1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nieuwe screencaps bij Eurogamer. O.a:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Wie zei ook alweer dat de characters er niet gedetailleerd uitzagen? :thumbs:
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind de kostuums en de omgevingen zeer gedetaileerd.

    De gezichten van de characters zijn minder gedetaileerd. Ze zijn echt glad al die gezichten zoals bij een DOA.

    Als je een GOW of COD 4 neemt zie je wat meer detail in de gelaatstrekken.

    Maar het is zeker erg mooi.
     
  3. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is gewoon een oosterse stijl tegenover de westerse stijl ...
     
  4. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die bovenste "Raphael"?
     
  5. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gedetailleerd genoeg toch? Ik vind soepele animaties veel belangrijker dan een extreem gedetailleerd gezicht. Het is ook lastig te vergelijken met GOW en COD 4.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nouja, een mulstiplayer met 8 0f 16 man zo gedetailleerd kan toch ook mogelijk zijn in een 1vs1 fighter?

    Ik dacht dat dat fighting juist het genre was waar je het meeste detail in kon stoppen.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik denk dat het voornamelijk komt door de japanse invloeden. Die zijn niet zo van de lijnen en groeven in gezichten, kijk maar eens naar de rpg's zoals Eternal Sonata, Blue Dragon en Lost Odyssey.

    Ik ben zeer onder de indruk van de screens! Dit zijn ook nog eens screencaps. Mooi, mooi, mooi!

    Voldo en Yoshimitsu, puur omdat het de buitenbeentjes waren. Verder speelde ik ook erg graag met Cervantes, al was die imo overpowered.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik vind dat je overdrijft. Op de derde screen zie je duidelijk hoe gedetailleerd ook het gezicht is. Zoals de mensen hier al zeggen: duidelijke aziatische invloeden, dus je zult niet zo snel gerimpelde mensen tegen komen. Perzikken huidjes zijn erg populair in Azie.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het ziet er in mijn ogen allemaal strak uit. Soul Calibur is voor mij persoonlijk de enige concurrent van Dead Or Alive. DOA 4 is meesterlijk en SC 4 ziet er grafisch in ieder geval geweldig uit. De nieuwe Street Fighter lijkt me ook wel aardig worden, maar Soul Calibur bied meer spektakel op je scherm. Street Fighter oogt wat traag.
     
  11. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    wou ik net zeggen
     
  12. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn fav character was Taki, flink pwnen met haar:D
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Heeft Raphael op die eerste foto trouwens oogschaduw op? Past wel een beetje bij hem, als pompeuze snob. :b:

    Edit: Zal ik maar gewoon doorgaan met vette screens plaatsen? :)

    EDIT 2: nieuwe screens op volgende pagina!
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  14. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Lizardman FTW! :) zijn er nog screens van Voldo?
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Viel wel mee hoor kwa overpowerd ;). En buitenbeentjes mwha, zie het als unieke vechstyle. Taki is bv, ook heel anders dan de rest. Zelfde geld voor misturugi en nightmare. Het zijn allemaal wel unieke chars ;).

    Mijn favs, Nightmare, Ivy en Yoshimitsu.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat vond ik juist het toffe. Alle characters waren uniek. Rafael was vrij stijfjes met zijn degen recht vooruit, kilik had bereik, maxi had snelheind, astaroth kwacht, servantes dual wield, taki snelheid en ontsnapping moves, ivy en mix van range and shortcombat etc etc.

    vind juist in DOA de poppetjes allemaal hetzelfde lijken.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het interessante is dat de characters een verpersonalisering zijn van de wapens die ze vasthouden. Wat ik daarmee bedoel is dat je eigenlijk voor het type wapen kiest waarmee je het liefst wilt vechten. Het character dat het wapen vasthoudt is een verlenging daarvan en in principe dus van ondergeschikt belang.

    Raphael heeft met zijn degen veel steeklengte, maar zijn klappen in de breedte zijn gemakkelijk(er) te ontwijken. Raphael verliest ook snel zijn balans als je hem wild met zijn wapens laat maaien (horizontale slagen dus). Hij geeft dan gemakkelijk openingen weg waar zijn tegenstanders gebruik van kunnen maken. Ik speel altijd graag met Raphael (een van mijn favorieten). Zijn steekaanvallen zijn erg precies, maar tegelijkertijd voelt hij ook erg kwetsbaar aan.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja precies.

    En daarnaast zit er meer achtergrond verhaal per character in SC dan in DOA.

    Ze hebben meer achtergrond geschiedenis.

    Als je naar DOA kijkt hebben sommige characters helemaal geen verhaal. Dan krijg je als eind filmpje gewoon een meilig filmpje i.p.v. een uitleg over wat de persoon bereikt heeft of andere verhaal elementen.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bij SCII kon je geloof ik ook nog filmpjes vrijspelen waarin ze authentieke wu-shu vormen lieten zien. Erg mooi gedaan. Veel van die moves zitten ook in het spel zelf. DOA mannetjes zijn idd veel van hetzelfde.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat me ook erg aanspreekt is het maken van je eigen character.

    Ok, hij zal de moves hebben van 1 van de hoofdcharacters, maar zelf je uiterlijk bepalen lijkt me erg leuk.

    bij SC 3 kon je ook bij de hoofdpersonages hun kleding andere kleuren geven als 3e kostuum.

    Zou leuk zijn als dit weer kon in SC4.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina