1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soortgelijke spellen

Discussie in 'Algemeen' gestart door StephanieVM, 5 aug 2013.

  1. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb een aantal spellen die ik altijd leuk vind om op te starten en weer aan de slag te gaan. Maar ik ben eigenlijk opzoek naar nieuwe spellen. Heb pas sinds kort weer een Xbox die ook nieuwe spellen afspeelt..

    Dus ik zoek soortgelijke spellen.

    Wat zoek ik dus ongeveer?
    Assassin's Creed, Hitman, Metal Gear Solid etc.

    Dus eigenlijk spellen waar wat uitdaging inzit. Hitman heb ik altijd heel vet gevonden. De laatste die ik heb gespeeld was Silent Assassin. Van AC speel ik nu III en MGS heb ik een box besteld.

    Iemand tips ?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Batman Arkham city

    heeft leuke stealth en leuke combat in een open wereld en je kan je er uren mee vermaken
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dishonored misschien? Zelf niet gespeeld, maar het is net als de games die je hebt een stealthy game.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hitman Absolution, for sure. Leukste stealthgame van deze generatie, mits je kunt accepteren dat Absolution in weinig lijkt op de oude Hitman games.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Assassins Creed II. Best AC game van de serie!
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is Brotherhood vind ik, maar met ACII zit je ook goed.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik neem aan dat ze de oudere AC games al heeft gespeeld. Anders doe je het jezelf toch niet aan om dat vreselijke derde deel te spelen? :+
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vond AC II persoonlijk een stuk leuker om te spelen. Maar Brotherhood is ook wel vet.

    AC 3 is in mijn ogen echt een klotegame. Daar was ik echt heel snel op uitgekeken.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2013
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Brotherhood was gewoon een expansion pack van II.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    :+ .
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk, maar wel een erg goede.

    De enige reden om ACIII te spelen is juist als je de eerdere delen niet hebt gespeeld. Dan weet je niet hoe veel beter die zijn en lijkt ACIII misschien iets beter dan het werkelijk is. :+
     
  12. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks met Batman.. Heb wel even de gameplay/trailer bekeken maar spreekt me niet aan. Toch bedankt!



    Ook niet helemaal mijn type spel, voorkant zag er wel tof uit maar na de gameplay/trailer gezien te hebben is het hem toch niet helemaal.



    JAAAAAAAAA. Oke die trailer is echt heel nice. Ik heb nog bonnen van de Game Mania (fijn, als de GM gaat sluiten ^^) dus dan kan ik die daar mooi voor gebruiken, thanks!


    Agree! Heb die hiervoor gehad maar omdat ik hem wel gezien had maar doorverkocht. Vind tot nu toe dat deel beter dan III die ik nu heb.

    Thanks all
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Ik zou Dishonored toch een kans geven hoor, is echt een topgame en is met een stealth speelstijl echt heel erg tof.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben toch behoorlijk fan van stealthgames, maar ik vond hem niet zo gruwelijk tof als dat ik had gehoopt en gedacht. Het sfeertje vond ik heel vet, maar er was iets waardoor ik het niet langer kon opbrengen om hem door te spelen. Ik weet nu nog steeds niet wat het precies was.
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Als je echt hardcore bent haal je gewoon Thief: TDP en Thief 2. :cool:
     
  16. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ook van rpg's houd, dan kan ik je Deus ex: Human Revolution ook wel aanraden.
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Ik had juist zoiets van 'meh' zal niet veel soeps zijn. Maar toen ik eenmaal bezig was vond ik het echt heel erg tof.
     
  18. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm misschien moet ik hem dan toch maar even checken. ;)
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je RPG's waardeert: Oblivion en Skyrim kun je ook stealth spelen als je je punten in stealth skillss steekt. Veel sluipen, inbreken en stealth kills.
     
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Word
     

Deel Deze Pagina