Eehh ik heb het uit de officiele strategy guide hoor, je moet ALLE missies in WM mode 2 keer uitspelen staat er.
ja heh heh maar dat zeg ik dus als je alles al blauw hebt gehaalt zal maar zeggen moet je daarna als je edgemaster status hebt gehaalt terug naar chapter vier om zo nieuw gebied te unlocken. en als je die uitgespeelt hebt krijg je lizardman
sommige wapens verdien je door een bepaalde stage uittespelen ofzo en de rest kan je gewoon kopen in verschillende chapters alleen om sub-chapter 2 te unlocken en de wapens te kunnen kopen die in dat gebied zijn. moet je wel edgemaster zijn en dan een bepaalde stage in chapter 4 weer overnieuw doen zodat je ook bij dat gebied komt.
Ik krijg het echt niet voor elkaar me laaste 3 lege character plekken vol te krijgen heb weopon mode uitgespeeld , arcade mode uitgespeeld en time mode uitgespeeld, en nog iets zijn 2 van die 3 character die ene niet in in de japanse verzie zaten >??
je kunt 1 beserker halen via WM mode uit te spelen dan de dungeon met die berserkers uitspelen en de rest ben ik nog ff mee bezig zie boven hoe je lizard man moet halen en hoe moet ik assasin unlocken?
De arena's in SC2 zijn inderdaad een stuk mooier en gedetaileerder. Hoeveel weet ik niet, ik heb ze niet geteld... Er is trouwens een goede review over SC2 geschreven waar veel informatie in staat: check http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=reviews&id=121
Even een snel vraagje; Toen ik de game in de winkel zag draaien, horode ik geloof ik Engelse stemmen. Kun je ook instellen dat ze gewoon Japans praten (Zoals in de originele Dreamcast versie)!?
Ah gelukkig. Want die Engelse stemmen in Shenmue bijvoorbeeld werd ik echt misselijk van; zo ongelooflijk saai en monotoon. Dus was bang dat ook bij deze game alleen een hele slechte voice-dub hadden gedaan, maar gelukkig is Namco iets slimmer dan Sega
Wat is jullie experience bij Weapon Master mode? Ik zit nu op iets van 230.000 exp. Ik heb de eerste serie helemaal uitgespeeld en veel van de Extra Missions. Ik ben nu bezig met een aantal die maar niet willen lukken
Gewoon blijven proberen Jeruzame, gewoon blijven proberen. Wissel anders van mannetje of wapen, of anders zelfs van costume, maar blijf gewoon doorgaan totdat je het hebt
Sommige missies kun inderdaad zwaar irritant zijn. Ben nou voor de tweede keer compleet bezig (normale + extra missies), maar deze keer met Yoshimitsu. Toestraks was ik met die missie bezig waar je de tegenstander (Cassandra) verslaat door te Guard Impacten, in de extra missie moest je geloof ik zelfs Guard Impacts van de tegenstander (Sophitia) Guard Impacten Ben een tijdje bezig geweest voor ik in beide missies een Ring Out had...
Tja, de missie is iets anders dus. Niet dat het veel uitmaakt als je geen GI kan doen al zou je leven ervan afhangen :/
Deze game lijkt me dus wel wat. Ben nog steeds op zoek naar een beetje een goeie fighter op m'n Xbox. Had SC ook al op m'n PSX, en heb deze dan ook bijna grijs gespeeld. Denk dat ik volgende week ofzo maar eens een Gezocht op Xbazar ga plaatsen.