Soul Calibur 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 15 mei 2003.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu Platinum Egemaster, en ik heb alle missies blauw en in chapter 4 alle missies nu weer overnieuw gespeeld maar ik krijg dat nieuwe gebied niet?

2. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is bovenste missie in chapter 4 (Mizak ofzo). Die missie speelt zich af in die kerkruine en je moet 5 tegenstanders verslaan. Als je WMM al een keer hebt uitgespeeld (en dus aan de extra missies bezig bent) en je rang Edgemaster is zou je toch echt dat Subchapter moeten unlocken...

3. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    boo shem ee die guard impact is dat als ze je aanvalt dat je dan moet gaurd impacten zo ja die was wel makkelijk

4. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
  5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kwam op gamefaqs dit toevallig tegen, is dit wat je bedoelt?
    "Subchapter 2:
    In Weapon Master mode, gain 300,000 experience to reach Iron Edgemaster. Then beat Chapter 4-3."

In de Weapon Master Mode heb ik "Money Pit/Top Tier" verdient. Maar wat is dat? Ik kan het nergens terugvinden.:confused:

6. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige arenas hebben meerdere variaties, die dungeons bijvoorbeeld (de meeste arenas die je alleen in Extra kan spelen). Met de L en R trekkers kun je die dan uitkiezen.

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een stage als je vs doet ofzo dan kan je dat kiezen

8. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    ik ben nu ook zo ongeveer op level 80 maar heb alle sub chapter 2 helemaal gaar gespeeld , maar nog steeds geen lizardman :mad:

9. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    je moet die monestrophy dingetjes spelen met die kerk en die vervelende taki heb je dat gedaan?

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een tip voor dat level; Neem Taki. Versla de eerste twee gemakkelijk en dan kom je tegen Taki. Gebruik je Soul Charge tot de Max, en dan rennen naar Taki toe en Y (rennen Y).
    Je steekt haar dan en is dan bijna in een keer dood. Volgensmij werkt dit alleen tegen Taki.

11. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    weet niet , ik heb alle levels compleet , welk chapter is dat dan ???

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Chapter 4 Merope Monastery
    Defeat the 5 enemies within the Time Limit!

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nee, ik heb al heel lang alle missies gehaald. Guard impact is als je iemand blokt zodat ie van even van zijn verdediging af is zegmaar. Als je goed timed en -> A drukt krijg je guard impact.
    Je ziet dan een soort flits omdat je iemands aanval blokt, daarna kan je even aanvallen zonder dat de tegenstander kan verdedigen. Dat moest je trouwens doen bij de allereerste missie dus als je het niet meer weet hoe het precies gaat moet je die even overdoen. ( ik wist het zelf namelijk ook niet meer wat dat nou inhield)

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja die is leuk ja, tip: Probeer een keer Raphael en dan heeeeel vaak en snel op Y drukken. Dan heeft de tegenstander weinig tijd om iets terug te doen, ik heb het zo in een keer gehaald.

15. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind toch iets raar waarom zit voldo niet in het voor filmpje

en die merope monastry heb ik gehaald met voldo met sou edge complete. ook al blokken ze ze krijgen nog steeds damage

16. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Charade zit ook niet in het filmpje, beats me why.

Makkelijkste manier om die Monastery missie te winnen is door Guard Break aanvallen. Dat zijn gewoon moves waarbij je wapen vlamt en als je tegenstander blockt terwijl je zo'n aanval doet gaat er heel wat health af (Taki gaat geloof ik in één keer neer). Level 3 Soul Charges en Ring Outs zijn minder effectief maar werken ook wel.

17. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    of hun laten aanvallen dan guard impacten

18. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Die missie heb ik al lang gehaald , maar nog geen Lizardman , ik begrijp niet waarom :confused:

19. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt Lizardman ook niet door die missie (opnieuw) uit te spelen, je unlocked een extra chapter daardoor (mits je dus Edgemaster bent). En in dat extra chapter heb je 4 missies, in degene linksboven kun je Lizzy verdienen (als ik het me goed herinner).

edit: Het gaat subchapter 2, Alioth. Verder rest schijnt het te zijn dat je alle (extra) missies uitgespeeld moet hebben om Lizzy te krijgen (is me zelf niet opgevallen omdat ik Alioth pas als laatste deed).

Laatst bewerkt: 23 nov 2003
  20. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    jup alles missies + extra's moet je allemaal uitspelen dan krijg je liz man

Deel Deze Pagina