1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mwuah
    Dat valt ook wel mee. Het was sowieso wel vet om je eigen character te customizen alleen jammer dat ze nogal standaard moves hadden. Story mode was niet goed uitgewerkt. En dat Risk-achtige gebeuren dat zuigt heel erg.

Talim wordt sowieso weer de beste character van SC4.
    'Wind guide me'

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zeg weet iemand al iets meer van de pre-order versie met die artbook enzo met de bio van de characters?

zie net dat hij bij Gamehubs uitverkocht is (gewone pre-order niet de LE)

Laatst bewerkt: 23 jul 2008
  3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik niet met 'broken.' Ik bedoel dat er een aantal exploits waren die het spel een beetje verpeste.

En Talim stond trouwens ergens onderaan de ranglijst, was zeker niet de beste char.

4. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik vond altyd Ivy het beste en zal ook de eerste weer zijn die ik ga kiezen:thumbs:

5. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
  6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Heh, deel 3 heb ik dus (gelukkig) weer niet gespeeld, gezien het een PS2 exclusive was.

Ik denk dat je zo'n lijst als hierboven ook weer moet relativeren. Natuurlijk, de echte cracks zullen wel sterkere en minder sterke characters ontdekken, maar voor Doorsnee Jan maakt het allemaal niet zoveel uit.

Taki en Kilik all the way btw!

En Raphael speel ik ook graag mee, heb zelf ook nog een tijdje op schermen gezeten.

En als hij dan als "zwakker" wordt beschouwd, who cares? Zolang ik maar plezier in het spel heb. En als ik dan met zo'n character van jouw super character win is dat natuurlijk een dubbele winst voor mij. :+

EDIT: Nice, dat zijn de reviews die ik wil zien! Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen met dit deel (al kan niemand nu al fatsoenlijk zeggen hoe goed de characters gebalanceerd zijn natuurlijk).

7. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik met je eens hoor, gewoon spelen met wie je plezier hebt. En vooral als het gewoon een van je spellen is, maar als je een spel speelt voor serieuse competitie is het wel belangrijk om te weten waar je character staat. Je hebt ook mensen die het leuk vinden om low tier characters te spelen voor de uitdaging.

Maar in sommige spellen is ligt de balans zo scheef dat sommige characters simpelweg geen kans maken, of andersom, een aantal characters die gewoon veels te goed zijn vergeleken met de rest. Dat is slechte gamedesign.

8. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Tja maar dat is het verhaal met zowat elke vechtgame.

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Gisteren deel 3 en 2 gespeeld en moet zeggen dat deel 2 echt veel fijner speelt. Deze word toch door dezelfde studio als deel 3 gemaakt?

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Aaargh, breng die game uit NU! :cool:

Dat vrouwtje in de character creation clip ziet er trouwens niet uit, maar ik ben erg te spreken wat ik allemaal zie in het eerste stuk waar de speler een mannelijke held maakt.

11. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
  12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zal ik jullie even lekker maken? Mirik is nu bezig met XBW TV nr. 4, gaat over Soul Calibur 4! Wie weet zit er nog iets leuks bij.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ow vet, die moet ik ook weer zien. Ben fan van XBW TV is echt leuk.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
  15. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    True true.

Maar hoop echt dat online wel beter gaat werken dan wat ze zeggen daar.
    Speel ik dan maar geen ranked en alleen met nederlanders :)

16. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Ga waarschijnlijk toch nauwelijks online spelen :). Alleen tegen vrienden, want online word ik toch alleen maar ingemaakt.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Was DoA4 ook niet ontzettend laggy tijdens de release periode, waarna het langzaam verbeterde? Ik weet nog goed hoe slecht dat draaide in sommige matches, terwijl andere matches dan weer perfect draaiden. Hoe speelt die eigenlijk nu online? Als het positief is veranderd verwacht ik hetzelfde bij SC4.

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
  19. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Mischien dat ik morgen wat MS points ga halen voor SC 1, alvast inkomen :).

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan ik je zeker aanraden! Helemaal als je het origineel op de Dreamcast niet gespeeld hebt (de XBLA versie mist wel een aantal modi tov de Dreamcast versie). Soul Calibur 1 is in mijn ogen de beste fightinggame ooit gemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina