Waar staat dat dan, want ik zie het nergens letterlijk staan... Er wordt gespeeld op de originele controllers van elk platform. http://www.consolewars.nl/toernooi/regels/ De Regular was tot een paar maanden geleden de originele, maar tegenwoordig wordt een Xbox standaard met een Small controller geleverd...
Ik heb ff op hetForum van het coul calibur 2 gezien dat nog aan microsoft gevraagt word of het nou een small of een big controller gespeeld word. Ik hoop dat het met een big controller gespeeld word, want als datniet zo is kan ik het net zo goed opgeven. En Jeruzame jij zei op dat forum dat je dacht dat het een big zou worden en op dit forum een small
Ja, toen dacht/hoopte ik dat de originele de grote is, maar nu bedenk ik me in eens dat de Xbox nu met de Small wordt geleverd...
KILIK of Maxi heerst gewoon. maar cervantes en al die mensjes zijn ook cool SPAWN ook allemaal eigenlijk. Damn geneen slechte.
Ze zijn ook eigenlijk allemaal wel goed. Alleen ik vind Spawn, Talim en Nedrid het beste. (Jammer dat Spawn niet mee mag doen) En doe grote slome charackters zijn het slechts, zoals: Beserker.
De inschrijving is vaag en ingewikkeld, naar mijn idee te om je in te schrijven voor een toernooi. Vinden jullie niet? Eerst bij een andere site gaan, dan een organisatie oprichten, dan ian shit enz. Ik wil alleen meedoen meer niet.
Ingewikkeld? Het is gewoon heel makkelijk: Je gaat naar www.consolewars.nl, dan ga link in het menu naar Inschrijven , dan kun je kiezen op welke console en welke dag je wilt spelen, dan vul je het formulier in en klaar is kees.
maarre mag je de instellingen veranderen van de knoppen en meot die 2 speciale grabs van ivy leren pff echt moeilijk
nee de buttonsettings mag je niet veranderen als t goed is. stond op tforum maar ze denken er nog over na of je de triggers wel mag instellen. ja man de inschrijvingen voor de cube zijn echt niet meer normaal vergeleken bij die van de ps2 en xbox
ga hiernaar toe en ga dan naar de dag waar jij je hebt ingeschreven. en op die pagina staat ergens dat je je kun uitschrijven.
Je mag nu je eigen button setting gebruiken: De button setup is nu vrijgegeven, je mag als je wilt je eigen button config gebruiken. (button config mag alleen plaatsvinden VOOR een match, je mag absoluut niet in een match je config aanpassen, ook niet bij het wisselen van character) Het is bij de organisatie ook nog niet bekend met welke controller er bij het Xbox toernooi zal worden gespeeld. Ze zijn namelijk van Microsoft afhankelijk en ze hebben nog niets van hen gehoord. Misschien dat we zelfs met onze eigen controllers mogen spelen, maar 't is nog even afwachten... Bron
Ah das beter dat je emt je eigenconfig mag spelen, maar ik hoop wel dat je met je eigen of een grote controller mag spelen want als er met een kleine controller word gespeeld kan ik het wel vergeten