owja troost headcollector 1 er zijn ook grote controllers er word niet geloot eentje gaat naar xbox toe en diegene die er bij komt moet je tegen. als ik jouw was ou ik daar hele tijd blijven en kijken wie het slechtste is als hij bij de xbox staat meteen naar toe rennen
Ik heb maarliefst de tweede ronde gehaald. De eerst ronde won ik makkelijk(3-0, 3-0). In de tweede ronde was ik redelijk kansloos tegen een gast die met Voldo speelde (3-1, 3-2)... De voorronde van zaterdag werd gewonnen door een gozer die met Cervantes speelde (nickname weet ik niet). Hij won - naar mijn mening verrassend - van een donkere Belgische gast die met Ivy speelde. 't Was leuk om mee te doen. Je kon goed zien wie er had geoefend en wie niet of nauwelijks.
Ik was al de eerste ronde uitgeschakeld Door dezelfde gast die Jeruzame had verslagen die met Voldo speelde
Ja, hij was erg goed met Voldo. Hij had een lange combo die niet te blokken was doordat de attacks zo snel achter elkaar kwamen. Toen ik dat tegen hem zei, vertelde hij dat hij we flink wat uren op had ge-oefend. En dat betaalde wel uit... Bovendien was ik niet gewend om tegen Voldo te spelen - in tegenstelling tot Cervantes en Ivy-, dus ik kende Voldo's moves ook niet echt. En dan verlies je dus redelijk kansloos. Ach, er zijn ergere dingen in de wereld @ Headcollector: Ik ben om 13.30 u. nog ff naar de Game Arena gegaan, toen we er toevallig langsliepen. Toen werd net de halve finale in poul verband gespeeld en heb ik ook de finale gekeken. Wij (Mark, jij en ik) verwachtten toch dat die 'Voldo' wel de finale zou halen hè. Nou, hij heeft de halve finale niet gehaald. Er was wel een gozer die voor de halve finale niet op kwam dagen (daarom werd de halve finale in een poul van drie gespeeld), misschien dat hij dat was. Maar hij heeft in ieder geval niet de finale gehaald. De finale ging tussen die donkere gast (uit Antwerpen overigens) met Ivy (waarvan we voorspelden dat hij tegen 'Voldo' in de finale zou komen) en een wat kalende gozer met Cervantes. 'Cenvantes' won (naar mijn mening verrassend) van 'Ivy', aardig overtuigend met 2-0 (3-2 en 3-1 meen ik). Grappig detail; ik kwam met een gozer aan de praat die ik herkende als mede-toernooideelnemer. Hij vertelde dat hij met een aantal andere gasten uit Antwerpen kwamen, en dat ze goed 'presteerden' ; ééntje won de GameCube finale en dus één die de Xbox finale verloor. Ach ja, je moet toch wat als je matches aan het kijken bent. Altijd leuk om iemand anders te analyseren op z'n sterke en zwakke punten. Niet dat het helpt, maar 't houdt je bezig...
Toen ik in de finale stond moest ik tegen iemand die met maxi speelde hij was niet heel erg goed raar dat die tot de finale door kwam. Heb wel 2 andere veel beter zien spelen
Dat had ik dus bij de finale. Die 'Ivy' leek mij beter dan 'Cervantes', aangezien 'Ivy' nog in de poule wedstrijd daarvoor met moeite maar wel overtuigend had gewonnen. Maar toen het er echt om ging (in de finale dus), verliep de wedstrijd net andersom... P.S. Let s.v.p. op je interpunctie (punten, komma's). Dat leest een stuk fijner en sneller en wordt ook door de moderators gewaardeerd...
Dus daar moet je maar even aan gaan werken, want je zult het toch echt moeten kunnen straks... Maar back to on topic: ik vond het erg relaxed dat we toch de controller konden kiezen, aangezien er van tevoren werd gezegd dat er met de Small zou worden gespeeld. Pluspunt voor de organisatie...
en hoe is de rest van alle mensen van deze thread allemaal geeindigt dan met het toernooi? en kingtuur deed toch ook mee? ik had verwacht dat hij wel hoog zou eindigen maar ik zie hem nergens staan bij de winnaars ofzo? ik vond het trouwens wel een vet toernooi. lekker ontspannen zitten op je stoeltje, beetje kletsen, beetje voor de lol tegen andere goeie sc2 spelers gamen. En ook goed trouwens dat je met allebei de controllers kon spelen voor de xbox(al deed ik mee op de ps2).