weet iemand hoe een Soul Crush werkt? Heb zelfs in training mode de vijand op nul Soul gauge ingesteld en dan lb gedrukt (ook alle 4 gekleurde knoppen handmatig) maar er gebeurt niks!
Ik hoor dus net dat de reset knop in training mode the thumbstick is, die dus niet op een arcade stick zit. Echt stelletje chappies bij namco.
Hey jongens ik snap 2 dingetjes niet. 1oms zie je tijdens het vechten (maxi level2) Dat je char een lvl up gaat als je er een tijdje mee speelt,maar wat heeft dit voor nut? wat kan je ermee? 2:Hoe doe je in godsnaam een critical strike? Wat voor buttons moet indrukken en op welk moment kan je dat uitvoeren?
Hoe is dit spel voor iemand die normaal gesproken niet tot nauwelijks fighters speelt? Mijn doel is dus niet om heul goed te worden, maar ik wil gewoon fun hebben.
Kan iemand me vertellen hoe de story mode van SC 4 is? Als die net zoals in deel 3 een soort RTS is ga ik hem niet kopen. Ga zo naar de stad, dus een snel antwoord zou fijn zijn .
Dan zal ik SC4 zeker proberen! Erg fun om te spelen,ben zelf ook niet echt een fighter fan. Maar gewoon heel veel spelmodi en dingen om je een tijdje zoet te houden Nee geen RTS taferelen gewoon lekker vechten
Ik heb hem eindelijk . Bij de Bart Smit lag nog een stapel achter de toonbank. Heb net ff gespeeld maar werd verslagen door een gast met een lightsaber
Haha, wou eigenlijk toch wachten op de demo. Maar al die positieve reacties hier, hoge cijfers van reviews heeft me toch doen besluiten om hem nu te halen .
Nou ik heb hem vandaag gehaald en opzich is het wel te doen voor iemand die zo goed als geen fighters speelt. Alleen zit nu arcade te doen, en zit nu bij Stage 7 tegen die The Aprentice... ik versla hem gewoon niet... volgens mij al 20x gedaan maar nee. :{ Die stages 1 t/m 6 ging gewoon redelijk makkelijk, en nu kom ik bij stage 7 en ik word echt finaal aan puin geslagen door die gast. Wie tips heeft, laat maar horen want ik heb de moed al bijna opgegeven...
sheik van zelda? ken ik niet. Maar Sheik (Shaykh op z'n arabisch) is een mannelijke term voor de mannelijke leider van een gemeenschap. Sheikha (Shaykha) is zijn vrouw.
Sheik is Princes Zelda als ze zich zelf voor doet als een mannelijke Sheikah. Sheikah is daar een ancient clan of ninja-like warriors. In Zelda Ocarina of Time dus voor de goede orde.