel slechte xbox360.
    maar het zijn dan ook merendeel de mensen die problemen hebben met de console die meestal naar een forum komen
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Goed nieuws! De Harddisk is in iedergeval upgradable .. dus dat is één zorg minder ...
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    tweakers.net
     
  20. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ook al heb je maar een 720p scherm, dan wordt je toch genaaid mocht je de non-hdmi versie hebben van de PS3. Het hele gebeuren staat of valt natuurlijk of ze wel of niet die beveiliging aanbrengen. Ik zou er toch liever niet blind vanuit gaan dat het wel goed komt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina