DOA 3 zuigt dik in vergelijking tot soul calibur... Echt dik... Hij heeft neem ik aan het orgineel gespeeld die er vast enorm op lijkt en nog uitstekend uptodate is. Maar ehh ik wil ook best een potje the last ninja met Shinobi doen!
doa3 heeft lekkere wijven en SC nietd us doa3 is veeeeel beter ik verwacht niet echt veel van SC, ben teveel DOA3 lover
ik HEB sc2 en doa3 heb een vriend en het is een wereld van verschil ok mannetje droom maar lekker verder als je doa3 beter vind kwa gameplay en gfx kan je beter een cube kopen met simple spellen SC2 is way uit je league en ik speel met joystick dus hoe weet je jij dat nou? wees gewoon still als je niks weet en sen een potje last ninja klinkt aantrekkelijk
grafisch is hij mooier maar het meeste verschil zit in de gameplay. Bij SC2 gaat de gameplay heel diep vergeleken met DOA3 om een voorbeeldje te noemen als je buk en block dan kan je een verticale slag je toch raken ookal block je, en elke mannetje heb een eigen style nu kan je zeggen dat is bij elke spel maar dat is niet zo verschillend als bij SC2 we spelen meestal in een groepje van 3 tot 5 man en ieder neemt meestal 1 dezelfde mannetje want als je blijft wisselen dan onthou je nooit de truken en dat zijn er te veel zoals ik zei het spel gaat diep voor een fighter just my 2 cents
dat lijkt mij eigelijk juist leuker leuker dan dat je zoon tegenstander hebt die alleen maar blokt volgens mij is de aktie ook sneller en als ik je zo hoor praten is elk popetje echt goed en niet dat de een echt beter is als een ander zo als dat je krijgt bij tekken dat iedereen die ene breakdancer neemt en dat maakt het voor mij een grotere uitdaging om echt mij popetje te vinden waar ik echt goed in kan worden dus ik denk echt dat dit een super spel word.!
Bah, voordat je dit soort dingen zegt moet je toch wat meer research doen. Met buk en blok bij DOA wordt je door een mid attack geraakt. Bij DOA heeft ook elke character een eigen stijl. En er is niet een super duidelijk de beste character zoals bij tekken wel het geval is. DOA is erg accesible maar je kan net zo diep gaan als je wilt, okay button masher zijn in het begin moeilijk te stoppen maar als je al een beetje goed bent winnen ze niet meer. SC2 kijk ik op vooruit en ik ga hem zeker kopen. En btw ja, Armakuni ruled! Blessings Ahara
Hij heeft japanse versie daar zit nog niks over live bij daar om is het zoo raar dat het in europa meschien wel komt