1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die Spartan speelt dan ook best waardeloos. Echt een heel traag character. Ik houd meer van snelle characters
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil Darth Vader en niet die rukke Yoda! Hoe komen ze er nou bij om 2 verschillende versies te maken? Het is toch verdomme geen pokemon?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dit was toch ook al zo bij Soul Caliber 2? De xbox versie had Spawn, de gamecube versie Link en de PS2 versie Hayhachi, of hoe je dat ook schrijft. Iig een character van Tekken.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja klopt,
    Link was de tofste character van de 3 vond ik..
    ik heb liever darth vader dan yoda
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik dus juist niet, ik vind het juist geweldig dat Yoda erin is gekomen! Hij is klein, grappig en ziet er cool uit. Darth Vader is in mijn mening gewoon een saaie zwarte robot (niet dat hij dat is). Maarja, meningen verschillen. :+
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 Ik vind hem juist veeeeel vetter! Alleen al als je zijn adem hoort, Geweldig! En ik vond Spawn op de xbox ook veel gaver...maar ok dat is mijn mening...
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen :thumbs:

    Heb ik weer zin in. SC2 echt veel met vrienden gespeelt, begon nooit te vervelen. Mitsurugi ftw :+
     
  8. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies als Yoda net zo speelt als in de film wordt het een heel irritant character om tegen te spelen. Hele tijd springen, erg snel en lastig om te raken.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat deze topic zo stil is. Ik dacht dat dit een vrij populaire serie was?

    Ik vind persoonlijk van de grote 3D fighting series (hoop dat ik er geen vergeet te noemen)

    -Dead or Alive
    -Tekken
    -Soul Blade/Calibur
    -Virtua Fighter

    toch echt de beste. Door de wapens vecht iedere persoon echt totaal anders, en de achtergrond verhaal lijn is altijd super.

    Ook komen de poppetjes van alle kanten van de wereld, waar bij DOA er nogal veel Ninja's en andere Japanse poppetjes in zitten die op elkaar lijken.

    Vind zelf het vechtsysteem altijd netjes uitgewerkt, en de adventure mode is de leukste SP mode van elk vecht spel
     
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje nep dat Yoda er bij is gekomen. Ik vond Link er ook al zo raar in staan bij deel 2 op de cube. Ik had liever gezien dat ze een nieuw character maakten. Ze konden beter iemand erbij doen die een beetje zelfde stijl heeft zoals Nero uit DMC4.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is stil omdat er weinig nieuws is, en een release is volgens mij nog niet in zicht. Ik weet alleen dat die in 2008 komt. Met een leuke online optie erin, ga ik dit spel zeker halen. Maar het is de laatste tijd een beetje stil rond dit spel
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hij komt in Juli in Europa geloof ik.

    Tja SW past er niet echt bij, maar ik speelde op de ps2 ook nooit met Heihachi.

    Online is al bevestigd dat die erin zit.

    Wart waren eigenlijk jullie favorite characters uit de SC serie?
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
  13. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    spawn voor mij, als ik tegen mun maten speelden was ik ook zowat niet te verslaan als ik met spawn speelde. hij ziet er cool uit en hij vecht goed en leuke moves
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik had ps2 versie dus geen spawn. Maar van wat ik gezien heb is hij een beetje zoals Necrid.

    Ik vond de snelle poppetjes altijd leuk zoals Maxi en Talim
     
  15. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    mitsurgi of zo iets (die samurai) vond ik ook altijd wel vet.
    en natuurlijk nightmare en die andere reus zagen er super brut uit :)


    kilik en die vrouw met die stok zijn zwaar vervelend ik hoop dat in de nieuwe het berijk van die stok toch wat minder ver wordt want met multiplayer kom je daar echt niet doorheen
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er al pics van nightmare in zijn orginele outfit? Niet in die rode demon achtige shit.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nightmare is die demon achtige shit.

    In SC 3 zijn Siegfried en Nightmare gescheiden.

    Nightmare is de demon op zoek naar een nieuwe host.

    en ja wat balans denk ik wel dat het goed komt. Het is online dus ze kunnen altijd patchen als een poppetje overpowered blijkt.
     
  18. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er trouens een versus online modus in. dat zou wel supper vet zijn maar ik denk dat je dan wel veelste veel nadeel heb als je een beetje lag hebt
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja dat zit erin. En lag zal wel meevallen. Namco levert altijd goede spellen. Offline zitten er bijna nooit bugs in, dus online vast ook niet.

    Trouwens Dead or Alive 4 is ook goed speelbaar online en dat spel is al een paar jaar oud.

    Als je zelfs gitaar hero online zonder lag kan spelen moet dit ook kunnen.
     
  20. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ontzettend goed met Voldo en Kilik. Daarbij nam ik meestal nog necrid in me team en een wijf met een staf. Voor de rest een beetje random.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina