1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur 2 toernooi

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martijnisfijn, 8 okt 2003.

1. XtremeX

XtremeX Hardcore Xtreme

Leuk Bevonden:
    0
    haha die ene ;)

2. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Die ene uit Arnhem? Ow 8)

3. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Headcollector1 en ik heten allebei Jeroen en komen ook beiden uit Arnhem :+

4. XtremeX

XtremeX Hardcore Xtreme

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht al zoiets opgevangen te hebben

:9

5. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    XtremeX doe jij ook me met het toernooi? Op welke dag, en met welke charackter(s) speel je?

6. XtremeX

XtremeX Hardcore Xtreme

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog niet zeker op welke dag want ik ga met paar vrienden die op ps2 spelen, maar die kunnen het beste op zondag, maar ik heb de lijst bekeken hoeveel er op zondag voor de xbox komen en daar ben ik niet zo heel tevrede over waha8)

ik speel denk met kilik, necrid of cervantes

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    wie is abbo van gamequest die krijgt gratis entree kaartje

8. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    is di site alleen maar voor soulcaliber>???
    Anders zou ik er ook wel 1 willen oprichten voor HALO.

9. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Met welke controller er wordt gespeeld, is verdomme nog steeds niet bekend. Ze blijven ons geduld wel op de proef stellen...

10. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
  11. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
  12. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook maarja ik heb paar knopjes verandert dan lukt het wel ok vind alleen vervelend dat de zwarte en witte knop daar onder zitten

13. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben tweede geworden bij xbox :D

14. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ow dat is cool! met wie speel jij en heb je erg heel veel geoefend? of nog niet eens elke dag?

15. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde met raphael en ivy best wel veel geoefent maar ik had geluk zal wel ff me verhaal vertellen

Ik begon tegen iemand met talim. Hij kon alleen maar jugglen ik ,altijd maar ringout na 1 ronde zei iemand dat het over was ok. Toen ging ik ff vragen of het niet best three of three was het was wel zo dus ik mocht nog een keer. Ik moest toen gewoon tegen iemand ik ging door naar de tweede ronde. Toen moest ik tegen iemand die eigenlijk voor de gamecube kwam spelen maar gamecube zat vol. Ik won alweer met 2 wins. Derde ronde moest ik tegen een meisje het was eigenlijk best makkelijk haar ass gekicked :9. verder nog een ronde, nix speciaals aan 2wins gewonnen, en toen finale hij speelde met maxi hij was wel ok niet super hij maakte steeds gebruik van onder aanvallen. Ik had me ook moet focusen op onder aan vallen maar nee dus heb ik verloren en ben ik nu tweede geworden

ik had eigenlijk wat meer tegen stand verwacht ik zou zeggen train op side steppen is heel erg handig verder gewoon oefenen

16. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat je tweede bent geworden. Altijd kloten om de first loser te worden :mad:

Ik ben benieuwd hoe ik het morgen er vanaf breng. Ik vrees dat ik de eerste ronde eruit lig, maar als ik Majin zo hoor is er nog hoop... :)

17. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    @ Majin: hoe laat werd trouwens de finale gespeeld? En was het een beetje goed geregeld?

18. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok jongens, ik ga ownen op de HCC dagen, alleen helaas niet in de Xbox competitie. Ik heb destijds helaas de PS2 versie gekocht dus doe ik daar aan mee. Kom dus allen met "Clawviper" vlaggen aangelopen als ik in de finale sta. ;) Yunsung the best! :)

19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    hmm 11:30 begon het en 14:30 ongeveer was het afgelopen. en ik had gewoon geluk Juruzame ik kreeg gewoon beginnelingen :9 waar ik eerste ronde van verloor speelde heel vals steeds stomme juggles maarja hij verloor zelf nog van iemand die beter was

PS : was wel ok geregeld kon wel meer personeel aanvragen.
    Eentje regelt alle inscrijvingen en andere lopen gewoon wat rond. Ze letten niet op als je aan het spelen bent maarja verder vind ik jammer dat Xbox sectie zo klein was

Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  20. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, er komt altijd een factor geluk kijken bij een loting. Dat kan goed maar ook slecht uitpakken. Ik hoop dat ik geen nieuwelingen tref want ik wil wel een beetje lol beleven. Liever een goed gevecht in de eerste ronde verliezen dan met walk overs een aantal ronden verder komen...

Mooi dat het al rond 14.30 u. is afgelopen. Kun je tenminste nog de andere delen van de HCC bekijken.

Ik laat jullie morgenavond weten wat ik er van heb gebrouwen...

Laatst bewerkt: 28 nov 2003

Deel Deze Pagina