1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet wat voor een email je hebt, maar bij verschillende email services ( zoals Hotmail) werkt Gamehubs niet. Ik heb een extra email adres via Google (gmail) aangemaakt en dat werkt prima.

2. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor de Xbox 360 krijgt de gay midget yoda en ps3 krijgt dark vader

Ik wil ook als dark vader spelen, stomme console exclusives models

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met welke controller kan je het beste Soul Calibur 4 spelen: De PS3 controller of de 360 controller? Morgen heb ik als het goed is ook een Playstation 3 in huis staan, dus ik neig een beetje naar de PS3 versie (eigenlijk alleen voor Darth Vader). Maar als de 360 controller veel beter is om mee te spelen dan de PS3 controller, dan haal ik misschien de 360 versie. En nee, ik ga geen stick kopen voor 1 spel. Dat zal geheid het beste zijn, maar ik speel gewoon met de controller.

4. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem kopen op de 360, dan kan je hem goed spelen want dan hoef je niet te wennen aan de ps3 controller. :D

5. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik weet niet wat je beste vind om te gamen,
    ik gebruik altyd voor vechtspellen de vierpuntdruktoets omdat ik het daar mee goed kan en kan het niet zo goed met de analoge stick.
    maar de vierpuntdruktoets voor de xbox 360 werkt niet altyd lekker omdat die zo klein is..

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is dat de enige reden dat je voor de PS3 versie kiest? Ik denk dat het online gedeelte voor 360 stukken beter geregeld zal zijn, dan maakt zo'n bonus character toch minder uit?

(En zeg nou zelf, met die midget Asteroth of zo'n andere bruut in elkaar trappen is ook wel fun! :+ )

7. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ja inderdaad..
    ik denk niet eens dat ik met yoda ga spelen;)
    gaat mij juist om de andere characters,,.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik dacht dat er misschien een voorkeur zou zijn qua controller. En Darth Vader is 100 keer bruter dan Yoda, maar er zijn inderdaad zoveel characters dat je ze waarschijnlijk toch niet eens kiest.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lichte voorkeur voor de PS3 controller dan,. maar overweldigende voorkeur voor een goede arcade stick

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik krijg van intensief gamen last van mijn handen met de ps3 controller. Wordt dus sowieso de 360 versie. Daarnaast geen vertrouwen in de online functies van de ps3-versie.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind Vader ook vetter, Yoda lijkt me meer een hoog comisch gehalte hebben als ie wint. De PS3 controller is zeker lichter en compacter dan de 360 controller, maar of ie ook beter werkt bij fighters? Ik heb al flink wat potjes Tekken 5: Dark Resurrection gespeeld, maar heb niet echt een voorkeur voor de PS3 controller gekregen. Ik speel ook best veel met de analoge stick (vraag me niet waarom) en die voelt iets robuuster aan op de 360 controller.

Omdat ik sinds korte tijd ook een PS3 heb kan ik uit ervaring spreken m.b.t. het online gebeuren. De online functionaliteit is wel beter geworden sinds verschillende patches, maar de Microsoft console biedt nog steeds de beste online functionaliteit en service. Oké, je betaalt er wel abonnement voor, maar daar gaat toch echt mijn voorkeur naar uit als het zo goed geregeld is als op de 360.

EDIT: tekst.

Laatst bewerkt: 21 jul 2008
  12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de 360 controller persoonlijk de lekkerste controller ooit voor een console. Maar voor fighters is dat ding bagger. Dpad is te onnauwkeurig. Dus het is of mindere online met betere controller of goede online met bagger controller. Een derde optie is om een 3rd party pad te kopen met een betere dpad. Deze schijnen wel goed te zijn.

maar

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Kareem: misschien leuk om in het hardware gedeelte een een arcarde-stick-thread te maken met alle ins en outs, varianten, opties, prijskaartjes etc? :)

14. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik krijg morgen de Hori Fighting Stick Ex2 binnen en heb vandaag SC4 gepre-ordered. Dacht leuke bonus shit te krijgen, maar een dvd met trailers die allang op internet stonden en wat plaatjes... tja.

Ben wel erg benieuwd hoe dit gaat worden. Hopelijk wordt online dé shit.

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik heb hier ook wel interesse in....

16. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    goed idee, zal binnenkort iets in elkaar zetten :)

17. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Yoda en Darth Vader worden beschikbaar als DLC X360, PS3
    ]Gerucht | 22 juli 2008 -
    De twee bekende Star Wars-personages Yoda en Darth Vader zullen toch beschikbaar zijn voor de beide platformen waarop Soul Calibur IV zal uitkomen. Het Amerikaanse blad Game Informer wist namelijk in een impressie van de game te vertellen dat de personages achteraf te downloaden zullen zijn voor het platform waarop ze eerst niet beschikbaar zouden zijn. Hieronder is een scan van het betreffende artikel te zien

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is wel nice.

Maar mag wel hopen dat ze gratis zijn.

19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    je post op xboxworld

20. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Zou anders diep triest zijn moet je ervoor betalen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina