1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 15 mei 2003.

1. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dit komt omdat soul calibur multi platform is

2. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    jah je ziet echt nooit voor welke console die filmpje nou zijn ze halu ze allemaal door de war het word gewoon ff w8 op de gameawards :D

3. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    ..........

*Schop*

ik kwam vandaag weer is langz de bart smit en ze hadden net de nieuwe release lijst opgehangen en daar stond Soul Calibur 2 gewoon geplant voor 25 september :confused:? zou het meschien toch zo zijn :) inplaats van 3 oktober het zou toch best geweldig zijn _O_ _O_ _O_

iemand meer info hierover.

ps. ik weer dat op thothegame.com 3 oktober staat maar op elke site staat wat anders zeeeeeeer verwarend.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Re: ..........

Maar de Bart Smit is niet echt betrouwbaar. Hun releasedata veranderen constant als ik ernaar vraag. Spellen liggen altijd 2-3 weken na hun releasedatum pas in de winkel:mad:. Behalve commerciele games die minder zijn mar wel beter verkopen die zijn wel altijd op tijd. Welke winkel is nou zo gek om de Hulk op tijd in de winkels te leggen maar Brute Force pas 2 weken later te verkopen :mad:. Bart Smit zuigt gewoon. Ik geloof die 2 oktober toch meer dan die 25 september.

5. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt 25 september uit maar dat is toch veelste laat.
    IK wil hem nu Spelen._O_ :D :D :D

6. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik weet zeker dat ik hem volgende week wel een paar keer achter spelen :D:D:D waar wij in frankrijk zijn is er ook zo café waar je alle nieuwste spelletjes kan doen wel in een acarde kast was borig jaar ook tekken 4 en toen kwam die ook pas 2 maanden daarna pas uit :D

7. P-NUT

P-NUT EdgeMaster

Leuk Bevonden:
    0
    DOA3 doet grafisch zeker niet onder van SC2, maar qua gameplay is doa3 niks vergeleken met sc2

8. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Jah duh maar ik vind Sc2 er wel mooier uitzien zelfs op de ps2 maar jah ik heb hem ook echt egt speelde e vind het super spele iik vind doa 3 maar een klein zout korreltje vergeleken bij Soul Calibur 2.

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou ben ik het niet helemaal mee eens maar ik heb net SC 2 op de cube gespeeld. En nou verleend de cube controller zich niet het beste voor fighting games maar het speelde toch wel errug lekker.

Het zag er ook best aardig uit. Oke het haalde het niet bij Doa 3 maar toch...

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik heb SC2 alleen nog op de PS2 gespeeld maar versie is grafisch echt wel minder als DOA3...

11. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    demo van SC2 ook laatst op de PS2 gespeeld.. ziet er zeker niet slecht uit, maar DOA3 is grafisch nog steeds beter.. en qua gameplay ook imho...

12. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    grafisch is hij mooier maar kwa gameplay zeer beslist NIET

13. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan iemand anders nou voor iemand beslissen welke gameplay beter is. Speel Doa na een jaar nog steeds met mn broer. Omdat we zo aan elkaar gewaagd zijn en elkaars tactieken kennen is het nog steeds vet spannend. Ben trouwens ook gek op de SC series hoor. Maar vind het gewoon twee verschillende vechtspellen met ieder zijn eigen specialiteiten.

14. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    klopt, kan ook niet. Maar ik ben net als jij ook zo erg verslaafd aan DOA3.. minstens 3x per week met een vriend van me de hele avond ass-kicken :) Ik vond de gameplay van SC2 iets stugger, maar het zal wel nog wat wennen zijn. Verder hou ik niet zo van vechtspellen met wapens en/of supermoves (vuurballen). DOA3 is voor mij daarom het perfecte spel :D

Dat neemt trouwens niet weg dat ik SC2 niet ga halen hoor :9 er is al zo'n tekort aan goede vechtgames (MK:DA was slecht, Tao Feng viel mee, maar twas geen topper)

15. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Mja mja, een twijfel geval vind ik dit. Hoewel de graphics wel ongelooflijk mooi zullen zijn heb ik de game allang kapot gespeeld op de DC vroeger. Natuurlijk sluit ik die nooit meer aan en koester ik die in me gedachten, toch houdt me er iets van tegen om de game te kopen.

16. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeez, houd nou es op over de Bart Smit het verschild per filiaal. Dus als de bedrijfsleider verstand heeft van games valt er niets te klagen (die besteld ze namelijk).!!!!

17. Mak_Man

Mak_Man Gaastra kiteboarding

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, goed nieuws mensen, check play uit, want daar hebben ze SCII binnen! En voor een lekker prijsje van 32.99 pond. Koopje dus!

18. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    is het niet eigenlijk zo dat Soulcalibur een de meest revolutionaire fighting game allertijd is en Soul Calibur 2 de beste allertijden want SC2 is toch voornamelijk een verbetering op deel 1?

19. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    Ieder zijn mening... een vechtspel met zwaarden overtreft nooit een wereldspel als DOA3.. dat is mijn mening. Misschien vind iemand anders SC2 weer leuker... Ik vond deel 1 ook goed, maar niet super...

20. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    hmm ik vond doa3 niet helemaal geweldig.
    tkan aan mij liggen maar ik vond daar wat weinig moves in zitten.
    vitua fighter 4 (evo) is in mijn ogen de lekkerste vechtgame maar soul caliber 2 vind ik niet minder spelen.
    apoc heeft soul caliber 2 al}:]

Deel Deze Pagina