Sorry maar de Cube is echt VET !

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JaysonX, 2 mei 2002.

1. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    Tekken 4 is niet exclu. voor PS2, alles kan nog gebeuren...

2. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt de cube ook best wel vet en ik heb er ook over nagedacht op ereen te kopen maarja ik zie nog wel

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    volgens mij komt hij niet naar xbox hoor?

Nog niet althans

Mace Griffin Bounty Hunter wel

waarschijnlijk heb je die verward met star wars bounty hunter want die is geloof ik Cube/ps2 exclusive

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel zeker dat ik die verward heb.:'-(

5. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit bericht is geschreven door Tipex, niet door DeVriendin

Hier staat sinds gisteren ook een zo'n schattig paars blokje in huis en de eerste indrukken zijn goed. Der worden hele aardige graphics uit geperst, al heb ik nog maar 1 spelletje kunnen spelen namelijk super monkey ball. Erg leuk spel en het heeft een echt nintendo gevoel (ook al is het door sega ontwikkelt), dit soort spelletjes zul je dus niet op de xbox gaan zien. Grootste nadeel wat mij betreft aan dat ding is de controlleer, na een half uurtje spelen stond de afdruk van de linker analoge stick al in me duim staan, dat had ik vroeger ook al met me N64. Verders had hij wel wat groter gemogen, kortom een xbox controller aan een cube zou een leuke aanvulling zijn.

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Excuses de post hier boven is van mij... Me vriendin was nog ingelogd op mijn pc-tje.... Kan dit veranderd worden? Mods?

7. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    wwwhhhbbwwaaaa Had je eerder moete denken}:] ;) hehehe is toch goet dat ze dat zet is No

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht al wat een intelligente post opeens :), maar wat maakt het nou uit joh wie het zegt, het gaat wat mij betreft erom wat er gezegd wordt en dat klopt helemaal.

9. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Onze GameCube heeft een fijn plekje naast de XBox en de PS2. Het straatje is compleet!!
    X-Box voor mij nog steeds nr. 1 maar het vrouwtje denkt daar denk ik toch anders over...

10. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    *ahum*!

Mgoed, je laat ze met je kjoeb spelen en meteen denken ze dat ze met je nick mogen posten...geef ze een hand....euhm...geef ze je middelvinger en ze vragen je om je hand?

Tis in ieder geval een leuk stapeltje zo...X-bos, PS2 en het kjoebje bovenop...

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Wij tweetjes en Tipex z'n vrouw.......welke spellen spelen jullie op kjoeb?

12. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Sh*t....dat meen je niet.....Tipex = getrouwd??? :eek:

Ik ben niet tipex zijn vrouw maar ik denk dat je mij bedoelt....dus ok...

Ik speel Super Monkey Ball en ga vandaag nog es kijken of ik er nog een bij ga kopen...moet nog met vakantie he ;)

Maar 1 spel spelen gaat vaak vervelen dus er komt er waarschijnlijk nog een bij. 24 mei ben ik jarig...tipex es ff lief aankijken ;)

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    I know, Cube is vet. Ik ga hem ook wel kaufen denk ik, 'k heb m'n N64 verkocht, dus 'k heb het geld binnenkort.

Voor evt. donaties, mail naar t_crapts@hotmail.com :+

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gister ff de cube mogen proeven. het spijt me maar die controller is zo'n enorm pietepeuterig ding.. beeetje irritant gewoon :p

maarja kom ik net uit mn nest hoor ik dat mn broertje er een aan het halen is :)

15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boehoe :'-(. Waarom heeft iedereen kleine broertjes die alles wel kopen, en ik niet ]:- . Nouja, woensdag heb ik het geld bij elkaar gesprokkeld/gebedeld :). PS2 vind ik zuigen dus ik houd het maar lekker bij 2 consoles :).
    Maarja, WouteR, geef je eerste impressie zometeen eens :D.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heb wel ff resident evil 0 gespeeld, vond ik nou opzich niet zo bijzonder, maarja ik hou sowieso nie van RE.. mn broertje is nog steeds niet terug, hmm uitverkocht bij de intertoys? Zijn ze doorgefietst naar Katwijk? Who knows :p damn di eknakker heeft geen mobiel bij zich =(

17. Flood

Flood Guest

ik wou eerst ook een cube kopen (naast mijn boxie) maar nadat ik luigi's mansion en wave race had gespeeld, dacht ik echt van:
    Dat doe ik dus nooit.
    Ze zien er allebei goed uit maar luigi''s mansion word goed saai
    wave race is echt klote te besturen (heb wave race ook niet echt lang gespeeld.
    En mario sunshine heeft dezelfde gfx als op de n64....
    dus voor mij zou de enigste reden om het te kopen zijn:
    Smash bro. melee, pikmin en super monkey ball.
    Maar dit zijn niet echt spellen waar je een console voor koopt.
    En voor de rest heb ik nog van geen 1 cool spel gehoord wat eraan zit te komen...resident evil sucks!

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou hijs terug hoor.. met alleen Tony Hawk 3 ]:- Die is ook op de Xbox.. maarja, alle games schenen weg te zijn ofzo

19. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    Phew, Wouter heeft al Resident Evil 0 gespeeld. Erg vreemd want dan ben je de allereerste in de wereld...

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eh sorry hoor er was iig een Resident Evil te spelen daar :)

Deel Deze Pagina