1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Soul Calibur 3

Discussie in 'Games' gestart door X Heer, 24 mrt 2005.

  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, was ook maar een geintje ;) ik zie je nooit online. Ik kan wel met mn huidige Xbox zien wie uit mn friendslist speelt op de 360. Beetje vaag, zal wel zijn omdat ze dezelfde gamertag hebben gekozen. Maar jouw heb ik nog niet gezien. Zodra ik een 360 heb, houd ik het voorlopig op Perfect Dark Zero en Dead or Alive 4. Ik denk niet dat ik dan snel een nieuw spel koop. Nu speel ik ook alleen maar Ultimate, dus heeft het geen zin om meer spellen aan te schaffen. Kameo haal ik bijv. wel uit de budgetbak. Door school heb ik toch maar een uurtje per dag de tijd om ff te gamen en Dead or Alive is daarvoor de beste keus
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat we mekaar nooit online zien heeft alles te maken met onze verschillende "tijdszones" :9 Ik ben meestal 's nachts online, jij meestal overdag dus dat is de verklaring....

    Neemt niet weg dat je nog steeds in m'n lijst staat hoor, en we treffen mekaar vast wel een keer ;)
     

Deel Deze Pagina