1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is trouwens bijna geen lag zelfs als je tegen iemand uit korea of amerika speelt

2. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist nog wel in SC 2, als je dan met Link bommem ging gooien dat de ander nooit kon op staan. Zo won ik erg vaak haha :D

3. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed, het is dus gewoon goed te spelen online? Ik wil dit graag weten want dit kan je de lengte van je speelduur met een game ernstig verlengen:thumbs:
    Ik heb ook maar weer eens SC2 in mn oude PS2 gestopt, tis wel leuk om even te spelen. Beetje inkomen etc.

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dt vind ik zo'n bullshit. Druk zettenh OK. Maar in sommige fighters zijn er moves die zoals jijzelf eerder noemde dacht ik "broken" zijn.

hierdoor kun je winnen zodra je iemand vloert omdat je dan herhaadelijk geraakt kan worden op de grond waarbij het letterlijk onmogelijk is nog op te staan en terug te vechten. Dit wordt dan wellicht later gepatcht? maar het is verrekte irritan als je veel mensen tegenkomt die voor de leaderboards gaan en alleen zo willen winnen.

En als je n00b bent dat je dit niet doorhebt: Hoe pro je ook bent je hebt niet elke match een perfect round en 1 keer op de grond liggen betekent dan verliezen

5. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Miss hebben ze daar ook aanged8 bij Project Soul, zou wel handig zijn natuurlijk.

6. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 jul 2008
  7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ziet er vet uit, op gezicht na lijkt hij best wel.

No offense hoor, maar hoop niet dat ik strax alleen maar Clouds en Sephiroth's tegen ga komen:p

Is hij trouwens al te koop? Ik wandel denk iik maar eens de MM binnen straks.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Mag ik wel een Mario Bros namaken? ;)

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Haha tuurlijk maar ik bedoelde dat bij elke character creation de final fantasy characters erg populair zijn samen met Link en Masterchief

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    Kun je ook een golfclub als wapen nemen? In dat geval ga ik Tiger Woods namaken :p

Ik las trouwens ergens dat er ook karakters in zaten die speciaal door manga-tekenaars ontworpen waren. Iemand enig idee welke dat zijn?

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Ik kan mij nog herinneren dat in SC2 je ook flauwekul wapens kon unlocken. Deze waren extra zwak, zagen er niet uit, maar als je daarmee de tegenstander versloeg levert dat natuurlijk een extra dikke overwinning op.

Zo had Yoshimitsu een wandelstok en zwaaide Siegfried met een grote peddel rond. Compleet met wacky geluidseffecten. Of dit ook in deel IV zit durf ik niet te zeggen, maar ik hoop het wel. ;)

12. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt maar die zijn erg onbekend. En het zijn clones van bestaande karakters

# Ashlotte Maedel
    # Kamikirimusi
    # Scheherazade
    # Shura

En ik ben maar nog 1 cloud tegen gekomen online en een dante :p
    Ranked online is net zoiets als virtua fighter en unranked is net zoiets als DoA4

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat bedoel je daarmee? dat zijn toch 2 verschillende fighting games?

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik van het elkaar niet laten opstaan vind (leuk om te zeggen) is dat je hierin je soort eigen spelregels kunt maken als je met je maten vecht,bijvoorbeeld om af te spreken dat sommige moves maar 2 keer mag doen per ronde en of dat je elkaar gunt om wel op te staan.
    Wij gebruikte vroeger de term van - wil je dat ik me inhou of niet?-:)
    Maar dat was dan meer flauwekul bedoelt.

Nu kan dat tegen de computer natuurlijk niet,maar daar vind ik het juist tof op hard mode te vechten met alles wat je hebt omdat de computer dat ook doet op dat nivo.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dus Ranked geen lobby, en Unranked wel een lobby??

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Heh, eerlijk gezegd hou ik mij ook niet in als ik tegen iemand anders fight. Als ik dan beter ben maak ik die persoon totaal af. Andersom verwacht ik hetzelfde gedrag, je hoeft je echt niet voor mij in te houden. Doe je steeds dezelfde move en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan: tough luck, moet ik mijn lesje maar hardhandig leren.

Uitzondering is als ik iemand iets bij wil leren of als ik merk dat die persoon erg enthousiast is, maar nog wel een beginner. Of als er duidelijk "regels" worden afgesproken. Op dat moment speel ik wat relaxter en pak ik vaak characters waar ik toch niet veel mee speel. Kans is groot dat ik dan regelmatig verlies. Maar ook dat zie ik als een leerervaring. :)

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, het blijft een spel. Als je geen plezier meer beleeft omdat iemand jouw steeds verslaat op dezelfde manier moet je gewoon kappen of doorslikken en oefenen tot jij hetzelfde terug kan doen. Hehe tenminste dat deed ik dan, lekker terug doen. Maar gaan zeuren heeft weinig nut. En dat bedoel ik dan in het algemeen.

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ehh DOA 4 is sowieso ranked want je hebt geen andere optie.

19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    doa4 was niet broken. ik vind het geen geweldige game maar het is niet broken. Maarja sommige fighters hebben broken moves, maar dat weet je als je begint aan dat spel.

het is niet onmogelijk om op te staan. als dat wel zo is heb je last van..... lag.

tuurlijk speel je om te winnen het is een fighter.

PRECIES.

Nogmaals, precies. Soms speel ik met mensen puur om ze wat bij te brengen en dan zijn het geen echte matches voor mij maar meer een trainingsessie voor m'n tegenstander.

20. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup een 4 player lobby in unranked. Normaal word ik nooit kwaad om een videogame maar als ik in SC4 verlies omdat iemand met maxi bv aan het button mashen is kan ik mijn 360 wel door mn raam gooien :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina