soul blade- en nog zoon voorganer is gewoon soul calibur hoor vriend maar dan met andere naam ...........
Het is--> Soul Blade (europeesche versie Pal ps) Soul Edge (Zelfde game maar dan japanse versie ps) Daarna Soul Calibur ( Dreamcast) beste 3d fighter ooit!!! en nu Soul Calibur II (PS2,XBOX,Gamecube) Soul Blade en Soul Edge (ps ..zijn dezelde game hoor..alleen dan voor japan en europa):{ Dus eigenlijk is dit het 3e deel van de fighting game
ik heb Soul Blade op me PSX en het is echt een goed spel !!! Ik heb nog SC in de Arcade gespeeld en SB is vergelijking heel veel anders als SB
ik heb soul calibur nog op mijn dreamcast , en is echt het beste vechtspel allertijden, zelfs voor deze tijd is de game nog mooi en de animatie perfect , waarom moest de dreamcast nou weer dood
Ik had em ook..was echt goed erin..Ivy rulezz Vraag me af of Soul Calibur 2 zoveel beter is..SC1 vond ik echt perfect..
Ik wil n nieuwe uitdaging. Mn vrienden maak ik altijd zo hard af, daarna mn vriendin en daarna mn moeder. Dus k MOET live!!! & waarom moet doa nou weer wel live?! ik haat doa...sorry
Ik heb m nun ook op Gamecube en tot nu toe is Yunsung echt een van mn favorieten! Natuurlijk samen met MAxi
Als ie echt live-ging zouden we dat nou toch allang echt bevestigd moeten krijgen?. waarom doen ze hier zo geheinzinnig over whhhoaaaaaa ik wordt gecko, please bill gaat ie nou live of niet
Soul Blade was echt cool als eerst speelde ik het in de arcade halu en toen gekocht voor me toentijdige ps1 - Soul Caibur 1 was gewoon geweldig masterlijk gewoon!!!!!!!