[gb]Soul Calibur V[/gb] Platforms Xbox 360 | PS3 ~ Uitgever Namco Bandai Games ~ Developer Project Soul ~ Genre Vechtspel ~ Release datum 03-02-2012 [gb]Informatie/gb] Characters Spoiler Patroklos Z.W.E.I Leixia Natsu Ezio Auditore Raphael Viola Pyrrha Siegfried Hilde Xiba Ivy Cervantes Aeon Tira Nightmare Mitsurugi Maxi Yoshimitsu Voldo Astaroth Unlockable: Alpha Patroklos Elysium Edgemster Algol Kilik Omega Pyrrha [gb]Screenshots/gb] Nog véél meer screens in de spoiler: Spoiler De rest: [gb]Filmpjes/gb] [yt]hYVyFuDi8Mo&[/yt] [gt]714560[/gt] [gb]Reviews/Previews/Artikelen/gb] First Soul Calibur 5 Details Eurogamer Interview with Hisaharu Tago on Soul Calibur V [gb]Gamertags[/gb] GamertagXbw naam Lokum NLLocKuM Sasuke26Sasuke26 BigSykeBigSyke NL GizmozzBeermace Music SoufyannnTouzani J bundy NLSamuraiPizzaDog ...... ...... ...... ......
Hier was ik toch wel al een tijdje op aant wachten, IV was een geweldige game, veel uurtjes gestoken in het maken van je eigen fighters etc. Ben blij dat ze dit nog steeds in de game zullen stoppen. Ben benieuwd welke rare guest characters ze er nou weer bij zullen halen. Vond yoda en darth vader niet heel geslaagd.. Zolang Cervantes er nog maar in zit ben ik al blij!
Ik hoor zoveel lovende verhalen over deel IV, is de serie zo veel verbeterd dan? Ik was namelijk niet overdonderd door deel 2. Ik vond het wel tof, maar niet geniaal. Maar nu maken jullie mij wel nieuwsgierig naar deel V!
Op dat vlak zijn ze erger dan DOA. Maar een nieuwe Soul Calibur hoeft van mij niet zo. Deel 4 ook maar een uurtje gespeeld.
ik vind het de leukste fighter om met vrienden te spelen. Met SF is er direct zo'n verschil. Daarnaast toffe karakters en een leuke character creation mode. De mp was echter behoorlijk broken omdat er bepaalde unblockables in het spel zitten die je niet kan voorkomen
Anderen vonden IV wel erg tof en kijken erg uit naar V...zoals ik Anyway, SCIV was ook alweer bijna 3 jaar geleden, en als V uitkomt alweer bijna 4, vond het eigenlijk ook wel hoogtijd dat deze game op z'n minst werd aangekondigd.
Soul Calibur heette bijna Soul Edge 2 Volgens gameinsider wou de game director Daishi Odashima wilde Soulcalibur V de naam Soul Edge 2 geven, dit voorstel werd echter afgewezen door uitgever Namco Bandai. Dit vertelt Odashima op Twitter.
Ben benieuwd welke guest characters erin gaan komen zal hopelijk op de e3 wel bekend gemaakt gaan worden.
Daishi Odashima heeft op zijn Twitter aangegeven dat ze bezig zijn met het balanceren van Pyrrah, de dochter van Sophita en is dus een compleet nieuwe character. Overigens hebben ze al besloten welke 1 van de guest characters zal worden, welke is niet duidelijk. Daishi heeft wel aangegeven welke hij graag wil, een FF character, dus als ze een FF character nemen waarschijnlijk Lightning, aangezien ze al een zwaard heeft en het past bij de focus op snelle actie met korte zwaarden(speculatie). En net als bij IV werd er niet lang daarna een Star Wars game uitgebracht, alleen in dit geval XIII-2.
Als Lightning erin zit zeg ik "must buy". Dat lijkt me wel ontzettend vet om met Lightning te spelen in Soul Calibur.
zolang Talim er inzit vind ik het prima. Soul Calibur is mijn favoriete game in het genre dus deze zal ik ook wel weer halen .
Twee silhouetten zijn vrijgegeven die bij de San Diego comic-con zullen worden tentoongesteld: Tira en Raphael? Misschien wel compleet nieuwe characters.
[yt]WL1rIR4L4RY[/yt] Belangrijk om te weten is dat SCV nog erg vroeg is in development, dus als bepaalde animaties statisch overkomen dan is dit de reden, als je de eerdere SCIV beelden vergelijkt met het eindproduct zit er een wereld van verschil in. Focus ligt nu op het uitwerken van ideeën en de implementatie ervan, graphics zijn nu nog geen hoofdzaak...net als bijna bij elke andere game waar de laatste maanden daar voor uit worden getrokken.
De silhouette van het bovenstaande plaatsje was dus van een compleet nieuwe character: Spoiler Natsu is een disciple van Taki.
2 characters bekend: Ivy: Spoiler Zwei: Spoiler Screens met characters in actie. Backup link voor screens Ivy zit erin, hoe kon het ook anders, ziet er goed uit voor iemand van haar leeftijd Zwei is nieuwe character, ben benieuwd hoe hij speelt.