1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    toch wel vreemd dat het zelfs een verassing is voor de developers... Als Sony er al zo lang mee bezig is als sommigen zeggen is het toch best vreemd dat het zelfs een schok is voor developers op het platform.
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Is er trouwens al een schatting hoe duur PS3 games gaan worden?
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is nog niet speciaal vernoemd, maar je kan er volgens mij gerust op aan dat deze gewoon dezelfde wordt als voor de 360 spellen.
    Noemenswaardig duurdere spellen voor de ps3 uitbrengen zou denk ik erg gelijken op een financiele zelfmoordactie.
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Een DVDtje kost 10 cent, en een Blue-ray disc 10 euro.
    Reken maar uit :b:
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    In de tijd kostte DVD t.o.v CD ook stukken van mensen...
     
  7. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Heavy shit! Cell is powerfull daaruit blijkt. Maarja, wisten we al wel langer dan vandaag.

    Ik weet niet of ik het ooit al gezegd heb hier,maar de ps3 gaat hoogstwaarschijnlijk nog stiller dan de ps2 slimline zijn, en dat is stil! Maarja, over xbox 360 werd ook gezegd dat hij stiller dan de vorige ging zijn, dus toch eerst maar zien en dan geloven :D.

    ps: Misschien is het beter als we in het hardware/algemeen of i.v.m games in het ps3 games topic posten, E3 is voorbij, dus...;)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de PS3 stiller gaat worden dan de 360 interesseert me geen bout.
    Zo lang je er maar op kan gamen :) .
     

  10. Dat ie goed te gebruiken is als rekenmachine was inderdaad al langer bekend.
    Tis alleen nog maar de vraag of ie gaat werken in een spelcomputer:emo:
     
  11. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0


    nee heeeeeee dat zeggen ze toch OWK !! een gemodificeerde !!
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigelijk is hij speciaal voor een spelcomputer dummie!:lol: Maar hij kan idd ook voor andere dingen gebruikt worden vanwege zijn hoge rekenkracht. Maarja, voor spellen is dit ook zeer belangrijk natuurlijk(zodat er enorm veel te gelijkertijd op het scherm gebeurd,...)
     
  13. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Holy shit!!!

    Atari, het bedrijf dat de distributie van Sega-games in de Benelux verzorgt, heeft de prijzen genoemd voor een aantal PlayStation 3 en Wii-games. Zo gaat Sonic the Hedgehog voor de PlayStation 3 67,99 euro kosten, en gaat World Snooker Championship 2007 voor de PlayStation 3 zelfs 73,99 euro kosten.

    Hopelijk geld dit alleen voor atari en zullen de andere bedrijven gewoon voor 65 of 60 euro kiezen. Na de prijs van 600euro voor de ps3 en dan 74 euro voor een game begin ik steeds meer te twijfelen over de ps3

    Bron
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    wordt een dure expierience
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, die 73,99 euro staat me niet aan, staat me helemaal niet aan! Kan toch niet dat men games voor 73,99 euro gaat verkopen, wtf man! Hopelijk komen er officiële berichten van Sony zelf. Dan kan ik pas oordelen, maar zoals ik al zei: 73,99 euro voor een spel(wtf!!!)
     
  17. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist van een ander forum overgenomen. Het moet niet gekker worden :confused:


    Rumours have been circling the Internet recently, related to the presence of Sony's PS3 at this years E3 gaming expo in LA. IGN has claimed that an Assassins Creed Demo was actually being run on Xbox360 hardware. The IGN article has since been removed, but here's a quote of the article:

    "Ubisoft Montreal revealed its next incredible project, Assassins: Creed, exclusively for PlayStation 3 at E3 this year, much to the delight of Sony console fans and to the dismay of Microsoft consoles fans. Ubisoft officially would not comment on a possible Xbox 360 version.

    According to sources close to the company, however, there are potential plans for an Xbox 360 version at Assassins: Creed sometime in 2007. Additionally, Microsoft sources who asked not to be mentioned by name, claimed the demo, hidden behind closed doors at E3, was running on an Xbox 360 using a third-party USB PlayStation controller. The game system was hidden in a stand covered by a sheet. Again, Ubisoft officials would not comment."
     
  18. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Assasin's Creed komt idd later ook op Xbox 360, maar dat het spel op E3 op een 360 draaide is pure bogus.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, tja, dat het op xbox 360 komt is logisch. Maar officieel is nog niet bevestigd, anuwel iedereen het bijna weet. Maar het spel komt in maart al uit voor ps3, en dat is voor sommige(waaronder mezelf misschien) een reden om dan een ps3 te kopen...
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht nou maar af met die prijzen, de 360 games zouden volgens geruchten ook zo'n 70-75 euro gaan kosten, maar ik heb de meesten rond de 50 euro gekocht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina