Mee eens Het is wel totaal anders dan super mario, maar mijn vriendin vind het leuk om te spelen. Matchen van outfits met schoenen en accesoires, beetje volleyballen. En als je een beetje op virtuele babes geilt steek jij er ook nog wat van op. Blessings Ahara
Je zou Rayman 3: Hoodlum Havoc kunnen kopen. Vexx is ook wel een goede platformer. Blinx heeft best wel rotte controls. Ook is volgens mij aangekondigd dat Sonic naar de xbox komt. edit/ Maar voor de beste hints naar wat meisjes leuk vinden op de xbox, moet je bij Munch zijn.
Waarom zijn jullie van mening dat vrouwen andere spellen interessant vinden dan mannen? Met m'n vriendin speel ik bij voorkeur een shoot 'm up of racer. Niks zo goed voor de saamhorigheid als een co-op missie in HALO *)
Me zus vond DOA3 ook helemaal geweldig, maar geen DOAX die ze ook een x had gespeeld dus de 1ste meisje die DOAX niet leuk vind.
Rayman 3 vindt ze op zeker leuk!! leer mij vrouwen kennen hihihi en mischien DoaX en the sims vinden vrouwen ook vaak wel leuk. en Tarzan oh wacht dat is een ander spelletje.
Je kan nog het beste Rayman2 kopen (mits die op de xbox is, dat weet ik namelijk niet). Anders komt Rayman3 wel in de buurt. Je moet er echter wel rekening mee houden dat dat spel verder totaal niet boeiend is...
voor 30 Euro kan je het misschien toch doen, scheelt een hoop geld, en ik hoor een aantal Positieve geluiden over TJ&E3 (vond et zelf niet echt)