Just Impact and Impact Quick-Guide
Ik denk dat veel van jullie zichzelf afvragen wat “Just Impact” is, dus ik dacht ik maak een kleine guide om wat mensen te helpen.
Zoals je mischien al achter gekomen bent, het boekje geeft geen goede beschrijving hoe je een Just Impact uitvoerd. Er staat alleen in hoe je een Guard Impact doet.
Je kan een Guard Impact uitvoeren door de volgende knoppen in te drukken (Rechts) of (Links) + A wanneer de vijand je aanvalt. Je zult een groene of een blauwe flits zien tussen de wapens en je zult Guard Impact zien onder je HP bar.
Er zijn 2 verschillende soorten Guard Impacts, één die een blauwe flits [Links + A] die de vijand op de grond gooit en de andere zal een groene flits [Rechts + A] deze zal alleen de aanval van je afslaan niet de vijand.
Één van deze tellen mee als een Impact bij de 200 Impact achievement.
Als je een Guard Impact uitvoert op een bepaalde tijd, zul je een rode flits zien tussen de wapens, dit is een Just Impact. Er is geen makkelijke manier om een Just Impact uit te voeren, behalve de timing. De enige manier om het makkelijker te maken is om naar training te gaan, de mode “VS CPU” op Normal in te stellen en Guards/Just Impacts te oefenen voor een bepaalde character.
Wat ik deed was wachten tot de aanval me ongeveer raakte en dan drukte ik op [Rechts] + A op dat moment en het zou rood moeten flitsen om me te laten zien dat het een Just Impact was. (Voorspelbare characters zijn Siegfried, Nightmare, Algol, Kilik, Seong-Mina, Astaroth en Ashlotte.)
Laatst bewerkt: 4 aug 2008