1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 15 aug 2008.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    die had ik toen ook niet gehaald
    die is ook moeilijk maar je hoeft niet op elke verdieping een treasure te halen voor de achievement he..

    als je er maar 30 haalt.

    Zero Punctuation Review: SoulCalibur IV:lol:
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :lol:

    Geniaal, ga maar eens meerdere kijken
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hij is weer eens erg sterk! Kan me in het commentaar rondom het verhaal en de skills erg goed vinden trouwens!

    Van de skills snap ik echt geen drol en ze zijn echt slecht uitgewerkt en het verhaal is echt te mager. Je rost binnen een paar rondes door de storymode en je daarna krijg je een vaag onzinfilmpje. Op de huidige gen is er ruimte zat voor iets meer diepgang.

    Maar toch een erg vet spel :)
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die Story Mode slaat nergens op ja, want toen ik het voor het eerst speelde en na de 5e Stage de Credits zag dacht ik echt: WTF?!. Maar gelukkig is er meer zoals TOLS waar je het best lastig kan krijgen als je wat verder bent. Ik had het volgens mij al eerder gezegt, maar de graphics zijn echt top. Zoveel details, zelfs de achtergronden zijn niet vergeten. Dat is echt heel netjes! :)

    P.S. Weet iemand of je de World Traveler Achievement ook kan krijgen als iemand tegen wie je speelt de map "Phantom Pavilion: Seasaw" heeft?
     
  5. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    yep moet je met elk poppetje de story mode uitspelen en dan is er een lvl in de toren daar moet je de chest unlocke maar je kan ook mij toevoegen en dan geef ik je die wel ;)

    EDIT: floor 14 moet je dan unlocke en ik dacht dat je dan 3 gaurd brakes moest doen ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, maar elke keer heb ik ze of niet of net 1 of 2. Toen had ik echt zoiets van: rot maar op! Ik heb al 100+ online matches gedaan alleen nog steeds niemand tegengekomen die die Stage heeft. Ik voeg je wel even toe dan. :)
     
  7. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    ik zal hem morgen met je doen want kan nou niet online omdat mijn xbox z'n herrie maaakt worden me ouders wakker en heb ik gezeik ;) ik kan je nog met wel wat achievements helpen heb nou 870 punten zit zelf alleen vast op vloer 57,58,59 vloer 58 hebben ze echt focking moeilijk gemaakt klote cervantus
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hehe, ja is goed man en ik zag dat je al aardig wat Achievements hebt ja. Netjes! :thumbs: Maar goed, ik spreek je morgen wel dan. ;)
     
  9. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    is goed spreek je morgen
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb hem ook binnen. Eerste Soul Calibur die ik gespeeld heb, en vind hem erg dope. Normaal hou ik niet zo van fighters, games als tekken en dead or alive vind ik gewoon niet lekker spelen maar deze vind ik echt heerlijk spelen. Heb al heel wat zitten customizen, vind vooral Taki erg lekker spelen.

    Misschien interesse om op XBW een toernooi te houden ofzo tussen mensen die hem ook hebben. Moet kunnen lijkt mij toch, als we gewoon een schema maken en dan player matches spelen. :D

    Alleen, hoe kan ik met die secret gast spelen van The Force Unleashed ?
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    @Fiasco:

    Speel met Yoda de story mode en versla de apprentice.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem ook nu een paar dagen in huis. Vind hem wel erug dope. Alleen what the fock is dat voor story mode?? Dat is wel een beetje triest voor zo'n game. Arcade is cool. Tower of Souls ook leuk.

    Mijn favo's zijn tot nu toe Maxi en Apprentice. Kilik en die samurai zijn ook wel dope. Ik ga van het weekend nog wel ff verdiepen in costumizen.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb nu al 2 keer met Yoda de story mode uitgespeeld, maar de laatste battle is tegen heel iemand anders. Een of andere grote gast ?

    Edit/
    Lees dat ik met Yoda de Arcade mode moet doen, niet story! :)



    Story mode is inderdaad treurig, zo moeilijk is het niet om er wat beters van te maken.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Och ja, verkeerde info! :b:
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is deze game het kopen waard als er nu ook toppers als too human, mercenaries 2, star wars.. infinite undiscovery aankomen?
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De genoemde games zitten niet bepaald in het fighter genre.
    Soul Calibur IV wel. Mocht je een dikke fighting game zoeken, is dit waarschijnlijk een goede keuze.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is de gfame ook een beetje leuk voor achievements :9?
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Inmiddels lvl 64 and still counting. Geniale game. Online is lachen.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Online is teleurstellend, daarom heb ik het spel niet gekocht. Die fout heb ik al een keer gemaakt met Virtua Fighter 5. DOA Ultimate kwam in begin 2005 uit en daar kon je al met zijn 8-en in een lobby. Met DOA 4 kan je zelfs met 16 man in een lobby, plus dat je met elkaar online een team kan vormen. Maar 8 in een lobby vind ik al perfect genoeg. Met SC4 heb je Ranked helemaal geen lobby en met Player Match maar een lobby van 4. Niet goed genoeg voor mij. Singleplayer raak ik met dit soort spellen amper aan, ik koop het alleen voor de online multiplayer. Daarom blijf ik DOA 4 spelen, dat is voor mij de beste optie. Uiteindelijk zal ik SC4 wel een keer in huis hebben, maar meer dan 20 euro ben ik niet bereid ervoor te betalen.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik krijg er vaker hartkloppingen van, dan dat ik erom moet lachen. :emo:
     

Deel Deze Pagina