1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je btw doen voor de "Two Cannot Exist Together" achievement doen? Ik snap de omschrijving niet helemaal...
    En is die 450.000 punten in arcade moeilijk te halen op normal of hebben jullie em op easy gezet?
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.840
    Leuk Bevonden:
    863
    Acade kun je de moeilijkheid niet veranderen.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof spel, maar nu heb ik één opmerking. Ik vind het jammer dat het verhaal voor de meeste personage's bijna het zelfde is.

    :x
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm wat? enige wat raak hoeft te gaan is de eerste move die launched en het is afgelopen. wil je zeggen dat die launcher maar 1 keer op de miljoen raak gaat?

    niet dus, die gaat wel vaker raak en dan kan ze doorblijven comboën tot je dood bent.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  6. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Elkaar tegelijk KO'en. Kan denk ik met de kamikaze aanval van Yoshimitsu kunstmatig, maar ik had zelf de mazzel dat dit online sowieso al lukte :).
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Niet overdrijven. Het slachtoffer staat in dat filmpje wide open voor zo'n aanval en laat zich gewillig omhoog slaan. In een echt gevecht ren je op en neer en ben je continue met een actie bezig (slaan, blocken, you name it). En daarna moet je het nog goed blijven doen ook (die ram naar boven). In een training gaat dat gemakkelijk, maar in een gevecht tegen mensen (met eventueel lag erbij)... ik moet het nog zien gebeuren. Het lijkt me erg sterk als we nu ineeens een horde van Ivy spammers online gaan krijgen.

    Hoe hebben jullie trouwens die block 10 times... treasure gehaald? Bij mij glipt er altijd een aanval door. Echt frustrerend als je het mij vraagt.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je kan trouwens niet oneindig geairjuggled worden. Anders zou je met Talimook oneindig iemand met flying kick kunnen raken.

    Je kunt namelijk in de lucht van positie veranderen om niet in een oneindige air juggle te belanden
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Fighting games zijn nu echt sterk aan terugkomen,iets wat met de racegames van nu echt teveel te wensen overlaat en daarom richt ik me nu ook zelf meer naar Beat um ups.
    Deze game heeft de echte potentie neergezet wat je kon zien aan de allereerste Soul Edge.
    Soulcaliber 3 was een goede game die ik grijs gespeelt heb,maar was lang niet zo intersant als deze maar moest het toen al hebben van de creation mode.
     
  10. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb geen idee wat de regels zijn hier omtrent reclame maken, toch is de site in mijn profiel wellicht interessant voor jullie.

    Als dit tegen de regels is, verwijder dan deze post alsjeblieft. PM me wel even.
     
  11. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand uitgekeken is op de game... ;)
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    SC4 is geen beat ém up het is een fighting game.

    Double Dragon of Final fight is een beat ém up waarbij je groepen vijanden in elkaar slaat met een bossfight aan het end.
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ooh dan mijn volwaardige excuzes:)
    Weer wat geleerd.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    had ik gehaald met die move ja bij eerste ventje arcademode.

    laat je leven iets over de helft wegslaan.
    dan doe je dat ook bij haar.
    dan ren je naar haar toe en doe je die move,
    dat kost rond de 50% leven.
    dan heb je een KO.

    niet zo moeilijk:)

    ps.iemand zin om ff online te gamen morgen en om wat achievements te halen?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL wth? je bent met andere dingen bezig? Als dat zo is moet je stoppen met fighters spelen. Elke match raken er tig launchers, lol je hebt niet eens een counterhit nodig, gewoon normal hit zelfs. En je kan punishen met launchers. Dus tuurlijk gaat dat ding raak als je weet wat je doet.

    Dus, je raakt die launcher en kan je doorcomboën (verschrikkelijk makkelijke combo ook) tot je tegenstander dood is, dat is de definitie van een infinite.

    *edit*

    het is dus nu ook gebanned voor tourneys. http://www.caliburforum.com/forums/showthread.php?threadid=33846
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    de eindes waren ook slecht.
    maar dat is altyd zo met fightgames;)
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die Ivy move is zeker lame, als die eerste goed gaat heb je zo gewonnen.
    Dat moeten ze zeker herstellen in een patch als dat mogelijk is.
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.840
    Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb online al minstens 2x op alle stages gevochten en krijg de achievement maar niet? :x
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    You unlock stages as you complete story mode, so play through story mode with all characters first to make sure you have all stages unlocked.
    - Fulfil the TOSL ascension floor 14 requirements to unlock a stage

    - List of all maps:
    Thesmophoros Imperial Garden
    Distant Marsh
    Hall Of The Warrior God
    Star Destroyer Docking Bay - Laser Gates
    Star Destroyer Docking Bay - Bridge Overhang
    Tower Of Remembrance - Encounter
    Tower Of Remembrance - Degradation
    Tower Of Remembrance - Spiral Of Time
    Tower Of Remembrance - Ancient Gate
    Kumpaetku Shrine - Dream Remnants
    Egyptian Temple - Sacred Flame
    Ostrheinsburg Castle - Twilight
    Jyurakudai Villa - Virgin Snow
    Grand Labyrinth - Corridor Of Suspended Time
    Sailor's Rest
    Phantom Pavilion - Seesaw
    Phantom Pavilion
    Wolfkrone Monument
    Ice Coffin Of The Sleeping Ancient
    Ostrheinsburg Castle Throne Room
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.840
    Leuk Bevonden:
    863
    Dankje, even kijken of ik wel alle maps heb dan 8).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina