Soul Calibur 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 15 mei 2003.

1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Ik heb het spel ook 3 dagen echt een vette game maar hoe krijg je die assasin ik heb wel al die dikke domme slomme berserker

2. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Assasin - Beat Weapon Master Subchapter 3-Stage 2

3. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik heb idd subchapter 3 en dan de 2de level dus?:D

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh ik heb het spel sinds vrijdag en ik wilde net vragen hoe je Beserker krijgt want Assasin had ik nou net weer wel. 8)

dus:
    Vraag 1: Hoe krijg ik Beserker?
    Vraag 2: Zijn sommige extra missions echt zo moeilijk of ben ik gewoon niet goed genoeg?
    Vraag 3: Worden de extra missies makkelijker als ik een hoger level heb? (ik ben nu level 38 )

5. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

1 berserker kreeg ik toen ik bij de extra missies subchapter 1 in die grot de eindbaas versloeg 2 je ben niet goed genoeg:+ nee maar sommigen zijn idd irri en 3 de level heeft volgens mij niks te maken met makkelijker.

6. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eigenlijk weinig toe te voegen aan op vorige pagina staande post, maar kan het niet laten ;)

1) je moet idd die (enige) missie in subchapter 1 doen, de dungeon met alleen maar Berserkers als tegenstander.
    2) sommige missies zijn tricky, vaak helpt het echter om bepaalde moves te leren en dan vaak te mis/gebruiken. Vooral Ring Outs zijn erg effectief :)
    :cool: level maakt niks uit. Het is meer om aan te geven hoe vaak/lang je WMM hebt gespeeld (hoewel iedereen uiteindelijk minstens level 71 is, als ze alles tenminste willen unlocken).

Laatst bewerkt: 25 nov 2003
  7. Ahara

Ahara Guest

Uiteindelijk zijn Assassin en berserker vrij simpel te unlocken... alleen bij lizardman moet je ff lvl 71 bereiken en wanneer je de missie al hebt gehaald die even opnieuw doen zodat je de nieuwe area unlockt.

Ik dacht dat dat chapter 4 was maar ik weet het niet meer zeker. Volgens mij die missie waarin je met beperkte tijd een aantal tegenstanders moet verslaan.

Ik heb het spel nu al een tijdje. Mijn favoriete character is toch echt wel Taki. Ze is moeilijk te gebruiken en te leren... maar na veel oefening merk ik echt dat ze de moeite waard is.

haar range is natuurlijk het zwakste maar ze heeft echt vette moves...

Ahara

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmm, die Beserker dungeon heb ik al eerder helemaal uitgespeeld. Ik zal het eens opnieuw proberen nu ik de extra missies heb. Tja, ik heb het pas sinds vrijdag dus echt geweldig goed ben ik niet. :p Ik oefen nu met Sophitia en als het daarmee niet lukt gebruik ik meestal Kilik of Seung Mina.

9. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds vandaag, maar kun je maar 1 save game hebben??

10. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je kunt volgens mij geen verschillende accounts aanmaken. Je zult dus met je broer(tje)/zus(je) samen de Weapon Master moeten spelen. Niet echt over nagedacht door Namco...

11. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471

Ik verbied mijn broertje gewoon om Weapon Master Mode te doen. Hij mag alles doen maar als ie ook maar 1 keer op WMM klikt dan is ie flink de lul.}:]

12. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu een hele lijst te maken met moves en damage en snelheid enzo :p voor de soul calibur 2 toernooi :9

waar kan ik vinden wie voor wie het zwakste is

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  13. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Jij hebt toch dat Piggyback boek? Staat er daar niet overin?

Ik heb net over op GameFAQs gekeken (http://gamefaqs.com/console/xbox/data/13010.html), maar kon er zo snel niets over vinden.

Ik ga nog even verder zoeken (heb nu ff niets te doen op stage) want dat lijkt me ook wel interessant en handig. Mocht jij wat vinden, post dan s.v.p. de info... :)

/edit: Niets kunnen vinden... :mad:

Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben tweede bij de game expo soul calibur 2 toernooi :)

PS: xbox natuurlijk

15. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    w00t, dan ben jij echt fucked up goed, ik vond het al knap van mezelf dat ik die hele wmm heb uitgespeeld

16. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Majin is tweede geworden van de voorronde op vrijdag, dus iets minder goed :)

Nog steeds erg knap, want er deden op zaterdag (toen ik meedeed) een aantal gasten mee die erg goed waren.

Ik heb overigens de tweede ronde gehaald op de zaterdag. Ik vond het leuk om zoiets eens mee te maken.

17. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom iets minder ? enige wat ik raar vond op vrijdag is dat er goeie spelers waren, maar ze waren niet door.

Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  18. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Tweede van een voorronde is iets minder goed dan tweede van het hele Xbox SC2 toernooi... :)

19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ochja vergeten erbij te zetten :9

20. fintex

fintex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je wel je game deleten zodat je opnieuw met weapon master mode kan beginnen ?

Deel Deze Pagina