1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Soul Calibur 3

Discussie in 'Games' gestart door X Heer, 24 mrt 2005.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel staat al maanden op mijn verlanglijstje, er zijn genoeg X360 titels die ik wil hebben straks en die nog lang op zich gaan laten wachten....Soul Calibur III wil ik echter zo snel mogelijk hebben want het lijkt me echt weer een retevet spelletje worden :cool:

    Anders gezegd : ik haal hem gewoon voor de PS2, en reken maar dat ie ook op de PS2 grafisch ontzettend mooi zal worden :) Dit zeg ik ff voor de mensen die de PS2 nu als een "mindere" console gaan zien nu de next-gen consoles zijn aangekondigd en de X360 erg dichtbij is. Aan de ene kant wel begrijpelijk natuurlijk, maar PS2 bezitters die gezien hebben wat ze met spellen als Gran Turismo 4, Tekken 5 en God of War nu momenteel uit de PS2 weten te halen weten wat ik bedoel ;)

    Dat Soul Calibur III niet online gaat kunnen, tja aan de ene kant wel jammer. Dat is dan weer het vette van DOA:U :) Mja dan erbij, ik vind de online functie van een spel een leuke extra....maar ook niet meer dan dat. Een spel moet ook offline een leuke single-player functie bieden vind ik....
     
  2. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer komt die nu? ik w8 er op
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    In de PU staat volgens mij 28 november, dus nog een maandje wachten
     
  4. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    dan koop ik um helaas niet meer. dan koop ik liever een 360 spel;)
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dilemma heb ik ook
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop dit spel nog samen met Resident Evil 4 voor de PS2, en daarna ist X360 time for me too ! :D

    Quake IV, Dead or Alive 4 en Perfect Dark Zero haal ik gelijk zodra ze uit zijn :)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje domme set, om 4 dagen voor de release van de 360 nog een behoorlijk belangrijke game op te gooien.. Dat kan je ook niet zien als een offensief oid.. Beetje vaag..

    t lijkt me wel een dope game though. Alleen ga em niet kopen. vanwege de release datum dus ;)
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar dat zal Sony toch een worst wezen of niet ? :confused:

    Ik bedoel er zijn genoeg mensen die op dit spel zitten te wachten, genoeg mensen die niet gelijk bij de release een X360 kopen of helemaal geen.....of mensen die genoeg geld hebben om dat alles te doen O-)
     
  9. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    yo maar paradox hoe kom jij in godsnaam aan zoveel geld? want je koopt games, je gaat uit, je betaald andere dingen. hoe kom jij aan dat geld lol? ( cokedealer):9
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar erg tactisch is het niet. Daarom heb ik ook besloten om het spel niet te kopen. Het kost ze toch inkomsten. Mocht ik geld over houden, dan koop ik bijvoorbeeld liever Project Gotham Racing 3 dan dit spel. Gelukkig heb ik in de kerstperiode extra inkomsten dankzij mn verjaardag. Dan wordt het toch echt een 360 spel en geen spel voor die "oude" ps2.
     
  11. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals perfect mark zegt. je gaat geen ouwe meuk kopen terwijl je iets kan kopen wat nieuw is, of je moet alle launch games van de 360 al gekocht hebben :D
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie, ik koop VEEL games (prioriteit nummer een :9), ga NIET uit (en ik snap overigens ook niet waarom mensen hier altijd standaard vanuit gaan bij iemand :confused: )....en heb daarnaast alleen een mobiel abonnement van nog geen 25 euro in de maand en me ziekenfonds als vaste lasten ;) Plus, ik rijd geen auto en ook dat scheelt :)

    Met andere woorden, ik hou genoeg geld over om dit alles van te kopen jah O-)

    @ Perfect Mark : Jah het is een kwestie van prioriteiten stellen dat ben ik met je eens, maar das met alles waar je je geld aan uitgeeft. Je koopt/doet hetgene wat bij jou de eerste keus is, en als je geld op is is je geld op :) Ik ben gelukkig ook net voor de launch van de X360 jarig, dus dat scheelt ook wel beetje :D
    Verder altijd harde werker geweest, en buiten eigen schuld om afgekeurd voor mijn toen gekozen beroep....maar mag daarom wel netjes iedere maand een uitkering vangen waar ik dit alles van betaal, en zoals ik al zei....ik heb verder niet veel uitgaven dus jah :)
    Oude PS2 ? Oke de X360 is weer compleet nieuw, en daar ga ik ook genoeg games voor halen....maar de PS2 gaat bij mij de kast pas in als ik er een PS3 voor in de plaats heb ;) Er komen nog genoeg PS2 titels uit, waaronder Soul Calibur III dus, die mij boeien en die ik zeker ga halen :)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Van insidegamer:
    Ik hoop dat dit bericht waar is, want voor de playstation 2 haal ik hem niet
     
  14. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou zeker erg dope zijn en veel beter zijn dan doa 4 :cool:
     
  15. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Het bericht is al zelfs oud, ze zeiden zelf dat ze ook voor de Next-Gen zouden maken.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorjaar 2006 pas ? Hmm nee zo lang kan ik niet wachten hoor, dus ik haal hem sowieso zodra ie uit is voor de PS2 :cool:
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar, die kan dan wel online als het goed is. Dat is toch wel een stukkie vetter dan tegen de computer
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Subjectief. Ik vind de online ondersteuning van een game een leuke extra, maar ook niet meer dan dat. Wat wil zeggen dat ik bij de keuze van een game daar niet zo op let, en dat ik um dus toch wel koop ookal zit er dan geen online ondersteuning in :)
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Duh, alle posts hier zijn subjectief. Ik vind de computer altijd veel te voorspelbaar spelen. Tegen menselijke tegenstanders weet je nooit wat je kan verwachten. Ik selecteer juist een spel op de online mogelijkheden. Of een spel moet zo vet zijn zoals bijvoorbeeld SSX, dan hoeft er niet perse een online functie in. Ook al zou dat helemaal vet zijn. Maar vooral fighters vind IK saai zonder online ondersteunig. Soul Caliber 2, Tekken 4 en Dead or Alive 3 hebben me allemaal niet zo lang kunnen boeien. Maar de online modus van Ultimate verlengt het speelplezier voor MIJ voor maanden
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dude, I get your point man....je hoeft nie zo uit te vallen :confused:

    Ik weet ook wel dat alles wat hier gezegd wordt subjectief is (oke ik zei het misschien een beetje krom), maar jij bracht het zo dat de X360 versie standaard beter wordt omdat die online kan en de PS2 versie niet. En dat mag je vinden hoor daar nie van, maar respecteer mijn mening dan ook gewoon....namelijk dat ik vind dat online een leuke extra is, maar een spel ook gewoon een goede single-player/offline ervaring moet bieden en dat als ie dat doet, ik hem al koop :)

    Mijn onderbouwing : de computer zeurt nooit, en mensen doen dat helaas maar al te vaak is mijn ervaring op Live....
    Als er een game uit komt met een vette single-player dan zien de mensen mij soms ook gewoon weken niet op Live :9

    EDIT : Misschien dat mijn reactie nu een beetje overdreven overkomt, maar dat is dan het gevolg van het feit dat ik de jouwe misschien verkeerd geinterpreteerd heb....anyways mijn excuses dan, want das nie de bedoeling :) Waar hebben we het eigenlijk over ? :9
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2005

Deel Deze Pagina