Nou. Hitman was er niet meer (de website staat altijd een dag achter), Dishonored ook niet. Dus heb ik maar andere keuzes gemaakt. Call of Duty - Modern Warfare 3 Ghost Recon - Future Soldier Splinter Cell - Conviction En da allemaal voor maar 9 euro Anyway, Future Soldier is echt heel gaaf!
True that. Maar Splinter Cell vind ik altijd wel iets weghebben van Hitman. Ik had altijd de allereerste op de eerste Xbox die vond ik al geweldig. CoD heb ik altijd op de PC gedaan maar ik dacht, laat ik eens kijken hoe dat op de Xbox is en misschien binnenkort toch maar Xbox Live gaan aanschaffen.
Splinter Cell is wel een aanrader ja. Conviction en Double Agent zou je kunnen halen, beide games hebben wel hun dosis stealth en actie. En als je heel even wacht dan zou je de nieuwste titel in die reeks kunnen halen: Blacklist. Die komt 23 Augustus uit.
Ik heb nu Convicition gehaald omdat die nieuwe is. Zeker weten dat ik Blacklist ook ga scoren! Die had ik op mijn vorige X360, vond hem niet geweldig dus heb hem verkocht.
Was bij de Game Mania. Er zitten er 2 in Utrecht waarvan er 1 dicht ging en toen kreeg ik kortingsbonnen. (2 used games 50% korting en 1 used game gratis bij inlevering van 2 used games van hetzelfde platform met een waarde van 30 euro) Was normaal 53 euro (ook niet heel duur voor 3 games) maar nu dus 9. Had nog wat oude spellen erbij verkocht.