Ik heb de demo gespeeld en ie is zo cool, de grapchics zijn heel erg goed en ie is ook heel erg goed gameplay maarre ik heb 3 vragen: Hoeveel characters zijn er in het spel inc secret characters? hoeveel arena's zijn er? welke moeilijksheidsgraden zijn er? Alvast bedankt
Hahaha Ik heb de Weapon Masters geheel uitgespeeld (2 keer dus) in 2 dagen. Denk dat ik er 10 uur over heb gedaan. Was ook in de week van de Gamexpo. Dus het is wel degelijk kort naar mijn mening. Wel leuk die hidden chapters enzo.
Ik heb m ook sinds vanavond, en dit is voor mij ook de beste fighter die ik ooit gespeeld heb, vet snelle gameplay, makkelijk te leren, moeilijk te ''masteren'', mooie graphics, goed geluid etc. Ik heb ook die strategy guide van Piggyback, en die is eigenlijk ook een must-have als je dit spel hebt.
3.500 moves staan erin, tactieken, tips, etc. En heel erg mooi vormgegeven. Ik ben van plan ERG goed in SCII te worden En dan is zo'n guide wel nodig vind ik ja...
Denk van wel hij ziet er niet het zelfde uit maar de trucjes die hij doet lijken erg veel op die van yoshimitsu en hij ook zoeen zwaar
alleen die yoshimitsu uit tekken ziet er veel cooler uit. Spawn vind ik de beste cervantes is ook goed
Das Kilik dus... Nightmare pwnge!Een paar ahum, "mokerslagen" en wat sneller steken en weer iemand die in het stof bijt . Hij heeft ook een goeie "uitstraling". Een de Soul Edge is natuurlijk ook mooi. Ook wel vet zijn die moves als je er van die vlammen bij krijgt, ik heb nog steed niet achterhaald hoe ik die doe :{
ik heb 'm bij de FRS besteld met gratis guide maar ik heb 'm nog steeds niet in de brievenbus gekregen
Yoshimitsu - Weapon Master Mode chapter 2 uitspelen Charade - begin chapter 3 Cervantes - chapter 3 Sophitia - chapter 4 Seung Mina - halverwege chapter 6 Uit het blote hoofd, ben er dus niet 100 % zeker van. Voor Assasin, Berserker en Lizardman moet je WMM een tweede keer doen, heb ik echter nog niet gedaan. edit: http://www.gamefaqs.com/console/xbox/code/13010.html