1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    is het l!ve dan??
     
  2. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo hoort het ook échte gamers zijn niet console-bound;)
    Ze spelen de parels op alle platformen en genieten van al het moois dat de diverse platforms je te bieden hebbenO-)

    Want....
    - zou jij HALO willen missen?
    - of misschien Zelda?
    - wat te denken van ICO?
    - Of Lumines?
    - Animal Crossing misschien?

    Ik word vaak zo moe van die console wars * zucht *.
    Koop gewoon alle 3 de next-gen consoles.
    Dat hoeft helemaal niet zo duur te zijn als je denkt....als je je voorneemt om alleen de triple AAA titels aan te schaffen.

    Sprak laatst online iemand die het belachelijk vond dat ik alle 3 de next-gens ging kopen...wat belachelijk duur zei hij.
    Die gast had wel ff 12 360 games....( waaronder bagger )
    Als hij nou de 4 beste had gekocht had hij 8 x 60= 480 euro kunnen uitsparen.
    Je kunt je geld maar 1 x uitgeven natuurlijk, maar ieder zijn meug_0/
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben volgende week alleen 's avonds online

    Helaas genoeg niet:'-( . Ik begin morgen met mijn opleiding(voor werk) en ik moet vroeg op en tot 5 uur 's avonds duurt het altijd. Dus opblijven ga ik toch niet doen morgen. En overmorgen ga ik waarschijnlijk pas nieuws kunnen posten 's avonds dus. Tenzij ik door de dag een computer weet te bemachtigen(waarschijnlijk wel}:] ) Dus hierbij vraag ik ook of andere mensen het nieuws hier wat willen posten,maar ik denk dat iedereen die wat nieuws tegen komt van ps3, dat hier wel post,...:).

    Ik weet nu al dat ik dinsdagavond gewoon filmpjes gaan downen, alles rustig ga bekijken, lezen,... en woensdag en donderdag hetzelfde*) . Hell yeah, altijd fijn die E3!!!!!!!

    Greetz
    Boss
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Boss ik zal het Sony nieuws wel in de gaten houden en zal het uiteraard hier gaan posten ;)

    Btw goed nieuws :)

    bron: www.gamers.nl
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben benieuwd naar de presbriefing van vanavond om 1:00 ... misschien blijf ik zelfs wakker :eek:
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook benieuwd, morgenvroeg check ik het even voor een kwartier, de rest zal voor morgenavond zijn:).
    @Tecnomic: Thanx, dan kan ik lekker nieuws lezen als ik thuiskom:D(maar eerst vooral downen_O_ )

    Greetz
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Paar screens virtua fighter

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Ik vind het er op het eerste zicht(op basis van deze screens) mooier uitzien dan doa4. Maar ik wil het wel eens in beweging zien. Ook lijken de graphics me nog steeds niet geweldig voor een fight game, hopelijk kan tekken6 me bekoren...
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ps3 zet aanval in :p...

    Eerste glimp Sony's reclames vanuit de E3
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Unreal tournament laat als launchgame er geen gras over groeien: Onmiddellijk ps3 power!_O_ :
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    _O_ Mijn interesse voor unreal tournament 2007 is nu enorm gestegen!!!! Ik bedoel, ik had altijd schrik voor Sony dat ze geen launchgames kunnen laten zien die evenmooi zijn als de games die xbox 360 dan uitbrengt(november,...), maar deze screens bijwijzen het tegendeel!
    Ben benieuwd naar de andere launchgames!!!

    Nieuwe Trailer Assassin's creed!:

    http://www.gamespot.com/ps3/action/projectassassins/media.html?mode=trailers
    Ik ben benieuwd naar ingame footage van E3 van deze game, want alles van deze game spreekt me aan! Het concept is echt super.
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt UT 2007 ook niet op de Xbox 360? Correct me if I'm wrong.
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, voorlopig wordt er nog niet gewerkt aan een 360 versie.
     
  11. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal tournament laat als launchgame er geen gras over groeien: Onmiddellijk ps3 power!_O_ :
    [​IMG]

    woot vet mooi!!! dit is echt geweldig man! _O_
     
  12. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony is de master van marketing...alleen al die posters van Play Beyond.
    Masterlijk....ze stralen iets cools uit.

    GO SONY!
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, en dat voor een launchgame! Deze nacht is het perconferentie van Sony, dus ik denk dat ik om 6 uur ga op staan, om die te kunnen bekijken :D, dan om 7 uur door... en 's avonds terug volle bak downen!
    Dus denk er maar aan dat morgen deze zaken zowizo bekend zijn(getoond):
    -controller
    -lair
    -motorstorm
    -killzone 2
    -online ps3
    -naughty dog project
    -resistance
    -unreal
    -heavenly sword
    -GT5?
    -...
    -en ga maar een hele tijd door!!! Dan later deze week games als mgs4, assassins creed,...
    Er staan ons mooie tijden te wachten!!!:)
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Of niet dan! :9

    Is het nou echt zeker dat UT 2007 een launchgame wordt ?

    Wow wat ik zo hoop is dat FF 13 en het vervolg op Shadow Of The Colussus worden aangekondigd _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2006
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Me 2:p blijf met de hele crew wakker ofzo:+
     
  16. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal mee eens, en als je de games die je hebt ook nog eens ruilt dan kan je met 1x 60 euro een hoop leuke games spelen.

    Maar ff E3, ik blijf wakker. Wil het allemaal zien. Heb morgen lekker een dagje vrij genomen. Beetje fietsen had ik al in gedachte, maar stiekem zo gepland dat ik E3 goed kan bijhouden en optimaal van xbox live gold kan genieten.

    Wordt vet vanacht! PS3 gaat de toon zetten....... maar Wii en de 360 gaan korte mette maken
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    E3 begint nog niet deze nacht he. Pre-E3conference van Sony alleen ;). Maar ik heb er wel vertrouwen in...:).
     
  18. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Cool, je hebt gelijk gaat om de persconferentie. Maar daar wordt wel een boel duidelijk.

    Voor mij wordt PS3 ook een mustbuy, echter of ik hem direct koop zal veel van deze persconferentie afhangen.

    Waar gaan jullie hem volgen. Gamespot live?
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, hier wordt een hele boel duidelijk. Alle games van Sony zelf worden waarschijnlijk getoond, ps3 online, controller en nog een hele shitload man!:D _O_ . Het bijlangrijkste van ps3 wordt dus getoond vanaf 1 uur.(buiten mgs,...:9 ).
    En ik kan helaas niet opblijven, ik heb al veel te weinig slaap op het moment en moet zeer vroeg op. Maar ik ga wel vroeger opstaan om de persconferentie te zien. Maar als ik deze nacht zou opgebleven zijn, zou ik zeker via gamespot het bekijken(of ign,... er zijn zoveel sites;))
    Dus Kenman, veel plezier deze nacht;) , ik ga slapen:'-( :D , doei iedereen, en enjoy van Sony :9
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga ook de e3 press conference van sony volgen :) Kunnen we samen op voice chat doen boss:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina