das wel de bedoeling van de maker.............maar moet je dan perse als bv de PU iemand die tegens aliens gevochten heeft zoeken, en iemand uit het leger, een auto racer, een motor racer, iemand die muntjes verzameld of zonnen en vaak een water sproeier op zijn rug heeft, een martial arts iemand, etc, etc das niet te doen
Majah ik vind dat er toch te veel doa3 fanboys erbij zitten en zijden ook dat het doa 3 niet kon verslaan maar ik vond doa 3 er al na de eerste dag al nisk meer aan te weinig opties en vond het super snel vervelen en doa3 fanboys zijden dat Tao Feng ook niks werd maar daar ben ik nu al een maand mee bezig en ik kan nog niet stoppu met spelu dus ik kijk ook erg uit naar Soul Calibur 2 opdat je met die weapon mode ook niet snel klaar ben en dan je wapen echt kan aanpassen aan welke tegen stander je hebt en dat brengt voor mij al meer variatie dan in Doa3 ....
Dat viel mij ook al op. Bij een fighter hoort toch een multiplayer? Dat is de enige reden waarom ik wel eens een fighter speel
no way je kan deze volgens mij echt wel tegen mekaar spelen , als hij iets met live ging doen zou dat wel logischer zijn omdat hij in japen en koreaal lang uit zijn. vroeg me al af waarom wij daar zo lang op moesten wachten
Tao Feng was niet slecht.. maar ook niet top... langzame gameplay en onzettend weinig afwisseling in moves enzo... ja ik heb de game vaker dan 1x gespeeld. Ik vond em gewoon te eenzijdig.
Tuurlijk is er multiplayer ze zjiden bij gamekings alleen dat er ook een goede single player weopon mode bij zat man dit is het toppunt van een multiplayer game in de power unlimited noemen ze het ook de reden om vrienden te maken hmzz jah ik heb hem en vind hem nog steeds tof
in japan was hij niet live en dat kan je weten want sommige mensen op dit forum hebben dit spel al dus ik hoop van wel maar weet het niet zeker
ik wil hem live! en anders zeker met een goede mp erin, als dat niet is is dat de reden dat ik de game niet koop!